Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aaria, minulla ei ole mahdollisuutta varhaisultraan. On nuo normit käynnitkin työstä hankala järjestää, että varhaisultra jää meidän kohdalla käymättä. Pidetään hullua jännityksessä vähän kauemman aikaa...

Matti myöhäinen täällä moi! Eilen tuli hailura plussa testiin. La on 29.9. ja viikkoja vasta 3+2, eli tässä nyt odotellaan onko virhetesti, kemiallinen vai alkaako viivat vahvistumaan (joo joo, pakko testata aikaisin). Esikoinen on tänään 9kk ihana ilopilleri. Hänestä plussasin 3+2 hailuran, eilen oli pakko jo kokeilla onneaan... Kolmas kierto on menossa ehkäisyn pois jättämisen jälkeen.

Pitää rauhassa lueskella keskustelua läpi ja toivon että tähän porukkaan kuuluminen tässä vahvistuu :)

Elmiinalle onnet plussasta ja tervetuloa minun puolestani syyskuisiin. Toivottavasti viivat vahvistuu ja pieni matkalainen pysyy kyydissä! Hurjan aikaisin olet jo kyllä testiin eloa saanut, mulla vasta 5+0 antoi selkeän plussan! :)

Onnittelut Elmiinalle, kyllä tänne sekaan mahtuu! Loppukuun LA:ita ei vielä hirveästi ole paikalle eksynyt, josko pikkuhiljaa muitakin :)

Moi Elmiina, onnea ja hauska saada staffia tänne :) Mäki plussasin 3+2, esikosta jo 3+0 o_O (Anna hullulle tikku niin se kusee siihen..) ja nyt tuntuu hupsulta kun plussasta on vaikka miten kauan mutta viikkoja ei vieläkään melkein yhtään :grin Paljon tarrajuttuja pienelle plussalle!

Onnea annie ja tervetuloa! :) Saadaanhan me pikkuhiljaa niitä syyskuun loppupuolenkin vauvauutisia tänne! :)

Moikka kaikille ja onnitteluja vauvauutisista :)! Ihanaa, että teitä on jo näin paljon! Liittyisin kutkutuksen, onnen, jännityksen ja ilonsekaisena joukkoonne :D <3 Raskaus on minulle ensimmäinen ja kaikki siihen liittyvä, kuten myös täällä keskustelupalstoilla kirjoittaminen ja muu on minulle ihan uutta :) Mutta aivan ihana, jos täältä löytäisi juttuseuraa ja vertaistukea, minusta olisi myös kiva ihan konkreettisesti päästä tapaamaan teitä toisia samassa raskauden vaiheessa meneviä! :) Tein positiivisen testin tän viikon tiistaina (13.1) ja nyt mennään viikolla 4+5. Laskettu aika tuntuu olevan eri laskureiden mukaan eri, mutta jotain 16 - 20.9.2015 väliltä ne näyttäisivät antavan. :)

Moikka kaikille ja onnea plussanneille ❤️ Täällä ruudun takana 28 vuotias 13 kuukautisen pojankoltiaisen äiti joka juuri tänään sai tekstin "raskaana" Clearbluen testin näyttöön :) Esikoisen aikana en tajunnut hakea vertaistukea ja nyt ajattelin olla fiksumpi :happy: LA on laskurin mukaan 18.9 huisin jännää vaikka onkin jo toinen ❤️

Hei Tianna! Meillä onkin aika samanikäset esikot, omani on nyt aika tarkalleen 12,5kk, ja mulla on sama laskettukin nyt tästä raskaudesta kuin sulla! :)

Hei Mielipidekysymys! Eikä! Onpa hauska sattuma! :) Mehän päästäänkin sitten kunnolla jakamaan fiiliksiä, mahtavaa! Onkos muilla pahoinvoinnit pysyneet kurissa? Mä en esikoisesta oksentanut kertaakaan kun taas nyt ke-to välisen yön majottauduin vessan lattialle :depressed: senpä vuoksi lähdinkin testin ostoon :D

Tianna meillä Yrjö vieraili viikon verran:D nyt syö useesti mutta vähä ni pysyy kurissa ja mehulasi yöpöydällä aamulla ekana se huiviin :D

Ellapas kiitos vinkistä! pitää yrittää, vaikka nyt ei oo pariin päivään tehnyt mieli mitään, edes hesen ranskalaiset ei uponnu :grin toivottavasti ruokahalu tästä palautuisi ennalleen :)
Sannis86 kiitos ❤️

Nyt vasta huomasin että täällähän on toinenkin ketju, mä kun oon kirjoitellut vaan tuonne tammikuun tarinoihin :) Tämä on kyllä aktiivinen foorumi, paljon kirjoittelijoita! :)
Täällä odotellaan toista lasta, nyt RV 7+1! Koeputkihoidolla saatiin esikoinen, nyt reilu 2-vee ja tämä toinen onnistui ensimmäisestä pakastealkion siirrosta :)Ei meinaa vieläkään uskoa tätä todeksi! :grin
Varhaisultra oli tiistaina ja sielä oli kaikki hyvin, seuraava ultra 2 viikon päästä.. En tiedä mihin ketjuun tässä kannattaa kirjoitella vai kirjotanko molempiin!? :p
Mutta mulla on tullut viime päivinä sellaisia pieniä näppylöitä sinne tänne kroppaa, etenkin kyynärpäihin, polviin ja reisiin ja ne kutiaa hirveesti. Siis tosi outoa, onko muilla ollut tällaista? Koetin googlata ja löysinki et joillain hormonit aiheuttaa tätä, kiva! :wideyed:

Takaisin