Syntyneet toukokuiset 2011

Oi Eni.. En oo aikoihin itkeny näin paljon, ko luettuani ton sun juttus. Olen niin pahoillani! :(
Tollasta tuskaa ei voi edes kuvitella.
 
Täällä on yksi yllättäjä tullut maailmaan. :)

2.5/ Numte/14.27/50cm/2935g/ 36+4/alatie/1./Poika(Poika)
 
Voi kääks kun näitä syntyy ku sieniä sateella. Me Sofi kärvistellään täälä vielä kesäkuussakin kun kaikki muut elää ihan omaa elämäänsä vauvojensa kanssa ;-)

Onnea NUMTE :) Hyvän kokoinen poika viikkoihin nähden.
 
Ohoh, kylläpä on taas vauvoja tullut maailmaan!
Onnea kaikille jakautuneille!

Ja pahoittelut Eni vielä kertaalleen.

Mä sitten varmaan joudun samaan kesäkuuhun kärvistelijöiden ryhmään Sofin ja Tatjuskan kanssaemoticon
 
Enpä ehdikään muutamaan päivään listaa päivitellä, sillä täällä maataan TYKSissä poika kainalossa. synnytys oli nopea kuten ennustettiin; kokonaisuudessaan n. 4 tuntia, josta sairaalassa tunti. pelkän ilokaasun voimalla mentiin.

4.5./Kaiko/51 cm/3330 g/35 cm/37+1/alatie/2,/poika(poika)
 
Eh, just kun kerkesin edelliset onnitella!

Paljon onnea Kaiko! Tulipa poika tosiaan nopsaan.

Toukovauvat on näemmä aika hätäisiä tapauksia..Tai siis osa onemoticon
 
Ei hitsi! Täällä tosiaan syntyy nyt näitä yllärivauvoja aika hurjaan tahtiin!

Onnea Kaiko ja Numte! :)

Kohta on kaikki mun la:n jälkeen syntyneet syntyny.. ;) Koska on mun vuoro?
Onneks mulla ei sentään pahimmassakaan tapauksessa voi mennä kesäkuuhun asti! :D
 
No voi hitsi Kaiko, ONNEA! Toivottavasti me muutkin saadaan näitä ylläreitä piakkoin....
 
Onnea onnea!



Joo Sintura ja Tatjuska, me synnytetään kesäkuun puolessa välissä, avautumisvaihe kaks vuorokautta, ponnistusvaihe kolme tuntia, jos ne jälkeiset tulis sitten silleen normaalisti? :D
 
Sofi ei maalaile siellä piruja seinille ;-) Mulla on onneks se etu että tää on jo pikkukolmonen ja kakkosen synnytys kesti 4h ekasta supparista, ponnistusvaihe oli 10min ja sillee... siinä ei liikoja aikailtu.
 
Uskomatonta! Alkaa tuntumaan siltä että kohta jään ainoaksi toukokuun odottajaksi tänne kun koko ajan syntyy pienokaisia maailmaan. emoticon

Onnitteluni siis kaikille tähän mennessä vaavin saaneille!

Osanottoni Enin perheelle.

RonjaM & "NaPPula" rv 37+0
 
Täällä myös tuore poikavauvan äiti!



29.4.2011/Alice83/klo 8.55/47 cm/2895 g/34 cm/39+2/sektio/1./poika/poika



Sektio oli suunniteltu, eli sen päivämäärä me tiedettiin jo pari viikkoa ennen. Suunniteltuun sektioon päädyttiin vauvan perätilan vuoksi.



Ja onnea kaikille pienokaisensa jo saaneille! :)
 
Johan nyyttejä putkahtelee taas maailmaan :D Paljon onnea teilleemoticon !!
:D Sain kummallisen nauru kohtauksen luettua Sofin jutun kesäkuulle menevästä 2 vuorokautta kestävästä avautumisesta. Käy vielä kuitenki niin että kohta ootteki kertomassa täällä omien nyyttien painot ja pituudet : )

Vointeja ja osanottoni Enin perheelle myös täältä. Kävin tosiaan lukemassa blogia ja täällä on eletty surussa mukana : (
 
Onnea Alice83!

Ja Sofi, mulle neukkatäti tänään "lupaili" helpohkoa synnytystä kun vauva on niin hyvin tuolla alhaalla, joten taidan ihan oman mielenterveyteni vuoksi uskoa mieluummin siihen kun tuohon kahteen vuorokauteen!emoticon
 
23.4.2011/piula/klo 10.38/479 cm/2925 g/34 cm/38.6/alatie/1./tyttö/tyttö
(meidän oma pääsiäistipu)
 
Onnea kaikille jakautuneille.. Täällä laskettu huomenissa.. Yli mennään niinkuin ennustinkin..
 
Ok Sintura. Palkintona pidemmästä odotuksesta meille on tulossa helppo synnytys. :)Taidankin kysellä tiistaina tätiltä, että millanen mulle on tulossa.

 
Takaisin
Top