syntyneet

Voi onnea tökkönen!! iiks miten ihanaa :Heartred Pikaista paranemista! Toivottavasti et oo ihan älyttömän kipeenä siellä. Hyvän kokoinen pikkumies teille tuli!
 
Onnea kaikille pienistä ihmeistä. :)
Ihanaa kun niitä pieniä alkaa putkahtaa maailmaan. ..
 
Rondine, muistanpa hyvinkin nuo hermoilut! Eikä mene kauaa kun sullakin on pallero sylissä :-)

Möttönen, synnytyskertomuksia on tulossa varmaan enempi tuonne salaiselle puolelle, ilmoittaudu sinne!

Mutta siis pähkinänkuoressa: käynnistys meni pääosin hyvin, balonki toimi kuten piti ja parin tunnin tauon jälkeen supistukset alkoivat voimakkaina ja säännöllisinä salissa oksitosiinin voimin. Tosin niitä kärvisteltiin sitten kymmenen tuntia, ennenkuin vauveli syntyi :-) Repeämän kivuista en osaa sanoa sen enempää vielä, kun paikkaus tehtiin leikkurissa ja sain melkoiset mömmöt sieltä. Pää vieläkin sekaisin niistä ja laatta on tänään pariin otteeseen lentänyt. Mutta huomenna taidan tietää, raportoin sitten...
 
Todellakin oot urhea ! Huh kaiken ton jälkeen ! Nyt kovasti tsemppiä paranemiseen !
 
Juu lääkkeillä pääsee pitkälle, ei vieläkään mitään sietämätöntä kipua alakerrassa vaikka nyt ei enää leikkaussalin puudutukset ja morfiinit vaikuta. Ihan perus parasetamolin ja ibuprofeenin yhdistelmällä mennään nyt ja pystyn jopa istumaan. Toki en ole yrittänyt vielä kakkoshädällä käydä, että katotaanpa taas sen jälkeen, mitkä fiilikset!

Kättärillä ainakin lääkitsevät herkästi jos vaan itse sitä tahtoo, joten kivuista ei kyllä tarvitse kärsiä. (Jos ei itse välttämättä sitä tahdo). Multa on kokoajan kyselty vointia ja kipujen tilaa ihan synnytysaliin siirtymisestä lähtien. Samaa kohtelua sain viimeksi, mitään valitettavaa ei ole. Päinvastoin, lähes kaikki hoitajat kohtelevat potilaita todella kivasti ja yksilöllisesti, vaikka kiire on heillä jatkuva! Positiivisella mielellä edelleen!
 
Onnea tasapuolisesti kaikille jo vauvan saaneille :)

Itse olen ollut viime viikot nettipimennossa ja luin vasta nyt näitä uutisia...
 
Kiitos maatunen. Kyllä heti kun jaloilleen pääsen niin lähden vauvelia katsomaan. Olen jälleen kerran taas niin rakastunut. Ja leikkaus oli hyvä kokemus vaikka monet itkut sen takia tuli itkettyä.
 
Onnea vimpa pikku prinssistä! :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
 
Takaisin
Top