Syntyneet kuvina!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mohomaha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
meilläkin menee vielä noi tumput..sukat meinaa jo painaa rantuja pohkeisiin,että ne on kaapissa..[:D]

Ja mä oletin ettei vauvojen kädet voi edes kasvaa niin etteikö noi mahtuis tän vuoden ainakin, mutta ilmeisesti sitten voi [:D] Kyllähän ne menee, sukatkin on vielä ihan hyvän kokoset mutta sitäkin kärsineemmät kun ne on ottanu turvakaukalon tarraan kiinni. Hyvät ne on kyl, yritin pistää tonne Ostetaan osioon että haluaisin ostaa 2010 tumput ja sukat mutta ei oo kukaa mulle niitä myymässä [:(] Ne on just niin hienot! Ja en ehkä ota seuraavan kohdalle pakkausta niin ois ollu kivat...

no mä ton neidin jaloille naureskelin tuolla kiinteiden aloitus- osiossa.. No tämmösen sain tältä illalta, hiukan ennen nukkumaan menoa [:)]

katusutariina, aivan ihana!![:D][:D] on noita vauvoja kyllä eri mallisia, kuten aiemminki tääl oon sitä päivitelly ku meijän jannu on ihme pitkula vauva, vaikka mä sitä kuinka syötän[;)][:D] saako ton hyppykeinun ottaa jo käyttöön tän ikäsil? meilläki oottas kans tollanen tuol kaapis[:)]

Ihanat villavaatteet sumari :)
katusutariina ihanat reidet, meiltäki löytyy samanlaiset <3<3 [:D]
ja skallo meillä ainaki lukee tossa hyppykiikussa että 4kk--> jos pään kannattelu on sujuvaa. ja neuvolantätikin puhui jo siitä että eiköhän se oo :) siis jos sitä päätä kannattelee mutkitta..

Mä törmäsin joskus ikäsuositukseen 6kk+, mutta tiedä häntä. Meille ei voi hankkia ton ylijäntevyyden vuoksi sellasta ja mua harmittaa kun se ois varmasti ollu Neastakin kivaa pomppia...

pakko laittaa kun olen näistä niin tärinöissäni...vielä vähän isot meiän miehelle mutta pian jo näissä mennään [:)][:)][:)]

Kyllä on HIENOT!!! Perhana kun tytöille on aika vähän tota rock kamaa. Olen tässä yrittänyt niitä haeskella, mut aika hiljasta [:(] Tokihan tuotakin paitaa vois tytölläkin käyttää, mut musta (värinä) ei jotenkin näytä hyvältä ton neidin päällä.. Ei oo äitiinsä tullu, tai sit se vaatis sen hiustenvärjäyksen [:D]

tennarit löytyi halpa-hallista, hintaa peräti 6,95 [:)] h&m:lläkin on ollut vauvojen tennareita (punasia ja harmaita), mutta nyt ei ainakaan vaasan h&m:llä enää ollut niitä myynnis mut nettisivuilta vielä löytyi ainakin joku aika sitten...niillä taisi hintaa olla 7,95.

Meillä ollu kone rikki, niin en ole piiiiiitkään aikaan päässy tänne kirjoittelemaan kuulumisia.
Ensiksi  Aivan ihania kuvia pienistä mukeloosta <3

Oli kuva, jossa jo oltiin hyppykiikussa; onko mitään ikäsuositusta, koska siihen "saa" laittaa? Niinkun istumisessa se 6kk?  MEinaan ku oon sitä miettiny, kun meillä kans tuo hyppykiikku odottelee kaapissa vuoroaaan [:)]

Ja mitä maailman suloosimmat reidet !!![:D][8D]

Tässä meidän pojusta kuva.

Takaisin