Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Heppunen :) Mä ajattelen että ihan sama :D kerran oon joutunu jo poistumaan yhestä ryhmästä ei se sitten maata kaada kkun hetkellisesti.. nyt eletään mahdollisimman positiivisessa mielessä ja toivotaan parasta

Mä haluun ainakin ajatella vaan positiivisesti. Pidän huonot ajatukset poissa mielestä.

Onnea Heppunen!

Sama täällä positiivisellä mielellä ollaan raskaana :) Keskenmenoille kun ei mitään voi, niin kaikki ilo irti oireista ja tiedosta et siellä sa vaavin alku kasvaa <3

Eiköhän se positiivinen asenne anna jopa paremmat mahdollisuudet siihen, että kaikki sujuu :)

Mä luulen, että itseäni tuntien nämä fiilikset tulee menemään laidasta laitaan :D Hetkellisesti löydän mielenrauhan ja sitten iskee taas pelko! Mutta pyritään olemaan positiivisella mielellä, se olisi paljon mukavampaa.

Mä täällä mietin, testaisko huomenna vai ylihuomenna jos plussa olis vahvistunu kunnolla. Viimeisin testi minkä tein oli vielä selkeesti vaaleampi kun toinen viiva. Mulla on nimittäin pari testiä vielä kaapin perällä :) Olis sitte oikein varma olo kun olis tasavahvat viivat.

Itsellä tarkoitus tehdä huomenna testi vielä ja katsoa mitä se sanoo :)

Syöttekö kukaan muuten mitään vitamiineja tms?

Itsellä oli tänään hitusen haaleampi kontrolloviivaa, mut päätin et riittää plussaksi. Kun koko ajan vahvistunut :)

Tänään kävin just hakemassa Multivitan Raskaus ja imetys -tabletit. Edellistäkin oli kyllä vielä viis nappia jäljellä ku olin aika laiska niiden syömisessä edellisen kohdalla sit imetysvaiheessa. Nyt aion taas skarpata :)

Mulla on kans testit vahvistunut tasaisesti. Seuraava on varmaan viimeinen minkä testaan ja se yks testi saa jäädä sit jonkun raskaushormonisekoilupaniikin varalle :D

Itsekin kävin tänään hakemassa noita multi tabseja. Sitten tein virheen ja haistoin purkin sisältöä. Ehkä starttaan niiden syömisen huomenna! :D

mä oon aina ollu niin huono muistamaan mitään vitamiineja :D tänään jopa otin mutta purkki on esikoisen ajoilta ja siitä on puolet vielä jäjellä.. hups

Täytyisihän niitä yrittää syödä.. Mutta se haju. Ja muistaminen päivittäin. Vaikeaa.

Minusta on tullut tajuttoman huono nukkuja. Kello näyttää 4.36 ja olen jo tovin ollut pirteänä pystyssä..

Kyllä se testi tänäänkin oli edelleen plussa. Kai se vaan olisi iloittava hiljalleen, vaikka kuinka oltaisiin alkumetreillä ja ties mitä. Mutta tällä hetkellä on plussa :)

Kiitokset onnitteluista! :) Täällä on ihana vastaanotto.

Autumnus Heh, jonkun aikaa sai kyllä illalla odottaa unta saapuvaksi ja yön unetkin tuntui olevan kovin raskaus-painotteisia :D !

On tämä kyllä niin jännittävää! Ja niin toivottua :) Jokohan se kannattaa huomenna soitella neuvola-aikaa? Ensimmäistä kun odottaa niin tuntuu olevan kaikki niin uutta ja jännittävää!

Onko muilla muuten mitään raskausoireita, pahoinvointia jo tms? Minulla ei ole vielä mitään, paitsi se kuuluisa "tiesin jo ennen testiä, että tässä sitä ollaan raskaana" :D

Itse meinaan ainakin soitella heti huomenna neuvolaan - itse tosin tarvisin tsekkausta myös lääkkeiden kanssa :)

Minulla on kipeät tissit edelleen - hetkellisesti aina todella kipeät ja sitten saattaa hetkeksi helpottaa. Ja vatsaa särkee kanssa vähän aaltoillen, yleensä asennon vaihto auttaa :) Pahoivointia ei ole onneksi näkynyt!

Mullakin aamun testi (jonka tietenkin päädyin tekemään jo tänään) oli taas selvästi vahvistunut. Jee! :) Meillä kyllä nukuttiin ihme ja kumma puoli ysiin asti! Ah tätä autuutta :D

Oireita on tosiaan nälän tuntuminen selvemmin ja useammin ja semmonen yleinen olo että joku on toisin verrattuna normaaliin: vatsa tuntuu hämärältä, hengästyn helpommin, pitää useammin suoristaa kroppaa. Aika pieniä oireita nuo kyllä.on eli en tiedä huomaisinko jos en tietäisi olevani raskaana. Jos ehtii tulla kunnolla nälkä niin sitten tulee myös huono olo.

Mulla sanoi muuten viimeksi varhaisultrassa lääkäri, että noin tunnin välein kannattaa nousta istumasta jaloittelemaan muutamaksi minuutiksi. Istuma-asennossa pitkään ollessa kohdun verenkierto ei oo niin hyvä tai jotain. Ja käyhän se järkeen. Istumatyöläisenä tuota ohjetta koitan kyllä noudattaa tälläkin kertaa.

Takaisin