Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En juo siideriä, viiniä, olutta tai mitään muutakaan tuollaista "helppoa" :D Tuo antibioottikuuri on muuten aika hyvä! Mä olen uutena vuotena antibioottikuurilla!

Join päivä ennen plussaa vajaan desin vahvaa glögiä. Yöllä oli maha hetken niin sekasin että säikähdin saaneeni mahataudin jouluksi. Syy oli sitten vähän muualla ;)

Eipä se kai niin alkumetreillä maailmaa kaada.. Kun ei siinä vaiheessa edes tiedä vielä olevansa raskaana:)

Minäkin taidan nyt ilmoittautua tänne, ja lupaan olla aktiivisempi kuin tuolla kuumeilijoissa! Nyt oireiden seuraaminen ei ole niin stressaavaa kun jotain oikeasti on meneillään tuolla :D kolmena aamuna oon tehnyt hailakan plussa ja meinasin nyt ainakin vielä parina aamuna testata uudestaan :P esikoinen tulossa ja la ois 7.9. Syksyllä mulla oli kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno, niin vähän meinaa jännittää ja ootan tosi paljon sitä päivää ku tämä raskaus on edennyt pidemmälle kyin edellinen. Miestäkään ei oikein tunnu vielä kiinnostavan koko homma kun viivat niin haaleita :D

Tervetuloa Manipura ja hurjasti onnea plussasta! Hyvin samoilla päivillä liikutaan vielä koko porukka :)

Tervetuloa Manipura :)

Mä varasin tänään jo ekan neuvola ajan iik! Koitetaan myös julkisen kautta saada aika varhaisultraan niin katotaan meeneekö lähete läpi vai ei :)

Ai niin, varasin tänään ajan varhaisultraan! Halusin tietylle lääkärille ja sattui yksi aika olla ensi kuulle omiin töihin sopivalle ajalle vapaana. 20.1 päästään siis kurkistamaan, onko pikkuisella kaikki hyvin. Silloin pitäisi jo sydän lyödä hyvään tahtiin :)

Meän ultraajakin on lomalla, niin laitoin viestiä jos saisi 21.1 ajan, silloin oli 8+0 :) Eli syke pitäisi näkyä

Manipura onnea plussasta ja tervetuloa!

Minäkin varasin ensimmäisen neuvola-ajan tänään! :) Oli oikein mukavan oloinen neuvolatäti.

Oletteko kaikki hakeutunut julkiselle puolelle siihen varhaisultraan? Vai yksityiselle? Haluaisin itsekin käydä niin tietäisi, että kaikki on kunnossa. Tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa vielä sinne rv12 ultraan. Mutta ei houkuta maksaa 200€ yksityiselle..

Yritän tietenkin saada neuvolan kautta varhaisultraa, jos ei niin sit yksityinen :)

No niinpä!! Mistä noin halvalla saa :O Jos tältä seudulta löytyisi myös! :D

Millä perusteilla te pyydätte sitä varhaisultaa? Tuskin ne sitä kovin hepposesti myöntää?

Siis eihän ne myönnäkkään jos ei ole hirveitä kipuja tai vuotoja. Tai sit kierto ollu sekasi. Mut aina kannattaa kokeill ;)

No pitää yrittää myös sitten kun menen ensimmäiselle neuvola-ajalle :D ! Okei, pitääkin selvitellä olisko täällä Terveystaloa ja samat hinnat :D

Olisihan se varhaisultra kiva, että näkisi, miltä näyttää.. Mutta mistähän sitä repisi siihen rahaa. Täytyy katsoa, että pitäisikö.. :>

Takaisin