Meiän poika pääs lämpölampun alle kun ei oma lämmönsäätelykyky ihan toimi.. sektiolla mentiin meilläkin sit loppuun kun vauvan sydänkäyrät ei oikein tykänneet supistuksista.
Meille syntyi maailman ihanin tyttö tänään puolen yön jälkeen. Paino 3284g ja pituutta huimat 47 cm, oli siis hiukan yläkanttiin kokoarvio :) Myöskin vauvan eka sokerimittaus tänä aamuna oli hyvä eli toistaiseksi ei merkkejä mun radin vaikutuksista.
Synnytys meni aika kovissa kivuissa ilta puoli kuudesta eteenpäin, mutta tässä ollaan ikionnellisina! ❤
Säästyin. Mutta kiitos cytotecin sain "nauttia" tuskallisista suppareista minuutin välein. Ponnistusvaihe kesti vissiin 7 minuuttia.. olivat just tilanneet anestesialääkäriltä lisää kipulääkettä, mutta sai käännyttää ovelta kun vauva olikin jo puoliksi ulkona.
Ihanaa ja vähän kauheaakin lukea teidän synnytyksistä .
Täällä kärvistellään nyt 8 pv yli lasketun ajan. Ja minä kun luulin että tämä tulee varmasti etuajassa. Muut molemmat menneet 9 pv yli. Ehkä, ehkä yöllä olisi vihdoin meidän vuoro.
Meidän pieni pörröpäinen rinsessa syntyi just äsken <3 tyty lähti heti osastolle, hyvä et ehin ees nähä pientä... itkettää. Muuten kaikki ok. Lisää myöhemmin :) oon maailman onnellisin tällä hetkellä
Kylläpä hän antoi odottaa itseään! Nyt varmasti on helpottunut olo, tuskat ohi. Hurjan paljon onnea Maatunen! Toivottavasti kaikki hyvin pienellä ja saatte hänet pian viereen.