Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä onpi muutama kuva meidän Jemina-rinsessasta [:)]

Jemina lähdössä autoilemaan<3

Kummitädin ja sedän häissä 2.10.2010

Mamin supertyttö ja viimeiset leikit ennen nukkumaanmenoa<3

Tässä kuvassa isä&tytär&NHL

ja viimeisessä mami ja mamin tyttö [:)] <3

Miten sinä sait Nuori äiti noin monta kuvaa samaan juttuun? Mulla se on ainakin ennen herjannu ettei pysty ku yhen laittaa kerrallaan. Ja kiitos [:)] Jemina on isänsä kanssa hyvännäkösiä, ku samanlaiset asennot [;)]

Tossa kentässä johon se viesti kirjoitetaan niin on tuollainen nappi, jossa lukee "Add Image". Siihen kenttään sitten laitoin noiden kuvien internet-osoitteet (noi kaikkihan mulla on FB:ssä, joten sieltä ne napsasin). Ja noin niitä kuvia voi laittaa samaan viestiin rajattomasti [:)] ja sen kuvan osoitteen saa niin, että kun klikkaa sitä kuvaa hiiren oikenpuolimmaisella napilla ja valitsee sitten "Näytä kuvan tiedot" niin siellä tiedoissa lukee se osoite [:)]

ja taas oppi jotain uutta[:D] Ihania kuvia tytöistä mohomaha ja nuori äiti..[:)]molemmat on kyllä niin sulosia <3

Mahtavaa Nuori äiti, en ois ite tajunnu et noinhan se liittäminen on helppoo![:D]
Tässä meidän pieni herra Einstein[8D] ja niin hassua, tää kuva on otettu ku oli ollu iskän vahtivuoro ja nauroin kun se oli pistäny Liekille ton ruman paidan mitä en ite tuppaa koskaan laittamaan. Ja mitä kun tulin tänään töistä niin herralla on päällä just sama paita ja potkikset[:D]
Miehet!

Skallo repesin [:D] Katoinki että jopas on vaatteet, että kai ne noinki voi yhdistää ennenku luin tekstiä, sit repes [:D][:D] Noi valkoset potkarit on kyl hassut yhdistää mihinkää kun ne on niin tylsät! Mutta pitäiskö tota yhdistelmää itekki sit koittaa [;)] Mulla ois noita potkareita vielä kahdetkin, täytyy kyl värjää ne sit kun saa tarpeeks porkkanatahra-vaatteita aikaan. Noin niinku sivuhuomautuksena porkkanakakkakin on melko väkevää kun kerran typy kakkas pyllypesun jälkeen -pyyhkeelle niin ei se läntti lähteny pesussa [:D]

wuhuu, ihanaa että musta on ollut jotain hyötyäkin [:D][:D] olkaatten hyvät! Mua alko niin jurppii se kun tää jatkuvasti herjas et tiedosto on liian iso.. Ite oot liian iso prkl! [:D]

Skallo Liekki on kyllä tosi suloinen poika [:)] Monesti poikavauvasta ei voi sanoa että on nätti, mutta Liekki on musta tosi nätti poika! [:D] <3

Babaytoy kiitoksia kiitoksia [:)]

[:D]meil sanotaan aina Liekille et se on sun onnes et oot noin söpö, ihanku me ei sen kiukutteluu muuten jaksettais[;)] joo mohomaha, noi on tosiaan aika järkyt tamineet[:D][:D] (mäkin oon joutunut värjäämään joitain valkosia vaatteit jos on menny kakka yli laidan ja en oo heti muistanu liottaa/pestä..se on niin tujuu tavaraa[:-]...näin kakka-sivu-huom.[;)]) aniin unohin ihan kommentoida Nuoren äidin kuvia kun olin niin tohkeissani tost liittämisest. Jemina on niin söpö tos NHL-kuvas kun sil on ihan piukat farkut niinku isommallaki neidillä[:D] huomaa kyl et toisilla on vähän tyylikkäämpii vauvoi, meil on aina vähän mitä sattuu päällä ja nekin puoliks kuolassa/puklussa[&:]

ALKUPERÄINEN: Skallo

meil on aina vähän mitä sattuu päällä ja nekin puoliks kuolassa/puklussa[&:]

[:D] Niin meilläkin [:D]

sama täällä, pistän mitä sattuu päälle, joku ois varmaan järkyttyny jos näkis tietyt vaateyhdistelmät[:D] ja kuolaa täälläki riittää[:D][:D] itte en pistäis pojalle farkkuja, ko en tykkää niitä itekkään hirmusti käyttää epämukavuuden vuoksi[8|] mutta kaikki tyylillään ennenkaikkea[:)]!

niin ja, minusta poikavauvat on ihan yhtä söpöjä kun tyttövauvat[:)][:D]

Noi valkoset potkarit on kyl hassut yhdistää mihinkää kun ne on niin tylsät!

no jaa..kyllä mä ainakin tykkän noista valkosistakin vaatteista..täytyy laittaa vaan jotain värikästä sit alle..Ja emmäkään jaksa aina miettiä mitkä vaatteet pojalla on kotona,jos ihan kahdestaan ollaan koko päivä..Eri juttu sitten jos mennään kylään tai ollaan jossain reissussa,sillon tulee mietittyä että sopiiko noi ny yhteen tms..

tässä Jamista ny yks kuva vielä,kauhee selittäminen päällänsä[:D]

En tiedä miks musta on tullu tälläin että mietin Jeminan vaatteita joka aamu lähes yhtä kauan kuin omiani [:D] Mä vaan oon tällänen.. Mut sen verran minäkin pidän huolta, että lapsella vaatteet on mukavat päällä ja käytännölliset. Noi farkut, jotka Jeminalla on päällä tossa kuvassa niin ainoastaan näyttää farkulta. Se on sellasta venyvää trikookangasta. Yhdet toiset farkut mitkä Jeminalla on niin on sellaset pussihousu farkut ja ne on ihan farkkukangasta, mut niissä on sisäpuolella sellanen ihanan pehmee vuori. On sitten nekin mukavat päällä [:)] Mä olen sellanen et panostan meidän perheen pukeutumiseen hirveesti.. Katon aina miehellenikin useimmiten vaatteet valmiiksi [:D] Sen verran voin paljastaa, että kyllä meilläkin kotipäivinä Jemina saa olla ihan vaan bodyssa ja sukkahousuissa, villasukat vaan jalassa kun ollaan molemmat Jeminan kanssa tälläsiä vilukissoja [:D]

Niin mä kans kattelin tollasia "farkkuja" lindexillä joskus, olin eka että miten noi kellekkää mahtuu tollaset farkut kunnes menin ihan kokeilee ja ne oliki enemmän sellaset leggari-tyyppiset. Näyttää kyl ihan farkuilta!
Mulle on tärkeetä joka päivä pukee neiti yhteensopivii vaatteisii, ei voi esim vihreitä sukkia laittaa muuten keltasten kanssa [8|] Valkosia vaatteita meilläkin on käytössä kyllä ahkeraan, mutta lähinnä ne on bodeja.
Itelläni ei oo mitää väliä vaikka kulkis kolme viikkoo samat rytkyt päällä kotona ja kylässä [:D]
Ja miehen vaatteisiin vaikutan myös jos jonnekkin ollaan menossa...

Ihan pakko kommentoida noita "farkkuja", meidän tytöllä nimittäin tismalleen samat housut ja on saanut niistä aivan älyttömästi kommenttia. Lähes joka kerta kun ollaan jossain ja ne on jalassa niin jopa tuntemattomat ihastelee ja naureskelee, että "voi ku toisella on ihan oikeet tyttöjen stretchit jalassa!" [:D]

Myönnän, että nuo on kyllä munkin lempparihousut. Kohta vaan jäävät pieneksi, pitää löytää sit vastaavat tilalle. Samanlaiset "farkut" [:)]

Ihania kuvia taas ja miten ihanan suloset nuo hiukset Jamilla Raskausaikana yritin ostella värikkäitä vaatteita, kun ajattelin valkeiden ja muiden neutraalien olevan niin hirveeeeen tylsiä, Mutta mutta... jotenkii ihmeellisesti melkein suurinosa vaatteista on valkeita (kai sit saatiin vaan niin paljon vaatteita) ja nyt olen kuitenkin niihin niin tykästynyt. Helppo pyykätä, kun valkeeta pyykkiä tulee nyt niin paljon

Nealla ekoja kertoja elämässään mekko ja sukkahousut ja sanoin kuvaushetkellä että Neahan on oikee tyttöjen tyttö nii sain tälläsen ilme-vastauksen [8D]

Takaisin