Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä meni vissiin toi auto ajokieltoon, ja siihen on tulossa luultavasti joku iso ja kallis remppa. Eipä tarvitse miettiä, mitä veronpalautuksilla tekis. Ottaa kyllä päähän.

Meillä se on kyllä kans. Mies pääsi syyskuun alusta parempiin töihin paremmalla palkalla. Ensin hajos pyykinpesukone, sit astianpesukone, sit hänen oma puhelin, sitte mikro, sitte taas hänen uus puhelin (oma vika ku putos vessanpönttöön:banghead:) . Ihan käsittämätöntä! Ja nämä kaikki viikon-parin viikon välein. Nyt tosta viimesestä on kohta viikko, mitä seuraavaksi.... onneksi on vakuutukset, ne lohuttaa toisinaan.

Ainii, meillä on tällä hetkellä auto kunnossa mut molemmat aikasemmat ku on syntyny ni heti mies päässy korjaan autoa. Tullu siis molempiin jotaki sillon ko oon ollu synnärillä. Jospa nyt vältyttäs siltä..o_O

Ja tämäkin teksti kuuluu selvästi "synnytystä enteilevät oireet" kategoriaan, jos auto menee rikki ni tietää et kohta tulee lähtö..:hilarious:

Lueskelinkin noita autoennusteita ;) ihania! :)

Mua ahistaaaaaa!! Tää maha! Ahdistaa keuhkoja ja ahdistaa alapäätä...mikään asento ei oo hyvä. Onkai tää enteilevä oire kun ei jaksa enää ollenkaan...supistuksetki loppu ja tuli ahdistustila sen tilalle.

Täälläkin supistelut hieman laantuneet, muutama hassu harkka huomattu päivän aikana vaikka mulla ollu paljon supistuksia jo kauan aikaa. Painettakin tuntunut vaan kun ollut hurja pissahätä :grin eilen oli levotpn ja hermostunut fiilis, tänään on ärsyttänyt ihan kaikki asiat. liekö tyyntä myrskyn edellä vai mitä? :grin

Täällä on vauva edelleen aika rauhallinen ja iltaisin alkaa touhut sitten.. Päivällä olin niin väsynyt että oli pakko mennä nukkumaan ja melkein koko päivä vierähtikin sitten sängyssä.. Vein ennen ruokaa roskat ulos ja samalla hain purkin hama-helmiä ja joulukuusen varastosta. Oon tässä askarrellut kuuseen koristeeksi tähtiä ja sydämiä ja nyt ku istun sohvalla ja katon telkkua niin alkoi taas supistamaan :) toivottavasti nää tekis edes jotain!

Eilen tuli vähän rusehtavaa vuotoa ja nyt on parina yönä ollut alavatsalla kipuja, voi toki johtua tehdystä sisätutkimuksestakin vaikka mun mielestä se tehtiin aika helläkätisesti. Eilen Olin käyrillä makoilemassa hetken ja sinne kuulemma piirtyi supistuksia, mutta itse en niitä kyllä tuntenut ollenkaan. Nyt taas ihan normi olo :meh:

Hyvin valvottu yö takana. Kipuilua, juilintaa ja supistuksia. Tuntui myös, että vauva olis vihdoin kiinnittynyt kun tuntui sellainen ihme vihlova jysähdys keskellä yötä ja alkoi selvästi painaa enemmän alas. Mutta maha taas on ihan samanmuotoinen kuin aiemminkin niin tiijäppä tuota. Kohta neuvola niin kuulee, mikä tilanne..

Hyi ja yök! Ihan kun olisin hengittänyt jotain kurkkuun ja aloin yskiä.. hetki meni ja alko armoton oksentaminen... tais koko vatsa tyhjentyä.. onkohan merkki lähetstyvästä synnytyksestä ..? Yhtään ei oo huono olo.. pitää seurailla "oireita"...

Mulla taas eilen supisti kovasti pari tuntia mut vielä vaan loppuivat :( alkaa turhauttaa kun tuntuu et kroppa pistää vastaan vaik kuinka aattelee et on valmis synnyttämää. 2 päivää laskettuun. :o

Ja oksennus...voihan...ajattelin jo että tä olis loppu. Kuukauteen en o oksennellu ja nyt tänään taas.
Niin ja toi mun pahaolo ja vatsan kivistykset...sf mitta tänään 41....ehkä sillä osa asiaansa :P vauva ihan pystyssä mahassa...ei kallellaan suuntaan eikä toiseen.

Ööö, toi oksentaminen on niin ällöööö... inhoon sitä eniten! Itsellä kun meni (sappinesteiden) oksentamiseen yli puolet raskaudesta ennen ku loppu.. jos menit syömään jotain ni oksensi kaikki ulos... en tiiä mikä toi tämän päivän oksennusjuttu oli.. ei kuitenkaan tee mitään oikein mieli syödä eikä edes juodakaan.. vatsa toimi ihan normisti vielä.. pientä "normi" supistusta on tullut mutta ei kummempaa.. pitänee vaan jännätä tapahtuuko tässä jotain illan/yön aikana...

Vadelmavaahtis, itse voin pahoin ennen synnytystä mutta osentelin vasta synnärillä.
Tänään tullut maitoa kunnolla. Riisuin liivit ja ihmettelin että mikä täällä haisee pahalle.. yhdessä vaiheessa iltaa rinnat kipuili ja tuntui isoilta. Nännit mulla ollut nyt muutaman päivän jo kipeänä. Aiemminkin tullut mutta ei tuollaista määrää että olisi mun nenääni asti yltänyt pelkällä liivien riisumisella :grin

Lisäksi tää *itutus ja jatkuva hermojen menetys ihan kaikesta. Ei oo yhtään tavallista minulle :(

Äitini veikkasi että synnytän itsenäisyyspäivänä :grin saa nähdä.

Takaisin