Mikäs on
Miimaun ja
Sanna89-n tilanne??
ja entäs
Nenuska? joko olet testin tehnyt? :))
Tervetuloa joukkoon
Buu ja onnea! :))
Me miehen kanssa juteltiin tuosta sukupuoli asiasta ja päädyttiin siihen, että jos sinne asti päästään niin otetaan kyllä selvää, mutta muille ei siitä kerrota. Täytynee kai sanoa vaan, ettei mekään tiedetä ettei sitten joka puolelta sada uteluita :D Tänne voin sen ehkä sitten aikanaan paljastaa ;)
Mulla on kans käyny aika hyvä flaksi kun niin moni ystävä odottaa samaan aikaan. Kaksi näistä on sellaisia, joilla on suunnilleen samanikäiset lapset ja laskettuaikakin tulee olemaan kahden viikon säteellä :D Toinen näistä on vielä mun hyvä hyvä ystävä, Jeminan kummitäti. Tosi ihanaa odottaa taas yhtä aikaa! Löytyy ainakin vertaistukea :) Lisäksi on parikin ystävää, joilla tiedän olevan yritys päällä :)
Tyttikselläkin varhaisultra jo ens viikolla! Oon ihan kade! :D Noh.. Oma valinta kun ei varhaisultraa päätetty varata. Täytyy vaan odottaa seuraavaan viikkoon. Kerrohan Tyttis sitten miten ultra meni!
Mulla on vähän kauhukuvia tosta ekasta ultrasta kun siellä mulle on paljastunut kaksi ensimmäistä keskenmenoa. Tai ensimmäinen epäillään kyllä olleen tuulimuna. Ekalla kerralla olin siellä lääkärin tarkastuksessa ihan yksin ja oli ihan kauheeta kun Jarkko ei ollut siinä tukena. Toisella kerralla kun oltiin varattu aika yksityiselle varhaisultraan niin Jarkko oli mukana ja kyllä siitä omasta kumppanista on vaan niin korvaamaton tuki sellaisessa tilanteessa. Nyt kun on jo tuo ihana pikku tyttö ja tietää että kyllä kaikki voi mennä hyvinkin niin ei pelota läheskään yhtä paljoa! Tälläkin kertaa joudun kyllä menemään yksin, mutta nyt mulla on jotenkin paljon varmempi olo. Haluaisin ainakin luottaa tähän äidinvaistoon, joka sanoo että kaikki on hyvin että silloin kaikki myös olisi hyvin :)
Nyt kutsuu aamutoimet tuon pikku likan kanssa ja täytyis lähtee suuntaamaan kaupunkiin viikon ruokaostoksille.
Niin se aika vaan kuluu! Nyt "jo" 6+4!