Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sitten kun olin pidemmällä, jotain 7 cm niin amme ei enää riittänyt ja se tuntui hankalaltakin kun ramppasin vessassa. Sitten sain spinaalipuudutuksen ja pari tuntia niin typykkä oli syntynyt. Menin avoimin mielin, enkä suunnitellut tarkempaan mitä haluan ja mitä en, vaan ajattelin tehdä niinkuin sillä synnytyksen hetkellä tuntuu. Ajattelin että ehdottaa saavat kaikkea, mutta päätän itse silloin mitä haluan. Toivon seuraavassa synnytyksessä vaan että kerkeän sairaalaan asti (matkaa 100km) ja että en repeäisi ja joku ehtii auttaa minua. Tästä ehtimisestä minulle on tullut ajatus että pitäsköhän seuraavalla kerralla lähteä suoraan ampparilla. Kahdella edellisellä kerralla mentiin omalla autolla tuo matka. Ekalla kerralla ei ollut hätä eikä kiire, mutta toisella kertaa reilu 20 min perillä ja poika syntyi. Autossa matkalla jo kuulostelin että ei helkkari, keretäänkö me. Ja mies kyseli koko ajan että soitetaanko amppari vastaan... 

Mulle ei kyllä viimeksi tarjottu mitään ammetta tai suihkuja. Kauratyyny ja ilokaasu oli ne mitä tarjosivat ennen epiduraalia. Nyt kyllä aion pyytää sitä paljon aiemmin.. Ne supistukset oli jotain ihan kamalaa