Voi onnea ja peukut pystyyn Kotimamalle ja kaikille muillekin joilla lähtö näyttää olevan lähellä!
Mäkin toivon että olisi pian, mutta vielä ei mitään merkkejä. Ei ole kyllä itsellä toiveen syynä oma vointi, vaan halu välttää vauvan kasvua liian isoksi (olen lyhyt ja lantio pieni) ja muutenkin välttyä yliaikaisuuteen liittyviltä mahdollisilta komplikaatioilta - vaikka se on toki myönnettäköön kyllä vähän ennenaikainen murhe tässä 36+4 kohdalla. 
Mäkin toivon että olisi pian, mutta vielä ei mitään merkkejä. Ei ole kyllä itsellä toiveen syynä oma vointi, vaan halu välttää vauvan kasvua liian isoksi (olen lyhyt ja lantio pieni) ja muutenkin välttyä yliaikaisuuteen liittyviltä mahdollisilta komplikaatioilta - vaikka se on toki myönnettäköön kyllä vähän ennenaikainen murhe tässä 36+4 kohdalla.
tsemppiä!:)
Sen verran paksumpaa että on mun mielestä kuitenkin selkeästi valkovuotoa eikä lapsivettä. Olen myös ennen raskautta useamman kerran sairastanut bakteerivaginoosin eikä tämä kyllä sitä missään nimessä ole, ei haise sillä tavalla tulehdusmaisen pahalle vaan ainoastaan pikkuisen makealle. Ei viherrä eikä kellerrä vaan on ihan vaaleaa. Kaipa se gynekologi olisi toissapäivänä jotain kommentoinut jos olisi syytä huoleen.
tai, toivotaan niin