Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käväsin keittiössä ja kun tulin takasin niin tämmönen mies löytyi olkkarin lattialta leikkimästä...

Pakko sanoa Mims että on kyllä kuvan kaunis poika! Kiiltokuvapoika oikein [;)]

Ja Jamille täällä nauraa räkätetään [8D]

Ihana[:)][:)][:)][:)] yks-vaiko peräti kaks hammastako siellä pilkottaa?ja hyvä teksti paidassa[:D]

No yks on ainakin läpi, tosta toisesta en oo ihan 100% varma onko se jo tullu läpi vai miten se on, mutta lähellä sekin on. Pitäs lusikalla kolistella, sormee en uskalla nimittäin antaa [:D] Kieli tulee usein eteen kun yrittää oikein tarkkaan kattoo.
Voi kyl sanoo, että viikon sisää kaks hammasta  Mitäs Jami tykkää hammasharjasta ja -pesuista?

ihan meinaan näyttää kun toinenkin hampi pilkottaisi[:)][:)]
Jami antaa kyllä ihmeen hyvin sörkkiä sillä harjalla hampaita..(vielä[8|])..meil on käytössä se äitiyspakkauksessa ollu harja.sillä harjapäällä saan harjata ihan rauhassa ja Jamilla on sellanen hymynsekanen ilme naamalla,että mitä tää oikein on..toista päätä onkin sit kiva pureskella..joka ilta kun vaan muistais ne harjata[8|] ja jamillakin oli viikko noissa hampaissa väliä kun ne puhkes[:)]

Täällä taas kunnon tietokonenero yrittäny lisätä profiilikuvaa mut ei onnistu ei. Miten tänne saa lisättyä noita kuvia kun tää herjaa vaan koko ajan ett kuva on liian suuri? Ja ton profiilikuvan sain pienennettyä mut jostain syystä se ei näy täälä kuitenkaan...? A-P-U-V-A!?! [:D]

Annusu: lataa se kuva avatariksi ja sitten laita ruksi kohtaan "käytä avatarta profiilikuvana". Näin ainakin mulla on asetukset ja hyvin näkyy [:)]

Noh nyt sain kuvan tohon mut aikas epäselvä kuva kun piti pienentää sitä niin paljon... Eikä meijän koneessa ilmeisesti ole sellasta kuvankäsittely ohjelmaa jolla sais kunnolla muokattua kuvia.[:-]

Näin täällä tänään[:)] Ihan tohkeissaan oli kun sai itte seisoa tukea vasten ja tutkia noita lappusia[:D]

summerwine, saako onnitella vai ottaa osaa kyseisestä kehityksen muodosta? [:D] Kyllä seisoo tukevan näköisesti! eihän sentään itse noussut? aapuva, kohta nää juoksee jo kylillä [&o][8|][:D][:D]

sekäettä[:D] tavallaan sitä odottaa innolla että pieni tekee itse juttuja, niinkuin kävelee yms. niin ei tarvitse niin paljoo selkä ja niskat kipeänä enää kanniskella, mutta sitten taas toisaalta, mihin se mun pikkunen syli vauva katoaa[:D] poika istui tuossa lattialla ja sitten ponnahti siitä seisomaan ja tuohon jäi tukea vasten nojailemaan[:D] on tuossakin kyllä vahtiminen ja pitää olla tarkkana ettei vaan heilahda ja kaadu[:)] nuokun mahtaa vielä olla niin pikasia liikkeissään jo nykyään[:D]

voi ei Summerwine[:D][8D] hienosti seistä nököttää toinen!
meillä ei ees käännytä selältä mahalleen,nii toisilla jo seisoskellaan[:D][8|][:-] 

no ei täälläkään vielä käännytä, saatikka ryömitä (muutakun ympyrää ja taaksepäin), ehkä tuo seisoskelu on sitten niin mieleistä että haluaa suoraan oppia ensin sen [:D][:D]

Takaisin