Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeniita: tästä ketjusta on siirrytty tammikuun puolen ketjuun, tervetuloa sinne! :)

Heipähei,

Plussailtu 30.12 ja la 1.9.2015 laskureiden mukaan, saattaa toki vielä muuttua. Esikoinen kyseessä :) Ensi viikolla soittelen neuvola-aikaa, menee tammikuun lopulle luultavasti. Oireina alavatsan jomottelut ja tänään aamukahvi ei maistunutkaan. Toivoen helppoa odotusta :)

Onnea Syysbebe2015!! Me höpistään tuolla tammikuun puolen ketjulla enemmän.. tervetuloo!!

Heippa! Onnea kaikille syyskuisten ihanuuksien odottajille!

Täällä uusi syyskuisen odottaja ilmoittautuu. Tänään testattu jo parempi plussa eilisen haamun lisäksi ja LA 9.9.2015. Esikoinen on syntynyt 9/13 eli toinen pieni tulossa. Nyt tärppäsi reilun puolen vuoden kuumeilun ja yrittämisen jälkeen. Ikää on itsellä mittarissa jo 30 ja miehellä muutama vuosi enemmän. Mietin että uskallanko jo tänne ilmoittautua, mutta esikoisesta jännäsin ja pelkäsin niin että koko odotusaika meni hermoillessa. Jospa tästä raskaudesta osaisi nauttia alusta asti :)

Jee Hilla, tervetuloa ja onnea! Vähän saatoin vakoilla tuota Raskaaksi 2015-ketjua ja siellä jännäsin että saadaanko sut tänne meidän seuraksi :)

Täällä ilmoittautuu kans yks mamma varovaisesti mukaan :) Tänään tehty testi, ja plussa yllättäen tuli! Tästä kierrosta en osannut tärppiä odottaa, mutta kai se tulee aina, kun vähiten odottaa! Jos kaikki menee hyvin, laskettu aika syyskuun puolivälissä, 13.9. ilmoitin listaan, mutta kuukautiset olleet niin epäsäännölliset että varmaksi ei voi sanoa... Esikoinen täyttää huomenna 1v :Heartred

Täällä yksi keltanokka-äiskä-kokelas ilmoittautuu mukaan seuraamaan massujen kasvua. Plussattiin uuden vuoden kunniaksi 1.1. haalealla viivalla ja uudestaan 3.1. samanmoinen haalea viiva Yliopiston apteekin omalla Professorin raskaustestillä. Itellä oli jo ennen plussaa aika varma olo siitä, että nyt tapahtuu kropassa jottain ihmeellistä. Varmuus luotiin vielä ClearBluen digitestillä 4.1., mikä näyttikin 2-3. Eli tuon mukaan tärppäsi heti, kun jätettiin ehkäsy pois. Nyt vain toivon, että kaikki menee hyvin. Mukava päästä lukemana muidenkin syyskuun äippien kuulumisia :)

Paljon onnea ja tervetuloa! :).Tammikuun turinoita kannattaa ainakin seurailla. Sielä jutellaan jo hyvää tahtia :)

Tulen mielelläni lukemaan nää ruhtinaaliset 17 sivua vähän myöhemmin, mutta senverran itsestäni että tuun tuolta raskaaksi 2014 ja raskaaksi 2015 ketjuista :) ikää 21 ja esikoista odotan, ensimmäinen raskaus oli vahinkoraskaus meni kesken 2012 ja tosta alhaalta näkee enempi :) eiköhän tässä turista kumminkin niin tulee tutuksi kaikki!
Plussasin eilen 4.1 miellyttävät viivat, saivat minut vakuuttuneeksi, oon vieläkin shokissa enkä voi tajuta että tää odotus palkitaan vihdoin.. <3 eli moi vaan kaikki!

Liitteet

• 2015-01-05 06.36.14.png
    2015-01-05 06.36.14.png
    782.9 KB · Katsottu: 29
Mukavaa saada kiivimami93 sut tänne. Tuota 2015-ketjua olen jonkun verran selaillut niin sieltä olet "tuttu" :) Paljon onnea plussasta!!

Mä en tiedä onko mun LA elokuussa vai syyskuussa. Mulla ei oo ollu kuukautisia kun yllärivauva ilmoitti tulostaan ennen joulua.
Mä siis hengailen siihen asti ku oon viisaampi. ;)

Takaisin