syntyneet

Paljon onnea kaikille vauvan saaneille! Ja onnea ja tsemppiä kaikille, joilla sama pian edessä! Huh, kun alkaa itsekin niin jännittämään!! Onneksi tää on vielä ainakin sellaista hyvää jännitystä, eikä mitään paniikkia ole ilmassa.

Muistelen nyt kuinka vuosi sitten toivottiin niin kovasti lasta, ja sellaista ei ollu vielä näköpiirissämme. Ihan itketti, kun haaveiltiin niin kovasti omasta pikkuisesta, mutta näimme vaan muita "pömppömasuja" ympärillämme!!! Nyt katson itseäni peilistä hämmästellen isoa mahaani kaikkine raskauskiloineen ja -arpineen ja ihmettelen, että tässä sitä nyt ollaan! Ja siitä olen tavattoman onnellinen ja kiitollinen! :Heartred Sydämeni sulaa kun tuleva isukki painaa päänsä mun vatsalle, juttelee lempeästi vauvalle ja antaa suukkoja mahan läpi... Voi, kun kaikki menisi hyvin loppuun saakka -meillä kaikilla!
 
Onnea :) ihanaa poika! Mää haluan samanlaisen synnytyksen jaica :)
 
Paljon onnea jaica! Kuullostaa paljon omalta synnytykseltäni ja se oli todella mieluisa kokemus:) Hienon kokoinen poika tuli loppujen lopuksi vaikka yrittikin varaslähtöä!:)
 
Onnea Jaica! Eikö ole jännä, että ensin odottaa monta päivää, sinä viikkoja, että jotain tapahtuisi ja yhtä äkkiä kaikki käykin hurjaa vauhtia :)
 
Onnea Jaica! Eikö ole jännä, että ensin odottaa monta päivää, sinä viikkoja, että jotain tapahtuisi ja yhtä äkkiä kaikki käykin hurjaa vauhtia :)
 
Suuret kiitokset kaikille onnitteluista. :)
Tosissaan Supparit oli erittäin voims
 
Vitsi, täällähän odottikin ihania uutisia!!! Maaliskuu-vauvat :Heartred Hurjasti onnea Lillukka, pookkana, mart-su ja jaica!!
 
Meille syntyi 30. maaliskuuta tyttö 3830g, 50cm.

Sektiolla rv 36+3, tyttö on keskolassa ja saa antibiootteja. Itse olosuhteisiin nähden kunnossa, mitä nyt kipeetä tekee jokainen liikahdus.

Huomenna jos yrittäisi jalkeille tai ainakin pyörätuoliin.
 
Takaisin
Top