Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minunkin on toukokuisista  myös kommentoitava tähän vaate asiaa.. Mä olen kans aika tarkka tytön vaatteista. [8|] Mies meillä kans pukis tytön ihan mihin sattuu, se ei tunnu ees tietävän mitkä sille on sopivia vaikka on kuinka kertonut! [:D]
Tollasia leggins-farkkuja en ookaan nähnyt, onpa pikkusen reteet! [:)] Meillä on yhdet sellaset farkut just niinkun Nuori Äiti kuvaili, pehmee puuvillavuori sisällä ja pääli farkkukangaskin on niin pehmeeks kulutettua et on yhtä lepposet jalassa ku velourhousutkin! [:)] Että vaikka tarkka ulkonäöstä olenkin niin mukavia vauvanvaatteiden tosiaan pitää olla! Ja aivann kuten mohomaha sanoi, sukkienkin pitää mätsätä.. [8|]

Hihiii [:D] Kiva kuulla et mä en ole ainut tällänen, joka on tarkka siitä mitä lapsella on päällä! [:)] Mukavuudesta en tingi, mutta mun mielestä on paljon kivempi näyttää sit tulevaisuudessa Jeminalle kuvia itsestään vauvana kun on ees yrittäny panostaa siihen mitä toisella on päällä [;)] Vaikka muoti kylläkin kerkee tässä välissä varmasti muuttua moneen kertaan ja lopputulos on se, että "Voi tsiisus äiti mitä sä oot oikee ajatellu kun oot ton mun päälle laittanu" [:D]  Mun mielipide on se, että enhän itse halua kulkea missä tahansa vaatteissa, miksi pitäisi lapsenikaan [:)]

Siis mä oon ollut iha totaalisen yllättynyt, miten hankalaa voikin olla valita pojalle vaatteita! Sen vaatteiden miettiminen on vieläkin hankalampaa kuin omien, niinku moni onki sanonu! Ihan vaikka himas oltais, niin loppujen lopuks aina mätsää -sukkia myöten, vaikka kuinka yritän kaivaa niitä "hälläväliä" vaatteita [:D][:D]

Minä toukokuisista tulin sanomaan,että samaa mieltä vaate asiassa. Tarkka tytön vaatteista,että pitää olla kivoja vaatteita ja rakastan ostella niitä myös. Ja muoti tosiaan muuttuu,mutta vielä kun voin pukea lapselle mitä haluan ennenku se alkaa sanomaan,että en laita tätä päälle,en halua tätä,haluan tämän..[:D]

mä kanssa tarkka noiden vaatteiden kanssa, lähinnä sillon, kun otan kuvia. Olen ite vuosimallia 80, joten mun lapsuuskuvat on täynnä p*skan ruskeeta, keltasta.. yöööööööööööök!!

Meillä ostettiin tää nahkarotsi juurikin kuvia varten, ei tolle muuten mitään käyttöä ole [:D] Epäkäytännöllisempää vaatetta vauvalle saa etsiä, mutta oli henkkaan ja maukkaan -50% alennuskuponki yhdestä vauvan vaatteesta, niin eipä tolle niin kauheesti hintaa tullu. Ja aina saa nauraa joo kun mies käy pojan vaatekaapilla, pojalta löytyny 80 cm vaatettaki päältä, vaikka 68 cm on vielä isoja[:D]

mahtava toi nahkarotsi [:)] meiltä löytyy myös tollanen rollarit-paita ja ac/dc-paita...ja kovasti ootan et pääsen shoppaileen pojalle tennareita [:)] ja mies haaveilee buutsien hommaamisesta pojalle [:D] 

Hihihiiii toi nahkarotsi on niin siisti![:D][:D] meil kans mies fiilistelee jo sitä ku saa ostaa pojalle ekat tennarit ja farkkurotsin. Ja sille pitää kuulemma kasvattaa pitkä ja liehuva hippi-tukka[:-] täst oon ollu vähän et kröhöm jaha jaha.. [:D][:D]

mut on se kiva et miehet jostain innostuu, on kuitenki yleensä aikalailla naisen harteilla nää vaate-asiat[;)]

ALKUPERÄINEN: AnAnAtS

Ja aina saa nauraa joo kun mies käy pojan vaatekaapilla, pojalta löytyny 80 cm vaatettaki päältä, vaikka 68 cm on vielä isoja

Juu, minä aina viimeiseen asti yritän olla kommentoimatta miehen tytölle pukemista vaatteista, mutta kun meilläkin tultiin yksi päivä vaipanvaihdosta 80cm body päällä (tytön koko tällä hetkellä 68cm) niin ihan pakko oli sanoa jotain.

Itsekseni oon vaan välillä ihmetellyt juurikin noita miehen yhdistelmävalintoja, kun kuitenkin itse on hyvinkin tarkka omasta pukeutumisestaan ja väri-/kuosiyhdistelmistä yms. Miten sitten omalle tytölle voi laittaa vaateyhdistelmän, jossa on esimerkiksi puna-valkoraidallinen muumi-body, vaaleanpuna-kirjavat koirasukkahousut ja vihreäraidalliset sukat [:D]

Hahhah! Mä oon tehny aina sellasen pinon valmiiks, että kun kaks päällimmäistä ottaa nii siinä on yhteensopivat body ja housut tjm. Mut ei sitä itekkää tie mitä vastaan vie tulee [:D] Harvemmin mies kuitenkaa pukee kun Nea kulkee koko päivän samois vaatteis eli la ja su on ainoot päivät millon sillä on mahdollisuus pukee ja se että nukkuuko se vai antaako se mun nukkua [:D]

Piti laittaa kuvaa,kun tilasin Tinttu.comista Jamille talvipipan,tuommosen teddypipon,korvat ja kaikki [:)] saatiin tuollanen oranssi lohikäärme pipa yllärinä kaupanpäälle,menee sit keväämmällä kun oli isompi kun tuo teddy pipa..[8D] 

Ihanat ilmeet Jamilla [:)]
Mun kone ilmeisest temppuilee kun ei suostunu avaa tot ananatsin liitettä (aukes vaan tää sivu uudelleen), ku kuitenki teil muil toiminu...

Kaikki tollaset korvalliset pipot ja puvut pitäs kieltää lailla! ihan liian söpöjä varsinki toi Jamin teddyhattu[:D][:D]
Täs meän pieni karhupoika yhdellä korvalla(yks kaveri kiels etten saa sanoa poikaa pupuseksi[;)])

Heh.. mä aina kutsun pupuseks [:)][:D]

Nii ja noist miehen valitsemist vaatteist... eipä se oikeestaa koskaa pääsee vaatteit ite kattelee, ei oo tullu sellast tilannetta. Mut yöpuvun kylläkin... Ja vaikka oon kuinka monta kertaa näyttäny sille että "tässä on yöpuku pino", niin AINA se laittaa yöpuvuksi potkarit [:D][:D][:D] Äskenkin katsoin että näyttäis äitin lemppari vihreevalko potkari olevan päällä... Ei kuulemma ikinä muista mitkä olikaan yöpukuja... [8|]

Hatut on niin ihania. Mun on kans pakko ottaa heti kuva jos kokeillaan jotain uutta. Tässä viikko sitten otettu kuva kirppislöydöstä.

Kiva [:D] Eihän noita oo tullu käytettyä, eikä varmaan oo sellasta käyttötarkotuskaan kun talvi tulee ja ens kesänä tuskin mahtuu päähän, mutta saa siitä hyvät naurut kun tollasia kokeilee välillä. Saatiin noi molemmat hatut kummitädiltä synnytyssairaalaan. Tarkotus oli varmaan kesää varten, mutta isoja noi oli.

Takaisin