Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saatiin muuten noi villasukat Hämeenlinnan sairaalasta kotiutuspäivänä Tampereen teholta saatiin sellanen pieni peitto, jossa runo. Saiko muut mitään?

Ei saatu ainakaan me mitään...olisko sen takia antaneet kun Nealla oli vähän erikoisempi alotus elämälle?[:)]

joo ei mekään mitään saatu, paitti se normi liberon laukku jossa oli jotain pientä, joka kuului kaikille synnyttäneille.[:)]

Me saatiin kaks pipoo, se joka laitettiin heti synnytyssalissa päähän ku koiralle piti viiä kotiin hajuja ja sit saatiin toinen sen tilalle ja seki tuli kotiin asti.. mulle jäi rintakumi ja sen pojun pussilakanan otin kyl tarkoituksella.. [8|][8|][8D][:D][:D] HYI MINÄ! [:D][:D]

Vitsi tuota mohomahan Neaa, on kyl nii tomera likka!

Petupapu, teis tosiaan on samaa näköö, ilman vakoakin [:)]

Gibsoni, miten maistu kuningatarsose ja teitkö ite?

Ja muutkin ihanuuksia <3

Roni kiittää kehuista [:)]

ALKUPERÄINEN: mohomaha

Skallolle muistinvirkistykseks miltä Nean äiti näyttää. Toinen koirakin näkyy taustalla ja jotain viilettäny kuvaushetkellä kun on noin sumussa [:D] Sekasen näkönen kuva muutenkin [8|]

Saatiin muuten noi villasukat Hämeenlinnan sairaalasta kotiutuspäivänä [:)] Tampereen teholta saatiin sellanen pieni peitto, jossa runo. Saiko muut mitään?

mohomaha Huomattava masuero sun nykyseen ja siihen järkäle vauvamasuun! [;)] Kiva kuva!! [:)]

martoilla oli semmonen joku ihme valtakunnallinen kampanja, että väsäsivät sukkia yms. vastasyntyneille. Me saatiin omat sukat ensimmäisellä neuvolakäynnillä.

Täs olis meidän tyttösestä taas tällänen kuvapläjäys [:)]

Jemina ja lempparikirja!

Meidän perheen naiset menossa Jempan poikakaverin ja meidän kummipojan ristiäisiin.

Syöttötuolin eka koeajo mummilla.

Täs olis sit tää nuoripari [:)] Jemina ja 2kk nuorempi poikaystävä Rasmus

Mamin mannekiini 4kk <3 Cute and clever [;)]

ihania kuvia <3

hienosti Jemina jo istuu syöttötuolissa; mulla on vaan aika jyrkkä se, että pitää olla 6kk ennen kun istutan,koska meillä syöttuoli on kova, eikä tommonen kankainen, meillä on se tripp trapp:n syöttötuoli. Ja kun meidän pojasta tulee muutenkin varmaan yhtä pitkä kun isästään, ettei vaan selkään tuu mitään. [:)][:D]

Mutta ihana prinsessa on  hän!

Toi on mummilan syöttötuoli, mut luulen et me hankitaan Jeminalle samanlainen kotiinkin kun on niin hyvä! Ja ei toi tyttö todellakaan kauaa saanu tossa istua. Vähän testailtiin vaan eikä kerrota neuvolassa [:D] Mulle lääkäri silloin jälkitarkastuksessa sano, et saa istua muttei pitkiä aikoja [:)]

Niin Tampereelta ainakin saatiin juurikin sen takia kun tyttö oli teholla, mutta kyllä Hämeenlinnasta oli yks toinenkin saanu villasukat, vaikka oli "ihan normaali" tapaus. Molemmat kans jotain marttojen tekemiä ja lahjottamia. Tosin mun mies väitti, että yks hoitajista olis kutonu kerran villasukkia, kun oltiin käymässä siellä ja väitti mulle että ne on sen hoitajan tekemät?

Toi peitto on kiva muisto! Se runo siinä:
Tiitiäinen metsäläinen
pieni menninkäinen,
posket tehty puolukasta,
tukka naavatuppurasta,
silmät on siniset tähdet.

Tiitiäinen metsäläinen
pieni menninkäinen,
keinu kuusen kainalossa,
tuutu tuulen kartanossa,
sammuta siniset tähdet!

Taatu vetäny kaiken minkä irti on saanu [;)] Niin sitä pitää!

Jemina hurjasti kasvanu kans. Ihana tyttö kertakaikkisesti!

Babaytoy Painoin ennen raskautta jonku 57kg ja tossa nyt vielä on sitä ylimäärästä muutama kilo... Kai se siitä aikanaan. Mutta olihan mulla iso maha [;)] Kyllä ku noita vanhempia kuvia missä oon esim. koiran kans näyttelyssä nii kattoo vaan "hyvä luoja, oonko mä ollu noin laiha?" [:D]

istuttamisesta;Niin ja on eri asia kun on tuossa on pehmoinen alusta, kun kovalle laittais.[:)]
näitäkin kun on niiin monta teoriaa.[:D]

Meilläkin Turo-Eemil niin jäntevä ja jytky,

se lähti omia aikojansa[:D][:D][:D]
siis niin jäntevä ja jytky paketti, että varmasti jo istuuski ku isookki miehet[:D] en vaan raaski istuttaa ja kun pidän sitä ihan pienenä vauvana vieläki, ainaki musta tuntuu siltä, vaikka toinen on jo iso poika[:D][:D][:D] ei sitä vaan hksaa kuinka nopiaa ja ihan silmissä kun ne kasvavat!

mohomaha, pitihän sitä ny muistoja ottaa [:D][:D] vaippojaki pöllittiin -miehen toimesta! se sujautteli vähä väliä pari laukkuun ja reppuun [:D] sen verta reippaasti, että kun perjantaina päästiin kotio, niin viel keskiviikkonakin käytettiin viimenen niistä [:D][:D]

ALKUPERÄINEN: katusutariina

Me saatiin omat sukat ensimmäisellä neuvolakäynnillä.

Me saatiin myös pinkit sukat ekalla neuvolakäynnillä [:)]

me saatiin neuvolan kautta pullakranssi, puolipotkarit, lorukirja ja pampers-pakkaus (siellä oli siis vaippoja, body, hoitotuotteita yms)... pullakranssin lahjoitti martat ja lorukirjan sydänyhdistys...ja synnäriltä toki saatiin se libero-laukku.

Taatu: meikäläinen lähti ilman vauvaa, mutta senkin edestä niitä isoja sairaalan siteitä mukanaan [:D] Pärjäsin niillä varmaa pari viikkoo... [8|]

hieman kateellisena lueskelin mitä muut ovat saaneet mukaan.. tosiaan me ei saatu kans mitää.paitsi sellanen pien tilkkutäkki miss on keskellä muumien kuva-mutta sekin vaan koska neiti oli keskolassa "pitempään".

Takaisin