Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nealla on vähän reilun kokoset vaatteet päällä, ehkä sekin tekee isommaks. Lindexin bodyt on hassuja kun niissä ois leveyttä vaikka muille jakaa ja pituus taas loppuu ihan kesken.

Gibsoni: mulla ois mun vanhat ja uudenveroset barbie-kirjat olemassa, saa nähä kelpaako barbit enää ollenkaa sitten. Henkkamaukalla on muuten ylisöpöt nalle puh- pipo ja tumput. Löytyy meiltä. Täytyy laittaa kuvaa niistä [;)]

[:D] hih... mä näin ne henkka maukalla... Ja himoitsin niitä! Jäi kuitenki ostamatta. Nyt ku sanoit niin rupes oikeen harmittaa etten ostanu [:D] Kateutta... [;)] [:D]

No jos sulla sattuu olee se kuponki vie tallella nii sehän on voimassa kuun loppuun [;)] Mä tilasin ne jo aikasemmin netistä, ja ne on just nyt sopivat. 

Kummit oli ostanut pääkallopipon, Tampereelta jostain lastenvaateliikkeestä [:)].
Ja pitihän mun kommentoida muitakin.

Miukun tyttö on syötävän söpö <3
mohomahan Nea on kanssa niin neiti (ilman pinkkejä unelmia [;)])
Jenni90:n poitsu on varsinainen jässikkä, Taatun Roni on suloinen naksuineen [:)].

Siis ihania kaikki ja niin omansa näköisiä [:)]

Ihania uusia kuvia täällä <3
Voi,Roni niin sulosena nukkuu[:)] ja niin tomerana maissinaksuja vetelee..pitäsköhän kokeilla mitä Jami noista on mieltä..[8D]
Nea on tosiaan kun isompikin typy jo[:)] ihana,ja söpöt farkut[:D]
Petupapu; äiti ja tytär kyllä on niin saman näköisiä että[:)] hyvä kuva!
Just_Pam; kYllä se nyt täytyy uskoa että teidän tappi seisoo siellä[:D] Ihana ilme Artulla tuossa kuvassa missä on ruskea lakki päässä[:)][:)]

Mims ihana hymy kuva <3

taatu ihana on ! tuota mulla on ikävä kun nukahti milloin mihinkin  oikein mini vauva-aikana [:D][;)]
Kun ei meillä tosiaan puhettakaan että nukuttaisiin sisällä[&:]
Ja ihanat nuo sormet!! [;)][:D] pullukat<3

just_pam ihana kun toinen jo seisoo [:)][:)][:)]

tuli nuosta maissinaksuista mieleen; mikä niissä on se suositus? kun nehän on sellasia, että sulaa suussa[:)]

Jenni90: Mä oon ainaki antanu jo muutaman kerran käteen.
Kun on testattu, että maissista ei tuu mitään... Niin kai voi antaa. Eipä siitä paljon "suuhun" tuu nieleskeltäväks asti mitään. Meillä ainaki on pitkin naamaa, vaatteita ja käsiä koko naksu [:D] Nii ja jos palan saa suuhun niin senki äiti kaivaa pois [:D]

JustPam  ihana toi ruskee hattu!!
LennuGllä oli ihanii kuvii bookis, onnistuneel hetkel otettu monta kuvaa! En viittiny kaikkii lähtä kommentoimaa ni aattelin kirjottaa tänne...
Ja Nea kyl niin reteesti röhnöttää sohval että! Ihana!!
Muut myös... :)

Olipa Petupapusta ja tytöstä ihana kuva niin herkkis! Kiva nähä joskus mammojenki naamoja, mä aina mietin noita vauvoja kattellessa et minkäköhän näkölsiä äiskät on[:D] tykkään aina kattella ihmisten piirteitä(varmaan ammattitautia) ja on niin siistiä bongailla yhteisiä piirteitä perheenjäsenten kesken. Jostain syystä Liekki muistuttaa mua eniten sillon kun sillä on hölmistynyt monttu-auki ilme päällä[:D][;)]
Taatun Ronista kans symppis kuva, aivan väsy tullu kesken leikin[:D] Ihankun nää meijän pojat alkas jo oleen jotenkin niin pojan näkösii[:)] eihän ne enää pikkuvauvoja ookaan yhyy....[:(][:D]

Laitetaan nyt toinenkin...

Kokeiltiin tätä kovasti keskusteltua Bumbo sitteriä. Aika hurjan näköistä kun noin pieni istuu. Ei vielä kyllä oteta mitenkään kauheeseen käyttöön...[:D]

Ihania kuvia tullu taas paljon, on ne vaan kaikki muruset niin suloisia [:)] 

Skallo kiitos [:)] Ollaan paljon mietitty että keneltä se nyt oikein näyttää, omasta mielestäni ihan mun isältä [:D] Leuka on ainakin multa (pieni kolo leuassa, hiiren p***u niinku mun isä sanoo [:D]) Mun eka kommenttikin oli kun tyttö syntyi että voi ei , sillä on mun leuka!! [:D]
Oon aina inhonnu sitä, en tiiä miksi.. [:'(][:)]

Skallolle muistinvirkistykseks miltä Nean äiti näyttää. Toinen koirakin näkyy taustalla ja jotain viilettäny kuvaushetkellä kun on noin sumussa [:D] Sekasen näkönen kuva muutenkin [8|]

Saatiin muuten noi villasukat Hämeenlinnan sairaalasta kotiutuspäivänä [:)] Tampereen teholta saatiin sellanen pieni peitto, jossa runo. Saiko muut mitään?

Ihankun nää meijän pojat alkas jo oleen jotenkin niin pojan näkösii eihän ne enää pikkuvauvoja ookaan yhyy....

niimpä![:)][:(][:D]¨

gibsoni; ihana <3<3

Neasta somia kuvia ! Tuo ranskiskin niin söpö! <3[:)][:)][:)][:)]

Meillä kans poika periny kaikki maholliset kupat naamaansa! on molemmissa poskissa hymykuopat, leuassa kolo (ei onneksi kun ihan pieni! ) [:D][:D]
Onneksi sitten peri isänsä ruskiat [:D]silimät[:)][:)][:)]<3

Takaisin