Syntyneet toukokuiset 2011

Ihanaa, taas syntynyt vauvoja! Onnea tasapuolisesti
KaarinanUnelma:lle emoticon
Anna20:lle  emoticon
sekä morkai:lle emoticon emoticon

RonjaM & "NaPPula" rv 35+4
 
Eikä?! Taas tupsahtanu monta uutta pikkusta maailmaan. Onnea kaikille kovasti! emoticon

Ja Johi82, mitäs tää tällanen peli nyt on? Meidänhän piti olla samaan aikaan siellä synnärillä!! ;)
 
hönö: Älä kuule muuta sano! En voinu tuntia ennen synnärille lähtöä kuvitellakaan, että kohta tulee lähtö. Päivällä haravoin pihaa ja heittelin lunta. koirien kanssakin kävin kohtuu pitkän lenkin noin neljä tuntia ennen synnärille lähtöä. On tää vaan aika touhua.emoticon
 
Kappas, Minisannin vaihtoehtohoitaja oli oikeassa. Onnittelut pienestä pojasta emoticon  kuinkas täällä nyt näin pieniä vauvoja syntyy. Itse olen aikanaan saanut tytön tasan 38+0 ja oli 50cm ja 3440g...
 
Joo, äidin noitatohtoriystävä oli oikeessa :D Se varmaan salaa paineli niitä synnytyspisteitä tuolta jalkapohjasta :D Ainakin unettomuuteen tuli ratkaisu! (no, jos ei ratkaisu, niin ainakin hyvä syy)
 
Paljon onnea johi ja minisanni... Kateeks käy :) tuntuu et tää oma tulee vasta ens jouluna ;D
 
Onnittelut morkai, Minisanni ja Johi82!

Pari päivää pääsiäisreissussa ja heti paljon päivitettävää listaan. Hienoa!
 
Onpas täällä taas tapahtunut! Onnea kaikille! :D
Mä nyt vielä odottelen että tästä tulis täysaikainen, ylihuomisesta sitten voi ruveta riehumaan...
 
Takaisin
Top