Syys- ja talvivaatteet

Meillä on nyt vielä käytössä 68 toppa-asu, kaapissa odottaa bogin 80 toppahaalari ja kaverilta saadaan Molon 86 joka on tosi ihanalla kuosilla, mutta pelkään että se on kyllä liian iso koko talven.. saa nähdä! Tosin jos on vielä kevättalvella iso niin vuoden päästä varmaan sit sopiva :)
 
Meilläkin 68 toppahaalari hyvä, äippäpakkauksen Haalari on liian iso. Oon pitäny vaunuissa päikkäreillä kun oli viime viikolla useampi aste pakkasta, mutta tyttö ei hereillä ollessa viihdy siinä yhtään, kun ei pysty liikkua vaan hukkuu siihen haalariin. Tuo nykyinen toppis ei ehkä kevättalvellae saakka mene, jos pituuskasvu ei merkittävästi hidastu vuoden paikkeilla. Meillä olis loppukuusta 10kk neuvola ja mittaus, viimeksi elokuun lopussa oli 65,8cm pitkä. Luulisin pituutta olevan nyt varmaan se 68cm. Pitää koittaa vaikka joulun jälkeen alesta löytää isompi, joka toivon mukaan mahtuisi sitten vielä syksylläkin.
 
Mä olen nähnyt nyt jo aleja. Olisko jossain Prismassa tai Cittarissa ollut Reiman haalarit ainakin -30%.
 
Ostin just haalarin koko 80 talveksi ja sovitettiinkin vielä. Oli sopivan kookas mut ei liian. Koko 86 oli jotenkin överi iso niin jäi nyt hyllylle. Toivottavasti ei parin kuukauden päästä kaduta :D löytyi ihana lassien haalari metsäneläin kuosilla :Heartred niin meidän tyylinen :)
 
Kotimama, minkä kokoinen teidän poika on? Tai suurinpiirtein siinä 8 kk iässä. En ole edes kokeillut noita haalareita pojan päälle vielä, tosin onneksi ei ole vielä tarvinnutkaan, äp:n haalari on ostettuja pienempi ja saa olla toistaiseksi käytössä. Sinällään hyvä ettei toi poika oikeasti kävele vielä kunnolla.
 
Poika oli vähän päälle 75cm 8kk neuvolassa. Tokihan nyt kasvu alkaa hidastumaan. Noh, joka tapauksessa vuoden päästä ostettava taas uusi haalari :D
 
Hei huomio työ ketkä olette stonzit hankkinut niin mistä löytyi edullisimmin? Mulla olis nyt kaupat harkinnassa stonzit+linerzit posteineen 43€. Tuntuu vaan käytetyistä suurelta summalta, olkoonkin vähän käytetyt. Eli paljon tekee uutena sama setti?
 
Kääk, Kotimama, annoin sulle vahingossa arvion tyhmä. Poistin sen, mutten tiedä näetkö sen kuitenkin. Ei ollut tarkoitus!

Mutta teillä poika pari senttiä meidän poikaa pitempi, joten varmaan tammikuussa toi koko on oikeasti meille sopiva.
 
Ozbabyssa oli pelkät stonzit 39,90. Linerzit varmaan alle 20€. Ostettii ite sielt, ku oli pari kymppii bonuksia.
 
Lastenturvasta ostin stonzit, 39,90 + linerzit 19,90, ei postikuluja. Aika samaa luokkaa joka paikassa, jossai pari euroo enemmän mutta mistään en halvemmalla löytäny. Jos ne on Kotimama mieleisellä kuosilla ja ei oo käytetyn näköset ni 43€ on varmaan ihan ok hinta, yhtään enempää en kuitenkaa maksais.
 
Mä nyt päädyin tilaamaan uutena. En tiiä oonko käsittäny jotain vaan elämässä väärin tms mutta en maksa käytetystä tavarasta lähes uuden hintaa :) jos jää parikymppiä väliä uusiin niin ei se enää tunnu missään. Mä en myy ite käytettyä edes ns puoleen hintaan. Mut tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa :)
 
Joo munkin mielestä käytetty on aina käytetty, ellei nyt ole hintalaput vielä kiinni :)
 
Täytyy tulla vinkkiä jakamaan: Lekmerillä tänään kaikki Reimat -50%. Tuli tilattuu ens talveks haalari :) Toivottavasti on sopiva sit :grin Pipoja ei löytyny kivoja tälle talvelle meiän isopäälle... ens talveks en uskaltanu pään kokoo veikata.
 
Hei te kenellä on Stonzit, minkä kanssa niitä käytätte? Siis minkä ulkovaatteen? Mä ostin pojalle L-koon Stonzit (on vielä liian isot) ja niihin Linerzit. Mut en mä saa niitä mahtumaan esim. ton äp-toppahaalarin lahkeiden päälle! :eek: En edes sitä pelkkää kuoriosaa, niiden sisuksien kanssa en oo edes kokeillu. En tiiä teenkö jotain väärin, vai onko ne vaan sit vielä niin isot, etten saa istumaan kunnolla. Ne äp-töppöset kuitenkin saan siihen toppahaalarin lahkeen päälle ja ne on nyt ihan sopivan kokoiset. Eihän tollasilla pysty lapsi kävelemään, kun jää ihan kurttuun.... Emmä vaan osaa!
 
Me ollaa viel menty enimmäksee välikausihaalaril ja paril välikerroksel ja stonzit on hyvin mahtunu lahkeen päälle. Ja menee myös hyvin reiman toppahousunkin päälle. Meillä koko M ja ilman linerzeja viel.
 
En noista tiiä, mut laitan aina puvun lahkeeet kenkien ja toppatossujen päälle, samoin ku puvun hihat tulevat kinttaiden päälle :)
 
Meillä pidetään kans tumput ja töppöset lahkeiden ja hihojen sisällä:p noi stonzit on kyllä kivan oloiset mut ollaan töpöstelty reimatecin töppösillä tähän asti ja toppakengät otetaan kohta käyttöön :)
 
Takaisin
Top