mohomaha
Kommentoinnin ninja
Nealla on vähän reilun kokoset vaatteet päällä, ehkä sekin tekee isommaks. Lindexin bodyt on hassuja kun niissä ois leveyttä vaikka muille jakaa ja pituus taas loppuu ihan kesken.
Gibsoni: mulla ois mun vanhat ja uudenveroset barbie-kirjat olemassa, saa nähä kelpaako barbit enää ollenkaa sitten. Henkkamaukalla on muuten ylisöpöt nalle puh- pipo ja tumput. Löytyy meiltä. Täytyy laittaa kuvaa niistä [;)]
Gibsoni: mulla ois mun vanhat ja uudenveroset barbie-kirjat olemassa, saa nähä kelpaako barbit enää ollenkaa sitten. Henkkamaukalla on muuten ylisöpöt nalle puh- pipo ja tumput. Löytyy meiltä. Täytyy laittaa kuvaa niistä [;)]

niin herkkis! Kiva nähä joskus mammojenki naamoja, mä aina mietin noita vauvoja kattellessa et minkäköhän näkölsiä äiskät on[:D] tykkään aina kattella ihmisten piirteitä(varmaan ammattitautia) ja on niin siistiä bongailla yhteisiä piirteitä perheenjäsenten kesken. Jostain syystä Liekki muistuttaa mua eniten sillon kun sillä on hölmistynyt monttu-auki ilme päällä[:D][;)]