Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Etuilen ehkä vähän, sori kaverit :)
Sairaalassa testataan pienen kestoa supistuksiin, käynnistellään hiljalleen. Jos ei vaikuta hyvältä, sektioon. Tänään, huomenna tai ainakin lähipäivinä. Huiiiiiiii... 36+3, kokoarvio n. 2kg. Ei kasva mahassa, joten otetaan tälle puolelle kasvamaan.

Jännittää!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hui Stella, varmaan tosi jännät paikat! Nytkö loppupäänkin toukokuisia alkaa syntymään sitten!
Mä pelkään vähän myös huomista kokoarviota, jos ei oo tarpeeks iso.

Voi kun pikkunen sieltä tulee, toivottavati vauvalla kaikki hyvin! Teidän alkutaival alkaa siis sairaalaelämällä, halaus! :Heartpink
Kaikkea hyvää synnytykseen tai sektioon!

Tsemppiä synnytykseen Stella! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saat pian vauvan syliin.

Mulla heitti muuten noi viimesimmät kokoarviot n. 200g eli oikeestaan aika vähän. 1.5. saatu arvio oli 3300g mutta vauva oli 3.5. syntyessään sen 3130g. Mä luulin että heittoa ois ennemminkin toiseen suuntaan ja vauva oiskin ollu isompi, mutta näin meni meillä.

Tsemppiä synnytykseen stella!! Hurjaa, taitaa tosiaan joka päivä syntyä joku pieni! :)
mun pitää kyl tunnustaa et määki alan olee melko kärsimätön..toivon että tää vapaaehtosesti alkais haluta tulla ulos. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Nyt ei pysy enää perässä, tsempit jenskuli myös sulle!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Eikä mä en kestä! Voimia synnytyksiin stella ja jenskuli!! :)Mä jään kiltisti odottamaan vuoroani, josko mullakin alkais jo kohta :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Ja Jenskuli kans! Voi hitsi! Hianoa! En malta odottaa kuulumisia. Ei tuu siivoomisesta ja ompeluista yhtään mitään ku pitää täällä roikkua! :p

huhhuh, taas joutuu synnyttämään täällä palstalla. Ihanaa, kun aina joku pääsee synnyttämään, mut sit pitää iteki rampata kyttäämässä, et jokohan ne ilmottelee ittestään.

Tsempit Stellalle, toivottavasti vauvalla kaikki menee hyvin, vaikka pienenä syntyykin. Ja tsempit tietty Jenskulillekin koitokseen. Toivottavasti saatte ihanat synnytykset ja palkinnot päälle!

Jaaha että siellä etuillaan jonossa! :grin

Kovasti onnea ja tsemiä matkaan Stella ja Jenskuli! Mä jään tänne jännäämään uutisia!

Lisää toukovauvoja, jee!!! Hirmuisesti tsemppiä Stella ja Jenskuli!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jee jee Jenskuli! Tsemppiä sinnekin matkaan :Heartpink:Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue:Heartblue

Kävinkin vaklaa vielä listaa, niin Jenskulillakin on vielä muutama viikko la:n mutta Stella se vasta ajoissa rynniikin jo synnärille.Toivottavasti molemmilla menee kaikki hyvin!​

Käväsin nopeesti neuvolassa ja kaupalla, sillä välin kaks ilmottaa menevänsä synnyttämään :)
Tsempit!

Voimia koitoksiin stella ja jenskuli! Mäki käväsin kaupassa ja neuvolassa ja heti toukovauvat alkavat tekemään tuloaan :) ei voi kyllä yhtään ennustaa kenen vuoro seuraavaksi!

Muokattu viimeksi:
Lälly, jenskuli on hommissa. Mä odotan vielä vuoroani, mutta mielelläni lähden hommin jo mahdollisiiman pian:wink

Takaisin