Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäki sain kuin sainkin taas eilisillasta lähtien kunnon suppareita aikaseks! Lisäks mul on selän/peräpään puolella outoja tuntemuksia, mä niiiiin toivon et niillä ois jotain tekemistä synnytyksen lähestymisen kanssa...
Hormonitkin on toiminu ihan kummallisesti, mä oon entistä herkempi vaan. En tajunnu et se olis niinku mahdollista :D.

Mä tykkään hirveästi kavereiden lapsista (no okei, joistain en tykkää kovin paljoa) ja vieraisiin lapsiin suhtaudun yleensä varautuneen uteliaasti: osa niistä on tosi hauskoja, useimpia en kai erityisesti huomaa. Mutta nyt on joku hormonijuttu päällä ja nimenomaan toi ihan pienen vauvan itkun ääni sai aikaan tosi voimakkaan reaktion, se jotenkin tuntui merkitsevän jotain ihan eri tavalla kuin ennen.

Mä oon kyllä aina ollu tosi lapsirakas. Kaikissa kavereiden häissä päädyn aina jossain vaiheessa lasten leikkihuoneeseen pikkuihmisten seuraks. En tiiä vedänkö mä niitä puoleeni vai ne mua :) On mulla kyllä 2 pientä serkkua (sisarukset) joista en tykkää ja joita yritän vältellä mutta muuten lapset ja vauvat on ihania!

Mä en osaa olla lasten kanssa, ne on jotenkin epäilyttäviä, vähän kuin epäloogisia mini-ihmisiä. Toisille niiden kanssa tulee luonnostaan, mulle ei. Toivon, että oman kanssa opin olemaan :/

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

lapset on ihan kivoja, tosin vieraiden lapsia on vaikea komentaa - ja oma kummipoika (4v) on niin rasavilli että huhhuh, enkä oikein osaa sitäkään komentaa o_O vauvana oon hoitanu kummipoikaa ja kummipojan isoveljeä ja -siskoa... mut en oo niin vauvan tuoksun perään - ehkä se siitä kehittyy (oma äiti melkein syö vauvat "nää tuoksuu niin ihanalle":help)

Ite olen just päivystyksessä suonijalan takia, taas tulppaepäily..
Ja painonnousu on niin hurjaa että mulle laitettiin seuraavaksi viikoksi neuvola-aika jo, ja jos tää jatkuu niin lähtee äippäpolille seuraavassa neukussa.. En sit tiedä meinaavatko käynnistää ennen la:ta.
Ei ole rdta eikä myrkytystä, mulle siis kertyy tota painoa.
Leposyke korkea, olen saanut hengenahdistuksia öisin sekä huononolonaaltoja ja suoni kipuilua, niin nyt ois sit kivat oireet tukokselle!

Toivon vaan että saan vauvan terveenä syliin enkä haluaisi itsekään nyt saada mitään pelottavaa itselleni :/ Olen jo panikoinut pahimpia.
Vauva liikkui normisti, sen syke hyvä.
Mutta äiti alkaa olla jo tosi väsynyt, nytkin tässä välillä tulee hengitysvaikeudet, noi varmaan ympärillä luulevat että tulin päivystykseen synnyttämään kun välillä tässä joutuu tekemään töitä että saa henkeä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kiitoksia, toivotaan että muut selviävät loppuraskaudesta vaan perusoireilla!
Ei tää kivaa ole, mutta pakko nää on tutkia.. :/
Taas oksettaa niin ettei mitään..

ImageUploadedByVau Foorumi1398175280.851929.jpg
Odottelen vielä tuloksia, sermin takana makoillut jo 4 h kohta..
Toivon, että pääsisin kotiin tänään..
Ja Haha, noi ois voinut olla synnärinkin verhot - mutta täällä vaan päivystyksessä kykitään.

Ja eväinä: 2 Juliakarkkia, 1 Mynthonpastilli ja puolikas rusinarasia ja vettä :D

En uskonut että pääsen sermin taakse, ois pitänyt kuunnella miestä kun se sanoi "ota eväät".

Viimeksi 12 aikaan söin lämpimänaterian ;/ Ja ihan kiva kuunnella noita akuutteja tapauksia, äsken tuolla jossain meni joku mies, joka kuulosti siltä kuin siltä ois viilletty kurkku auki, welcome nightmares! Mieluummin sitä kuuntelee synnyttäviä äitejä, uskokaa minua! :-D
Nyt jonkun mummon tikkaus menossa...

Täällä päässä tais lorahella lapsivettä. Ainakin oli niin äklömakeen hajusta ja semmost vaaleet et Kättärin kätilökin sano et uskois sen lapsivettä olevan. Tässä nyt sit venttaillaan et alkaako synnytys ja jos ei yön aikana ala ni klo 9 Kättäril lapsivesitikkutestiin ja jos on lapsivettä ni lähetään käynnistää synnytystä.

Hui ku jännää Tuhinamurmeli!! :) :) pidähä meijät ajantasalla! Tsemppiä!! :) jokohan nyt alkaa pieniä putkahella ihan urakalla!! ;)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mitkä viikot sulla nyt olikaan?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Huiii, Tuhina, sinäkö se sitten oletkin kuka järjestää meille jännitystä :) Tsemppiä koitokseen :Heartred

Takaisin