Syntyneet maaliskuiset

26.2. (la 8.3.) mammasmurffi / poika ja tyttö / 3540g ja 3502g / 51cm ja 50cm

Aamulla 26.2. pikkuoravat syntyivät 2min ikäerolla 9.39 ja 9.41 suunnitellulla sektiolla. Olivat täysin terveitä ja alkoivat heti parkua reippaasti. Molemmat imevät hienosti rintaa ja lisämaitokin kelpaa ihan millä välineellä vaan. Aivan ihania vauvoja!! :joyful:

Minulla ei kohtu supistunut, joten viimeyö oli yhtä paineluhelvettiä ja tänään olin kaavinnassa humautusnukutuksella, missä kohtuun asennettiin vielä ballonki ja saan tiputuksella supistavia lääkkeitä huomisaamuun asti. Huomenna vasta ehkä jalkeille, nyt tosi kipeänä. :grumpy: Onneksi saatiin vauvat heti osastolle perhehuoneeseen, ja mies saa hoitaa heitä ja tuo aina näitten minun supistelujen ja operaatioiden välillä rinnalle.
 
Onnea ja jaksamista Mammasmurffi! On sulla ollut kyllä kantamista noissa kahdessa ihanuudessa.
 
Niin huikeaa Mammasmurffi! 7kg vauvaa!!! Mulla kun hyvä jos yks 3kg rääpäle täällä kasvaa...oot mun idoli!!
Jaksuja ja voimia, toiv nyt alkaa kiivas paraneminen!
 
Mammasmurffille isot onnittelut, ihanaa kun pienet tulivat hyvävointisina ulos :) Ja paljon tsemppiä kohtuongelmien kanssa!
 
Takaisin
Top