Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo ensivuosi tuntuu ikuisuuuuudeltaaaa :) Mut sitähän tätä raskaus on, odottamiista

En jaksais odottaa yhtään että näkisin oman pienen. Hyvä etten oo nyt jo kirjoittanut listaa mitä pitää hankkia :grin

Mitä mieltä olette kotidopplereista? Mie jo täällä mietin hankkisiko sellaisen vai ei :D

Mulla on uusi mielenkiintoinen oire: toisen korvan korvakäytävän yläosa on kosketusarka. Vyöhyketerapiassa siellä on kohdun alue, joten mietin tietenkin että mitähän tämä tarkoittaa... Seuraillaan!

Mulla oli kptidoppleri ekassa ja ihan kiva sillä oli silloin tällöin rauhoittaa mieltä ja kuunteluttaa sydänääniä myös tulevilla isovanhemmilla jne. Mitään kallista en ostaisi, mutta joku perusversio on ihan hauska lisä :) Nyt se on kaverilla lainassa enkä voi pyytää takaisin ennen kuin uutinen julkistetaan :D

Musta semmonen doppleri vois olla jos käytettynä sais edullisesti. Viimeksi pärjäsin kylläkin ilman.

Jännä oire Autumnus. Kerrot miten etenee..

Doppleri voisi olla aika kiva kyllä :)

Jotenkin niin mahtavaa, kuinka innoissaan ja luottavaisina te muut osaatte olla. Mun pitäisi ottaa mallia..! Jotenkin en vaan osaa luottaa vielä tähän..

Itsellä ku tuota valkkaria tulee pikkareihin niin koko ajan tarkastamassa et nytkö alko vuoto. Muuten yritän olla rauhassa, että pysyy kyydissä jos pysyy :)
Mut todellisemmalta tämä raskaus tuntuu kun voi teidän kanssa jakaa tunteita :)

aBu, parhaiten saa ilon irti kun innostuu vaan :) Onko se suru sen pienempi jos jotain käy jos on rajoittanut onneaan? Mä ajattelen niin, että tästä tilanteesta voi olla onnellinen nyt kun uutinen on tuoreimmillaan ja otan kaiken irti. Myöhemmin harmittaa jos eka kolmannes on mennyt murehtiessa :)

Totta, totta.. Mutta kun ei anna itsensä innostua vielä, niin surukin saattaa olla pienempi. Mutta toisaalta stressikin kai vaikuttaa, joten ei pitäis moista..
Valkovuotoa kyllä tulee täälläkin ja ihan samat fiilikset vuodon osalta!

Mä oon miettiny dopplerin hankintaa, että vois välillä tsekata onks masuss kaikki ok. Taustalla kummittelee kkm, jolloin neuvolass ei yhtäkkii enää löytynyt sydänääniä. Toisaalta tiedänhän mä sen, et ei sitä keskenmenoa kuuntelulla estetä ja neuvolastaki luvattiin aikanaan, et seuraavas raskaudes saan käydä kuunteluttamas ihan niin usein ku haluun...

aBu, parhaiten saa ilon irti kun innostuu vaan :) Onko se suru sen pienempi jos jotain käy jos on rajoittanut onneaan? Mä ajattelen niin, että tästä tilanteesta voi olla onnellinen nyt kun uutinen on tuoreimmillaan ja otan kaiken irti. Myöhemmin harmittaa jos eka kolmannes on mennyt murehtiessa :)

Onnistuit kuvaamaan täydellisesti mun ajatukset siitä, miks yritän nauttia täysillä, vaikka välillä pelot hiipii esiin.

Mulla on uusi mielenkiintoinen oire: toisen korvan korvakäytävän yläosa on kosketusarka. Vyöhyketerapiassa siellä on kohdun alue, joten mietin tietenkin että mitähän tämä tarkoittaa... Seuraillaan!

Kysyin vyöhyketerapeutilta eikä osannut sanoa muuta kuin että heijaste saattaa reagoida kohdussa tapahtuviin muutoksiin. En juurikaan viitsi tuota painella kun noita kohdun ja sen alueen heijasteita ei raskauden aikana hoideta ettei niihin alueisiin vaikuteta liikaa eikä tuu mitään komplikaatioita.

Moi! Täällä yksi odottaja lisää :) Tänään pärähti testiin plussa, esikoista odotan! Jotenkin ei osaa vielä uskoa tätä todeksi <3

Takaisin