Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli edellisestä näköjään eka neuvola kun oli rv 9+5 eli meillä monella se osuis tuonne helmikuun alkuun. Aattelin soitella tammikuussa ajan.

Nelroni, hurjasti onnea plussasta! Tästä se jännittävä aika alkaa toden teolla :)

viiviz, mua kutsuu syyskuussa SeKS.

Okei, eli vuodenvaihteen jälkeen voisi olla oikea ajankohta soitella :)

Minulla sairaalana lienee TYKS - näin voisin olettaa. Kesällä muuttanut Turkuun ja tavoitteena olisi asua täällä ainakin joitakin vuosia! :D

Mä soitan heti maanantaina :) Toivon että sen km ja kaavinnan takia pääsis julkisen kautta varhaisultraan, niin ne vähän silloin viimeksi lupaili! Mulla sairaalana joku HUS alueelta.

Niin joo minunki pitää soittaa naistentautien osastolle että raskaana ollaan! Kun oltiin juuri aloittamassa lapsettomuushoidot, ja verikokeiden tulos pitäisi soittaa muutenkin ensiviikolla :)

Meillä on myös suunnitelmissa käydä varhaisultrassa joka tapauksessa. Kyllä se vaan rauhottaa niin paljon kun saa tiedon että kaikki on hyvin.

Jos totta puhutaan niin tsekkasin jo sopivan ajankin vaikka en vielä varannutkaan. Vähän innoissaan ... :D

Varhaisultraan varmaankin joutuu menemään yksityiselle? Onko kellään mitään tietoa hinnoista? :>

Yksityiselle joo, ellei oo kipuja tms joilla laitetaan lähete tarkastukseen. Viimeksi varhaisultrasta maksettiin 80e.

Oukei :) Täytyy tutkailla asiaa. Juuri tajusin, että ehkä soittelenkin jo heti ensi viikolla neuvolaan. Selailin internetin ihmeellistä maailmaa (mitä ei varmaankaan pitäisi koskaan erehtyä tekemään!) ja rupesin pohtimaan lääkityksiäni ja niiden sopivuutta. Syön kuitenkin allergialääkkeitä sekä astmalääkkeitä - varsinkin taas näin pakkasaikaan. Niin täytynee varmistella niiden sopivuutta..

Joo kannattaa heti soittaa lääkärille aikaa jos pitää vaihtaa lääkkeet :)

Heippa kaikki!

Neljä kuukautta sitten luvuin hormonikierukasta ja tärppiä on odotettu. Ennestään kolmevuotias rasavilli poika. Pojan isän kanssa erottu ja nyt uusi mies ja haalea plussa saapui tikkuun ti 23.12 ja digillä varmistin aattona ja tänään kun olisi menkkojen olisi pitänyt alkaa tuli vielä vahva plussa. Olen niin onnellinen. Ennen poikaa minulla on ollut kaksi keskeytynyttä raskautta. La olisi laskurin mukaan 7.9.

Tehdäänkö uusi keskustelu lasketuille ajoille?

Muokattu viimeksi:
Onnea ann4 plussasta! :)

Voisihan sitä kai tehdä oman keskustelun lasketuille ajoille :)

Tein oman ketjun la varten.

Koska muuten olette ajattelleet kertoa läheisille? Itsellä lipsahti työkaverille ja äidille. Vannoivat olevansa hiljaa. Tekisi mieli kertoa jo kaikille muttei se taida olla vielä järkevää. Toivon kuitenkin tämän päättyvän hyvin

Miehen lisäksi 2 kaveria tietää, muulle suvulle kerrotaan ultrakuvan kanssa :) Ja töissä en heti kerro, kun sopimus loppuu maaliskuussa, et jos ne jatkaisi :)

Minulla tietää kaksi kaveria, mutta ei vielä muut :) Miehen lisäksi siis. En halua vielä näin aikaisin kertoa vanhemmilleni tai oikein kellekään muullekaan - mitä vain voi vielä tapahtua.. Ei ole riittävän läheisiä suhteita sukuun, jotta tahtoisin mahdollisia suru-uutisia jakaa sen tullessa eteen. Niin kaipa ensimmäisen kolmanneksen paikkeilla on heidän aikansa tietää, jos sinne asti päästään :)

Noista oireista sen verran vielä että mies nauroi minua heti ovulaation jälkeen, että taidan todella toivoa raskautta. Ympärivuorokautinen paha olo ja rinnat todella kipeät. Paha olo loppui viikon jälkeen, mutta rinnat edelleen kipeät. Eilisestä on jostain syystä turvottanut niin että näytän siltä kuin synnyttäisin huomenna.

Tupakkka jäälleen mietityttään. Viime raskauden poltin vaikkei se kovin suotavaa olekaan, mutta nyt päätin etten polta. Onneksi on tuo uusivuosi niin voin vedota uudenvuoden lupaukseen tuon lopettamisen kanssa. Alkoholia en käytä muutenkaan kovin usein, niin en siitäkään jää kiinni.

Saa nähdä millainen tämä raskaus on. Viimeksi ei ollut kovin ihanaa aikaa. RV30 poika meinasi syntyä, mutta supparienestolääkkeet pysäyttivät supistukset. Loppuraskaus oli yhtä h*lvettiä kun tuli rinnoista alaspäin erittäin voimakas raskausihottuma. Ihmeteltiin kovin mikä on ja päädyttiin tulokseen. Se oli kuin nokkosrokkoa.

Hulluksi meinasin kutinan kanssa tulla ja synnytys käynnistettiin, tai ainakin yritettiin. Neljä päivää yritettiin käynnistää tipalla ja vaikka millä muttei se vaan käynnistynyt. Pääsin viikonlopuksi kotiin ja maanantaina uusi yritys niin silloin alkoikin jo tapahtua ja poika syntyi.

Toivottavasti ihottuma pysyisi nyt poissa.

Täällä kans tupakoija joka lopettaa tupakoinnin, kun ystävän kans jo lyötiin veto et maanantaina alkaa lopetus! Oireita on tissikipu, nipistelyt/juilinnat masussa ja runsas valkovuoto. Niin ja eilen tuli itkukohtaus kesken elokuvan ja itku vaan ylty ku mies lässytti :D

Takaisin