Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäköhän sitä tänään keksis syyks et ei juo skumppaa. Ollaan menossa mun veljen perheen luo uutta vuotta viettään ja ainakin skumpat pitäis juoda. Me ollaan oltu niin avoimia tästä lapsen yrityksestä et jos sanon vaan et en ota ni ne arvaa. Ab-kuurikaan ei käy ku ne tietää ettei ne estä skumpan juontia.. argh.. en haluis vielä oikeeta syytä kertoo..

Vaikea tilanne.. :/ mulla menee helposti kun oon nuhainen, niin helppoa vedota ettei maistu mikään. Juon niin vähän yleensäkin, ettei ihmiset jaksa ihmetellä enempää..

Joo ei mullekkaan muuten tulis ongelmaa mut jouluna sovittiin et posautetaan mun veljen valmistujais skumppa sit uv:na. Tarttee ehkä kehitellä jtn..

Samaa mielta Autumnuksen kanssa :) ota vaa se skumppa lasi ja teeskentele juovas ja jossai vaihees vaa unohdat sen jonnekki/vaivihkaa vaihdat lasia miehen kaa.

Toi toimii mulla ainakin. En juo mitään missä on happoja - juhlissa aina hylkään lasini jonnekin tai teen vaihtarit huomaamattomasti miehen kanssa :D

Moi kaikki!
Mä plussasin eilen ja nyt on vasta 3+3 joten aattelin eka etten tuu tänne vielä vaan odottelen eka sen... ekan raskauskolmanneksen tjsp... mutta sitten ku luin näitä niin aattelin että ehkäpä sittenki tuun nauttimaan "ainakin tällä hetkellä" raskaana olosta, eihän mikään oo niin varmaa kuin epävarma joten täytyy vaan parhaansa mukaan iloita siitä mitä on nyt ja antaa huomisen kantaa omat huolensa... :)

Eilen sain haaleen viivan herkkään halpatestiin ja PregCheckin liuskaan, tänään siihen RFSUn ei herkkään tuli aika vahva. Esikoinen on 1v ja kierrot ollu sekavia kun imetän vielä, vitamiinitki on ihan vanhastaan käytössä. Pillerit lopetin reilu 7kk sitte, yks nähtävästi kemiallinen raskaus oli tässä välissä. Epäilin raskautta ku ei alkanu pms-ärsyttää mikään ja piti herätä yöllä vessaan. Vessaralli on jatkunu ja välillä väsyttää (jo nyt!), muuten ei oo kauheen selviä oireita, semmonen kiristävä tunne alavatsalla. Esikoisesta oli ensin kovat menkkasäryt ja yrjösin 6-22 viikot ja sitten alkoi kivuliaat supistukset ja ennenaikaisuuden uhka, ehkä tällä kertaa ei tuu mitään :grin Raskausdiabetes iski viimeks ja joutu diettaamaan tiukasti, nyt varmaan tulee aikasin sokerirasitus..:confused:

Niin juu alkuraskauden ultraan haluaisin 7 tai 8 viikolla mutta täälläpäin halvimmat on 120e joten saa nyt nähdä. :)

Muokattu viimeksi:
Mutta ehkä varaan neuvolaan ajan vasta jos Ar ultrassa kaikki hyvin.. eli kai mä meen..

Onnea Aaria ja tervetuloa syyskuisten joukkoon! :) Aivan oikea asenne sulla on eli nyt nautitaan ja murehditaan sitten jos aihetta edes koskaan tulee :)

Meillä tärppäsi nyt toisesta yrityskierrosta. Esikoinen tärppäsi ekalla. Tässä kierrossa kyllä bongasinkin oviksen ihan selkeästi ja touhuiltiin sen mukaisesti, että oli kyllä tekemällä tehty tämä. :D Siitä seuraavana yönä näin unta kahdesta positiivisesta raskaustestistä, taisi olla enneuni! :-O ;)

Meidän ehkäisy (ja samoin nyt vauvan yritys) on perustunut jo useamman vuoden minun kehon merkkien tarkkailulle ja sitä myöten varmoihin päiviin. Toisin sanoen luonnonmukaista ehkäisyä. Blogista nimeltä Luomupimu olen opetellut tunnistamaan ovislimat, mikä se tärkein merkki minulle.

Mäkin muuten näin oletettuna ovispäivän jälkeisenä yönä unta, josta sanoin heti aamulla että voisko liittyä tähän :)

Mä en unia ole nähnyt, mutta toisaalta ihmettelisin, jos näkisin. Koska vähissä on unet joita yleensäkään näen (tai ainakaan muistan herättyäni), niin ihmettelisin, jos enneunia alkaisi näkymään.

Esittäydytäämpä nyt tännekin sitten. :) Eli täällä oletettavasti pikku kakkosen La 10.9. Tällä hetkellä kp 28 ja Dpo 15 vasta menossa joten kaikki on vielä mahdollista...

Esikoista yritimme 1,5 vuotta ja lapsettomuus hoitojen myötä hoitotauolla ovulaation induktioiden jälkeen tuli tärppi. Nyt noudatettiin samaa kaavaa. Toista yritimme siis 1v ja 7kk ja jälleen hoitotauolla tuli plussattua.

Ekaa ja tätä mahdollista raskautta kumpaakin ovat varjostaneet hirveät pelkotilat keskenmenoista tms. Ennen tätä tärppiä minulla oli jo kolme kemiallista raskautta jotka sitten hyvin varhain menivät kesken.

Kellekään en raskaudesta aio kertoakaan ennen kuin on pakko.

Oireita on ollut nyt oikeastaan kiinnittymisen eli noin Dpo 6 jälkeen korkea lämpö, turvotus, palelua, hengästyminen ja väsymys sekä päänsärky. Kaikki samat mitä esikoisestakin tässä vaiheessa.

Niin ja lapsettomuus hoitojen vuoksi pääsen ultraan jo rv 7+3 eli 23.1.2015 poliklinikalle. Mietin kyllä että kävisin sitä ennen jo yksityisellä vaikka se maksaa sen ~ 150e, mut haluun nähdä et kaikki on niinkö pitää. Rv 5+ voi nähdä jo muutakin kun sen ruskuaispussi ja Rv 6+ alkaenhan voi jo sydämen sykkeenkin nähdä. Esikoisesta näkyi heti jo rv 6+1.

Muokattu viimeksi:
Hyvää uutta vuotta kaikille! :) Varmaan tuntui hyvältä pystyä jakamaan uutinen jonkun kanssa!

Täällä plussattu ekan kerran ei niin vahvasti maanantaina 22.12 ja sit siitä loppuviikosta olikin jo ihan tujakka viiva tikussa :D ennestään tuolla makkarissa nukkuu nyt 6kk poika joten vuoden päästä tähän aikaan tässä talossa on melkoinen hulina. Takana ennen esikoista keskenmeno ja esikoista tehtiin jo pelkästään 3 vuotta eikä nyt haluttu mitään ehkäisyä jos menisi taas kroppa sekaisin ja haluttiin lapsille pieni ikäero :) joten hyvillä kantimilla ollaan jos tää tästä nyt kyydissä pysyy! Miulla alkoi siis menkkojen alkamisen ajankohtana verinen vuoto jota tuli välillä enemmän ja välillä vähemmän. Hcg verikokeet oli maanantaina ja tulos oli 103. Seuraavat verikokeet huomenna ja maanantaina saa tietää nouseeko arvo vai laskeeko. Siitä sitten tietää oliko valemenkat vai mikä lie häikkä. Viiva kuitenkin vielä vahva ja ihana palelu, väsymys ja jatkuva vessassa juoksu ovat saapuneet myöskin kylään. Iltaisin om pahoinvointia. Joten positiivisella mielellä! :) onnea kaikille plussanneille!!

Takaisin