Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ensikertalainen on vähän selaillut nettiä ja tehnyt päätelmiä :rolleyes: Mut en onneks mitenkään mustavalkoisesti.

Me on annettu kerran päivässä pumpattua maitoa pullosta isin sylissä neljännestä päivästä lähtien. Tytöllä on ollu koko ajan hyvä imuote niin oon pitäny tärkeenä opettaa myös pullolle että uskaltaa sit välillä jättää tyttöä isin kanssa kotiin kun haluu ite lähteä vaikka lenkille. Tuttiakin on annettu aamupesulla neljännestä tai viidennestä päivästä lähtien mut parhaiten edelleen maistuu tissi!

Hyvä, jos vauva syö vähän tuttiakin!
Meillä ei tuo esikoinen syönyt ollenkaan tuttia vaikka kuinka yritin..
Sit varmasti tuli sellaista tissihengailua enemmän..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ps. Nyt muuten viiltää taas tuolla alamahassa, 5 min jatkunut.
Yöllä heräsin vähän jälkeen nukahtamisen supistukseenkin, ekaa kertaa todistetusti ;D
Mutta joo, nyt on mennyt sitten kaikki päivät mitä veikattiin että syntyy.
Nyt ei voi olla enää mitään veikkauksia, ja mie revin mun pään irti, jos ne sanoo mulle lauantaina että "turha käynnistää" :D
Ois kyllä ihme jos tää supistelu jatkuisi samanlaisena eikä syntyis vielä viikkoon, mutta tässä on odotettu niiin kauan, etten kuitenkaan yllättyisi jos taaaaas huomaisi että ei tää synny.

Aion kertoa la näistä supistuksista, ja siitä kunnon paineesta minkä ne aiheuttaa, että en kyllä ala kolmatta viikkoa elämään näiden kanssa, sano kuka mitä sano :D Työtä on tehty nyt tarpeeksi. Piste.

Nyt ollaan sairaalassa. Klo1 aamulla alko kamalat supparit, kolmesta eteenpäin istuin suihkussa ja kellotin keskim. 108 sekunnin suppareita kuuden minuutin välein puoli kuuteen asti. Siinä vaiheessa autoon ja Jyväskylään. Paikan päällä oltiin puoli seitsemän. Tunnin verran tutkailtiin ja otettiin käyriä yms. Olin 4cm auki ja sain luvan siirtyä saliin. Emmä sinne vielä suostunut! Tultiin aamupalalle kahvilaan sen sijaan. Sattuu ja jännittää, mutta eiköhän tämä tästä!

Hyvä homma, lisää vauvoja!
Itsehän aloin juuri selaamaan Netflixiä (pölypallot pyörii kämpässä, pitäis siivota..), aion siis olla tänään tekemättä mitään muuta kuin Ehkä vedän sen kuulatreenin päivemmällä.
Nyt on sen verran hyvä olo (ei supista, ei pistä eikä paina vaikka istun), että nautin tästä noiden parin päivän supistelujen jälkeen.
Tää hiljaisuuskin tosi vilkkaan viikon jälkeen! Kultaaaaaaaaaaaa!
Tässä vois pistää ihan herkuksi, meinasin vetää suklaata synnärikassista, josta oon siis jo kerran syönyt suklaat pois ja ostanut uudet tilalle :'D Nähtäväst kun ei sitä lähtöä tule, niin syödäänpäs nyt sit..

Tsemppiä loppukiriin kaikille! Kohta toukokuu on ohi ja suurin osahan on synnyttänyt jo nyt (?) ennen laskettua :'D

Hyvä Ele, voimia joka supistukseen!

Ja Tuhinamurmeli, hienoa sua armahdetaan! Toivottavasti Iiii-saaakin ja mua viimeistään ensviikolla!

Hahhah kuulostaa ihan multa, ensin syödään ja sit voi harkita synnytystä :wink Tsemppiä Ele koitokseen!

Kannattaa kyllä tankatakkin ennen synnytystä ja kunnolla! Nimim. Koko synnytyksen haaveilin juomasta ja ruoasta, minkä kivuiltani ehdin :D

Elelle voimia!

Ihania uutisia Tuhina !

Iiisaa
, tääki keksi eilen et synnärikassissa on karkkipussi ja suklaapatukoita. No ei oo enää :p

Yliaikakontrolli keskiviikkona heti aamusta! Hitto aion kyllä sanoa että perkeleenperkeleenperse nyt otatte vauvan ulos!! Varmistelin vielä, että sanoihan täti soittaessaan että on isokokoista lupailtu, niin se siihen, että "eihän vähän reilu 4kg (viime torstain arvio) ole mikään iso, paljon pahempi se on jos vauva on liian pieni". Meinas ihan seitinohut vitutus nostaa päätään taas siitäkin kommentista. Pahoittrlen kielenkäyttöäni.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Voimia koitokseen Ele!

Tosi hieno lista Hki00550. Toitankin harkita tollasta myös :)

Takaisin