Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu noita vihlomista on alapäässä myös :/ ja selkää sattuu, lähinnä kivut on samaan aikaan tossa keskellä selkää.. jonkin verran paineentunnettakin välillä.. onneksi huomenna ollaan hiukan viisaampia (toivottavasti).

Mä just eilen miestä varoitin et jos mennään synnytyksellä eikä sektioon, niin takuulla oksennan. Eilen ekat oikeasti kipeät supistukset ja oli jo oksu lähellä. Teininä menkat meni just noin, kaks ekaa päivää makasin vessassa itkin ja oksensin.

ALotta mulla kans oli teininä toi sama. Tosin 3 päivää plus migreeni.. Helpotti sen jälkeen ku olin kauan käyttäny pillereitä.
Oon kans miettiny että miten toi mun migreeni mahtaa reagoida sit synnytyksen aikana ja jälkeen ku se on yleensä tupannut olemaan hormonaalinen..

Tähän mennessä onneks kivuliaat supistukset on pysynyt pois ja tulee vaan tota paineen tunnetta mutta kyllä näitä asioita tulee mietittyä :)

Viime yönä muutamaan kipeään supistukseen herätty. Onneksi tilanne oli nopeasti ohitse ja yhtenä ollaan. Viikkoja vasta 33+4.

Mulla meni yö hyvin mut nyt ku oon ollu pari tuntia hereillä niin on jotenkin tosi kipeä toi alavatsa ja oksettaa.. Enkä tietenkään ole tajunnu kellottaa supistuksia mut niitäkin on tässä kyllä tullu..

Mulla vihlonu alakertaan eilisestä asti. Selkä kipuilee kans. Vauva on todella vilkas, maha menee puolelta toiselle ja se sattuu. Lonkkaluihin välillä vihlasee ilkeästi. Kaikki asennot sattuu.

Mulla on se huono puoli tässä, että odotan samoja supistuksia kun kaks kertaa aiemin vaikka nyt 9 vuoden jälkeen voi synnytys alkaa ihan erilailla. Miehelle ajattelin tänään sanoa että sen pitää vaan viedä mut sairaalaan jos alan olla tuskanen enkä itse tajua et vois bebe syntyä.

Onpa noloa...

Caarina Samoissa ollaan, mullakin keskimmäinen syntynyt vajaa 9v sitte, kumma et tää on jotenki näiden vuosien jälkeen ku eka raskaus :o mulla ei oo ollu mitään "oireita" tms merkkejä et synnytys lähestyy tms. Pahoinvointi oli ainut. Nyt sitte ku on joku kipu/supistus tms ni on ihan et onks tää normaalii, pitääks lähtee sairaalaan.. no, nyt ainakin sen verran viisaampana et jotain edes on noi "kivuttomatkin" supistukset tehnyt, kun kohdunsuu on auki sentin. Kyllä tässä viikot vähiin käy , odotan jo et saan tän pienen :binkybaby:love017 mitat siis vauva siis hyvissä mitoissa 2650g rv35.

ALotta mulla kans oli teininä toi sama. Tosin 3 päivää plus migreeni.. Helpotti sen jälkeen ku olin kauan käyttäny pillereitä.
Oon kans miettiny että miten toi mun migreeni mahtaa reagoida sit synnytyksen aikana ja jälkeen ku se on yleensä tupannut olemaan hormonaalinen..

Tähän mennessä onneks kivuliaat supistukset on pysynyt pois ja tulee vaan tota paineen tunnetta mutta kyllä näitä asioita tulee mietittyä :)

Esikoisen synnytyksessä minulle tuli migreeni, ei ollut kiva ei! Sain otsalle kylmää käärettä ja muistaakseni panadolin. Minulla oli käynnistys, joka kesti aika pitkään kun mitään ei oikein tapahtunut. Ei siis ihme jos migreeni tulee kun muutenkin jännittävää ja sitten kipuja oli koko ajan.

Mulla ei kyllä panadol auta yhtään. Pimeys ja uni auttaa ja tietty kohtauslääke.

Äääh, nyt toinen päivä menossa kun olo on huono.. siis sellainen pahaolo.. hirveesti ei tee mieli syödä ja pakko on kun on toi Radi seuranta.. ja sit jos tekee jotain mieli ni ei uskalla sitäkään syödä.. :/ pieniä ja napakoita/lyhyitä supistuksia tulee mutta en sanoisi kipeiksi mutta tuntuu..

Mulla on muuten sama tosin ilman noita supistuksia.. Mut oksettaa ja ei tee mieli syödä. Ja tietty tommosta menkkamaista jomotusta oikeassa nivusessa nyt jatkuvasti vaikka otin jo särkylääkkeitä.. Käytännössä makaan vaan peiton alla sohvalla..
Nii joo ja mahakin on ollut sekaisin vähän vaikka ei kyl olis ollu mitään syytä :(

Mulla ei vatsa oo löysällä mut jotenki myös pari yötä oon nukkunut paremmin ku aiemmin (vessa juoksuja vähemmän) liekö johtuuko turvotuksesta vai onko nyt tyyntä myrskyn edellä.. vauva myös yöt/päivät rauhallinen.. tänään piti ottaa kylmää limua ja suklaata että sain hänet liikkeelle.. iltaa kohden on taas touhunnut enemmän.. mut inhottava tää kuvottava/etova olo.. :/

Mulla on kakat nyt ihan muuta. Ei nimittäin irtoo, enkä uskalla yrittääkään enää kun sattuu jo. Voi itku. Nyt se pukamavaiva alkoi mullakin. Huomenna luumun ostoon.

Mulla toi vaihtelee.. On joko ummetusta tai ripulia.. Oikeastaan mitään normaalia ei enää oo noissa välillä.. Mut vois ite kans varmuuden vuoksi sitä luumua käydä ostamassa :)

Oon ollu onnekas kun tähän asti on ollut ennemminkin juoksulähtöjä, mut nyt tuli stoppi.

Takaisin