syntyneet

Ihanaa kun täällä on paljon vauvauutisia ❤❤ Onnea kaikille kovasti!! Täällä vielä odotellaan....

Paljon onnea Maatunen! Toivottavasti saat pienokaisen rinnallesi piakkoin!:)

Voi onnea Mastunen! Oon niin iloinen sun puolesta. Toivottavasti saat pienen pian syliin :)

Kiitos kaikille! <3 Vauva voi nyt jo ihan hyvin, eikä tarvitse enää apua hengittämisen kanssa. Jos hyvin käy, niin saan rinsessan huomenna pois osastolta <3 toinen on niin pieni ja kaunis. Isot tummat silmät ja pitkä tumma tukka! Ja mä oon ku en olis koskaan raskaana ollutkaan! Ihan tajutonta. Ei mitään kipuja tai kolotuksia :) ainoa mistä voi arvata on tuo löysähkö nahka paidan alla :'D

Paljon onnea Maatuselle, nyt on kaikki vaiva palkittu! Mahtaa olla todella hurmaava pikkuprinsessa! Mä täällä odottelen kärsimättömänä... Saa nähdä tuleeko meille prinssi vai prinsessa. On ne kyllä kaikki joka tapauksessa niin ihania!!

Pieni tumma tukkainen tyttö syntyi aamulla suunnitellulla sektiolla, kaikki niin hyvin!!! Kipua ei ole lähellekään niin paljon kuin esikoisen sektiossa! Esikoisenkin kohdalla voin hyvin, mutta nyt vielä paremmin! Elämä on niin ihanaa!!!!! 49cm ja 3795g täyttä rakkautta

Paljon onnea prinsessasta anmama!! :)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Takaisin