syntyneet

Onnea ihan mielettömästi pikkuisista molemmille! Ihanaa :) ja pikaista paranemista theroad! Niisk, täällä tuli itku :D hormonit + univaje tekee näköjään tehtävänsä.
 
Theroad onko Hämeenlinnassa täyttä..? :)
Mä en oikeastaan tiedä, kun en ole liikkunut täällä paljoakaan vielä. Vauvalan ja huoneen väliä vain. Ei täällä nyt kuitenkaan mitään älyttömän täyttä ole. Mä olen yksin tässä huoneessa ja muutenkin vaikuttaa rauhalliselta.

Viime yönä jo kävelin huoneesta vauvalaan, joka on onneksi tässä ihan lähellä.
 
Onnea threroad ja janinasd. Onpas ollut pieni janinan vauva, 300 g isompi kuin ite aikoinani :) Kiva lukee myös just tommonen pieni kuvaus, että miten meni noin niinku omasta mielestä :wink Voi alkaa valmistautumaan, että itte on ihan riekaleina synnytyksen jälkeen...
 
Tökkönen, onnea! Menikö käynnistys ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan? Kerro lisää kun pystyt/jaksat/viitsit/ehit.. kiinnostaa tuo kipu ja revitty puoli. Vaikka ei kai siihen pysty henkisesti valmistautumaan kuitenkaan.
 
Onnea Tökkönen! Tuli muuten tässä mieleen, että muistatko, kun silloin syksyllä mm. sun kanssa hermoiltiin ja oltiin tosi peloissamme keskenmenosta ja kaikesta epävarmuudesta? Ja nyt sulla on oma pikkuinen kainalossa! :happy093
 
Takaisin
Top