Syntyneet toukokuiset 2011

Paljon onnea kaikille jo vauvautuneille ja tsemppiä muillekin viimeisiin päiviin!
Ja Enin perheelle pahoittelut myös tätä kautta.
Täälläkin vielä hautomona toimitaan, olokin ihan ok joten ei kiirettä. Kunhan nyt muutaman viikon sisään  emoticon  Saatan syödä sanani vielä moneen kertaan, jos tää vauva päättää pysyä sisuksissa paljonkin yli rv 40 emoticon
tini rv 38+3
 
Otan osaa Eni,

luin vasta nyt mitä teidän perheellenne on tapahtunut. Lapsen menettäminen olisi pahinta mitä tiedän. Voimia teille surunne kanssa!

Itkien edelleen kohtaloanne... :(
 
Meidän toukokuinen halusikin olla huhtikuinen.

28.4/ Jasmiina83/20.12/48cm/3080g/33cm/38+6/alatie/tyttö(tyttö)
 
Sofi kirjoitti:
Ok Sintura. Palkintona pidemmästä odotuksesta meille on tulossa helppo synnytys. :)Taidankin kysellä tiistaina tätiltä, että millanen mulle on tulossa.



emoticon Just niin, katsos kun ne vauvat on sit jo niin kauan ollu tulossa sieltä, niin ne vaan sit plopsahtaa pihalleemoticon  Ja joo, nyt vielä naurattaa, mut ei varmaan enää sit, kun on oikeesti toista vuorokautta äheltämässä...

Onnea vaavoista Piula ja Jasmiina83!
 
3.5./Loveuhoney/14.07/49.50 cm/3040 gr/34.3 cm/38/Käynnistys joka johti kiirreelliseen sektioon/ensimmäinen/poika/poika
 
5.5.2011/Tsipuli/00.14/47cm/3080g/33,4cm/rv 37+2/alatie/1./tyttö/-

Aikamoinen varaslähtö <3

Tänään kotiuduttu laittelen synnytystarinaa kunhan on ensin voimia kerätty.
 
Ohhoh Tsipuli! Ensisynnyttäjä kahdessa päivässä kotiin?! :) Meni vissiin kaikki paremmin ko hyvin.

Onnea taas kaikille uusista vauvoista.

Täällä edelleen kärvistellään kotona, ilman merkkiäkään siitä, että tää syntyis lähipäivinä. Kaks päivää olis laskettuun, et lahjakkaasti menee vissii yli! :(
 
Pakko kysyä..

Mä ymmärsin, että Loveuhoneylla oli kyseessä kiireellinen sektio.. Onks se sama asia kun hätäsektio kun oon ite jotenkin jääny siihen käsitykseen, että ne ei oo sama asia?? Kun sillon joskus geminivalmennuksessa ne kerto, että synnytyssalista saatetaan lähteä hätäsektioon tai sitten sektioon jonka käsky kuuluu sektio 20min tai sektio 30min.. voi toki olla että oon taas sekotellu itekseni asioita, mutta mielenkiinnosta nyt kysyn..
 
morkai, oot varmaan oikeessa. Mä luulin, että ne on sama asia... no, päivitetty taulukkoon muutos.

Piula, mikä oli pituus? Tuossa lukee 479 cm, mikä ei varmaan pidä paikkansa =). Eli onko se 47cm, 49 cm vai 47,9 cm?
 
Hyvää äitienpäivää kaikille jakaantuneille!

Hätäsektiossa pitää saada vauva ulos n.5min ja kiireellisessä n.20min eli ovat eriasia :)
 
Onnea Tatjuska! Kaikki meni sitten niinkuin tilattuna. Sopivan kokoinen ja alakautta. :) Ihanaa!

Ei oo muuten yhtään sukupuoliarviohutia vielä!
 
Yleensä tuntuu siltä että foorumi on ollut hiljaisin aina viikonloppuisin mutta nyt tuntuu että täällä on taas tapahtunut vaikka mitä.

Sydämmelliset onnitteluni uusien suloisten "tuhinakääröjen" vanhemmille! emoticon emoticon emoticon

Tatjuska: Meillähän oli aika samoissa kaikki olot ja LA:kin. Tais pitkä lenkki auttaa?  Vai oliko se se kätilökaveri joka auttoi, pyydä käymään meilläkin parin viikon päästä olis hyvä.
Kaiko: Kiva kuulla että olet päässyt kotiin ja vielä äitienpäiväksi.

Kaikille ÄITEILLE aurinkoista ja iloista äitienpäivää! emoticon

RonjaM & "NaPPula" rv 37+4
 
Jei, nyt mäkin olen taas asteen fiksumpi.. :)

Onnea kaikille jotka on taas tähän väliin saanu pikkusen syliinsä.. :D
Ja onnea kaikille uusille ja vanhoille äideille!
 
ai heh, kukahan sinne on laittanu seiskan väliin. tarkka mitta olis 49cm =D
ja onnea kaikille vauvautuneille!! (opin juuri ihanan uuden sanan: vauvautunu!!)
 
Takaisin
Top