Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko teillä muuten tämä vau foorumi sovellus vai käyttekö ihan vau.fi sivuilla?

Itselläni on kanssa sovellus ladattuna. Sitten se piippailee kovasti aina, kun joku tänne jotain kirjoittelee :D

Mä syön Minisun Mamaa. :) Mulla on kotona vielä yks raskaustesti, aion tehdä sen kun ens viikon lopulla palaillaan kotiin. Haluan nähdä et onks viiva vahvistunu.

Mä meinaan yhden testin tehdä - sellaisen, mikä sanoo "raskaana" + ilmoittaa viikot. Ja meinaan tehdä sen silloin, kun sen masiinan kuulus näyttää 3+ vkoa :) Se antanee mulle vielä jonkun varmuuden.. Ehkä. :D

Mä en raaski maksaa noista testeistä paljoo, yhden tein ja sekin prisman halpis. Mulle riitti et plussa tuli pikkujomotus kokoajan muistuttaa et joku siellä vois olla. Mut olisihan se ihan hirveetä huomata ultrassa et ei täällä ketää oiskaan.

On mullakin rahaa mennyt noihin joitakin euroja, mutta ne myös tekee tästä todellisempaa, joten sen arvoista! :D

Nettikaupasta tilasin kympillä 12kpl joskus kun ajattelin et noita pitää olla niin että malttaa tehdä testin millon vaan jos mietityttää (halusi raskautta tai ei). Apteekin kalliilla testeillä ei kyllä olisi tullut näin montaa tehtyä.

Tänä aamuna kun plussa oli selkeästi vahvistunut niin mies tuli superhyvälle tuulelle. Se on odottanut vahvempaa tulosta että voi olla varma raskaudesta ja iloita siitä. Ihanan innostunut se kyllä oli <3

Vielä jotenkin varmuutta luo tuo tasaisesti vahvistunut tulos. Kertoo siitä että raskaus etenee :)

Mä tässä just kans mietin, että josko nyt hakis kuitenki vielä yhen testin et sais sen vahvan plussan. Oon pelkästään sen yhen plussan tehny jouluaattona, viikko sitten vielä näytti negaa. Esikoisesta en saanut kuin yhden haalean, kun jouduin melkein heti plussan jälkeen sairaalaan kondunulkoisuusepäilyn takia ja siellä ultrattiin ja testattiin verestä päivittäin.

Se vaan, että mies pitää ihan pöpinä kun koko ajan pitää tikkuun pissata :D

Ei miehet tajua tätä testausta :D Mullaki mies katso haaleaa positiivista, siis selvä oli. Niin se sano et nega ku yks viiva, katoin et mitä se sekoilee et toinen on vain haaleampi :D sit se tajus et se hcg ratkaisee vahvuuden :)

Joo ja just oli tuolla kuumeilijoiden puolella juttuu eri testien herkkyydestä, seki vaihtelee.. Mäki sain pregcheckin liuskatestiin vahvemman plussan, ku rfsu:n vastaavaa, johtuen just siitä et pregcheck on herkempi. :)

Joo tutulla oli ollu testiviiva koko ajan haaleampi kontrolliviivaa, neuvolassa sanottu et nega, usko viikon jälkee et on raskaana vaik ei ole tasavahvat :)

Takaisin