Syntyneet maaliskuiset

4.3 (la 3.3) / 40+1 / Dotyatu / tyttö. Mittpista ei vielä tietoja koska vauva lastenosastol hapetuksessa :sad001 synnytys kesti 50h vauvan sykkeet välil hävisi kokonaan koska mulle nousi yllättäen kuume mikä ei laske ja vauvalla oli erittäin vaikea synnytys. Niin raskasta mutta lääkärin mukaan kaikki ok ja huomen saan lisätietoa. Mun kuume jatka nousua pyörryttää ja syke 300 eipä nukkumisesta tulee mtn kun olen huones missä kaikilla muilla vauvat tuhisee vieressä paitsi minulla :sad001
 
Onnea tytöstä dotyaty:smiley-bounce012 toivottavasti saat nyytin pian vierellesi:Heartred
 
Dotyatu onneksi olkoon pikkuisesta. ei mullakaan vauva oo vieressä. Vaan toisella osastolla, ramppaan 2 osaston välissä. Ei oo kyl yhtään kiva kun toiset touhuu pikkusten kans
. Haluisin jo kotiin omaan sänkyyn. En tiedä koska pääsen.
 
Onnea kaikille synnyttäneille ♥ ja isosti tsemppiä jotka toipilaana olette. Aika menee nopeasti ja pian pääsette kotiin nyt vaan lepoa(Unta!!!), nestettä ja ravintoa. Antakaa vain hoitajien nyt hoitaa vauvoja kunnes itse pääsette kunnolla tolpillenne. Ei mitään hätää.
 
Onnea dotyatu! Toivottavasti vauva pääsee kohta viekkkuun!
 
Takaisin
Top