Se oli/on jähmeää, tai sellaista paksua valkovuotoa. Nyt tosin rusehtavaa. Mutta minä en näistä eritteistä kyllä tiedä, niin montaa eri koostumusta, väriä ja hajua koettu tässä raskauden aikana (valkovuoto siis) etten enää tiedä mitä on normaali

.
No samapa tuo, sain kummasti lisäpuhtia nyt tuosta uudesta värityksestä, tuntuu että ensimmäinen varsinainen mahdollinen oire lähestyvästä synnytyksestä ja nyt rv 40+2.
Neilikka88, voin täysin jakaa tuntemukseni kanssasi! Minulle neuvolalääkäri sanoi että pää on jo tosi alhaalla ja silloin kävely olikin vaikeaa. Sitten yhtäkkiä olo helpottui, pystyin käymään jopa tunnin kävelylenkillä ja tuntui että vauva oli noussut ylöspäin. Myös neuvolan terkka sanoi ettei pää ole ihan alhaalla.
Tisseistä ei tule tippaakaan, aiemmin sentään puristettaessa saattoi tippa kellertävää nestettä tulla. Nyt ei ole yli viikkoon tullut mitään.
Viime viikon lopulla huomasin että maha on kyllä laskeutunut yhtäkkiä ja jotain supistuksen kaltaisia juttuja olen yrittänyt bongata mutta todennut aina että taitaa olla vaan suolistokramppeja

. Nyt tuli tuota värillistä vuotoa ja olen vakaasti päättänyt että se tarkoittaa että vauva syntyy tällä viikolla, supisti tai ei

.
Nyt lähden lyllertämään kauppaan hakemaan lounasta, jos se vauhdittaisi olemattomia oireitani.