Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nyt koko päivän ollu semmosia epämääräsiä supisteluja/jomotteluja. Lähtään käymään kävelyllä josko innostuis voimistuun..:grin ja selkää poltellu koko päivän. Se voi kyllä johtua ihan lihasjumeistakin..

hei mistä jengi ostaa tota vadelmanlehtiteetä?? yritin googletella mutta tuloksetta :eek:

Saattaa ilmeisesti löytyä isoista Marketeista esim citymarket tai prisma (ite en löytänyt) mutta sen lisäksi punnitse ja säästä, life sekä ruohonjuuri ainakin Turussa myy tuota :)

Ainakin minulla on Clipper merkkinen vadelmalehti tee. Meillä päin myy lähin K Supermarket.

Tänään oli kyllä taas ns. tuskien taival, kun vein esikoisen kerhoon keskustaan. Ensiksi bussilla ja keskustassa 800m kävelyä. Koko matkan juili ilkeästi alapäästä ja oli painetta. Hakureissu oli samanlaista via dolorosaa, mutta tällä kertaa selvisin siitä.
Huomenna olisi la, mutta jotenkin semmonen tuntuma että yli mennään. :(

kiitos neuvoista pitääpä katsoa sitten lähi prismasta kun sinne eksyn :) lähi ässästä löytyi vain clipperin perus vadelmateetä :D

Itellä on alkanut tulla nyt tommosia vihlovia kipuja alapäähän.. Supistuksia tulee tosi epäsäännöllisesti mut keskimäärin 20 Min välein ja tuntuu menevän kivuliaampaan suuntaan.. Saa nähdä jos nää tästä nyt villiintyisi ja jatkuisi :)

Mulla tuntuu painetta ja vihlontaa lonkissa ja välillä vihlaisee sisäreiteen. Taitaa kaveri olla aika hyvin valmiusasemissa. Alkoi jotenkin jänskättämään neuvolan jälkeen, että ehkä tässä ei enää hirmuisen kauan mene. Ja tosiaan kun alkoi selkeä paineentunne :) ei kyllä mitään kivuliaita supistuksia vielä tuntunut.

Mulla irtos varmaan limatulppa. Vaikka se ei sinänsä kai kerro vielä mitään siitä, että miten pitkä aika synnytykseen vielä on, niin ilahduttaa huomata, että keho edes jollain tavalla valmistautuu siihen. Kunpa tämä lähtisi tästä etenemään.

Mulla on ollut pari päivää noita sukkapuikko kipuja melkein koko ajan. En meinaa eteenpäin välil päästä. Supistuksia myös enemmän mut ei nekään viel mitää kipeitä. Alkaa olee henkisesti raskasta. Musta on tulossa hirviö. Oon kokoajan kärttyisä ja kiukkuinen . Ihan hävettää. Pelkään jo et tulee ero ennen kuin vauva on pihalla tätä menoa

Mulla jäi magnustimamma van siihen yhteen lorahduseen ja pysy mielestäni vaaleana ja normaalina valkovuotona.

Heräsin äsken vatsakipuun. Olen ripuloinut useasti. Ja on etova olo. Rennie auttanut yläpäätä mut suolisto on kyl epävireessä... Voi tietty olla vatsatautia, illan tullut kananmunan hajuisia röyhtäisyjä... Yöks... Ja tyttö oli juuri vatsataudissa.

Ärsyttävän kaksijakoinen fiilis.. Tossa oli aiemmin pari kivuliaampaa supistusta ja toivon että ne oikeasti ottaa mut osastolle käynnistykseen.. Sit taas toisaalta haluan äkkiä takas kotiin ja nukkumaan ku särkee koko lantio taas..

Oon aina ollu aika herkkä menkkamaisten kipujen suhteen ja yleensä ne onkin laukaissut migreenin mut nää ei ole niin voimakkaita mut kuitenkin tuntuu niin pahalta.. Eikä särkylääke oikein auta..

Tänään on jo tullut vähän kipeämpiä supistuksia. Ei kuitenkaan sellasia, että pitäisi puuskuttaa. Enemmän kovia menkkamaisia kipuja. Tässä kellotin, niin tulleet 8-14 min välein. Eivät ihan 1min kestä. Joten odottelu jatkuu.
Anoppikin lähti mökille 1h ajomatkan päähän. Meinasi olla siellä maanantaihin asti. Pyysin olemaan puhelimen päässä, jos lähtö tuleekin.

Muokattu viimeksi:
Mullakin jatkunut noi supparit nyt epäsäännöllisesti pitkin päivää. Tässä just mietittiin miehen kanssa että uskaltaako se ottaa siiderin ruoan kanssa :) mut sanoin että taksilla pääsee jos ei muuten :D
Pakko myös ottaa särkylääke yöksi että saan nukuttua ku sen verran kivuliasta on

Neuvolan mukaan vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt. Sen verran tuntuu, että lenkillä vauhti oli enää reilu 3 km/h, kun aina väliin alkoi juilimaan alapäässä. Silti pelottaa, että jos joutuu käynnistää. Mitään muuta en hirveesti vielä pelännykään, mutta nyt on alkanu ajatus käynnistyksestä hirvittää enempi ja enempi. Onneksi lapsivettä oli vielä normaalisti, ettei ainakaan vielä sen takia tarvii hätäillä.

Takaisin