Kyllähän mulla alkaa supistuksia olemaan. Viime yön mahaan koski ja se oli kovana koko ajan. Nukuin kuitenkin ihan hyvin, heräilin vaan useemmin. Ei ne oo vielä sellasia kunnon supistuksia, kun ei pysty kunnolla sanomaan että nyt alko ja nyt loppu. On kuitenkin kivuliaampia kun aikasemmat harjoitussupistukset. Toivoin, että tänään syntyis, mutta ei taija onnistua :D
Jännää Agronomi, kohta varmaan tapahtuu!
Täällä on nukuttu niin hyvin viime yö pitkästä aikaa että sen puolesta voisi tänään syntyä :D Muita merkkejä ei kyllä ole, että ei taida olla tulossa :)
Noh, tänään 39+5 ja suppareita ja tuikkasuja edelleen päivittäin. Mutta ei muuta. Eilen kokeilin siivoomista (imurointi + lattioiden pesu), veden kantamista pensasaidalle ja saunaa mutta eipä tapahtunut mitään uutta Seksi on kokeilematta, mutta kun se sattuu
"Masennuin" kun lääkäri maanantaina totes paikkojen olevan viel niin kiinni, että tuskin mitään tulee tapahtumaan ennen eräpäivää :banghead:
Äsken neuvolassa koitti sormella paikat. Kaulaa vielä vähäsen ja aika ylhäällä poju vielä olelee. Ja sisäsuu kiinni. Taidan seistä koko päivän jos valahtas :D Siivoominen ei tuo kun hyvän mielen, mutta eilinen seksisessio ehkä vähän tepsi. Sattuuhan se joo, mutta tutkitusti ainut keino edistää synnytystä!
Täällä rv 39+4. Tuikkasuja tuli eilen, mutta ovat kyllä niin paljon miedompia kuin ennen. Suppareitakin tulee, mutta ne on vaan kiristystä, joten niiden tehoon en usko. Joka päivä olen käynyt koirien kanssa kävelyllä. Meillä saunotaan joka toinen päivä, joten saunan tehoon en usko. Siivottua on tullut vähän väliä kun noista koirista tuota karvaa lähtee. Tänään voisin putsata meidän keittiön tuolit ja käsitellä ne. Se viimeinen s on vielä kokeilematta.
Keltanokka, onko kiristykset sellasia aaltomaisia? Ikäänkuin alkaa miedommalla teholla ja kovenee vähän kerrassaan, kunnes hiipuu? Mutta ei tunnu oikeestaan kipua.. Mulla jokaisessa synnytyksessä synnytystä edeltävät harjotussupparit on ollu sellasia. Lisäks ne meinaa"salvata" hengen ollessaan päällä. Sillä sitä hengitystä pystyyki harjottelemaan jo etukäteen :)
Mutta tääkin on varmasti niin yksilöllistä, miten minkäkin tuntee.. Mutta kaikki tuntemukset on varmasti eteenpäin :) ja päivä päivältä vauvat lähempänä syliä :) voimia ja tsemppiä kaikille!
kesävaavi; En mä oikein osaa niitä aaltomaisiksi sanoa. Lenkillä jos suppari tulee niin se kiristää mahan ja alaselkä alkaa särkemään, mutta olen pistänyt säryn vaan etupainon piikkiin.
Uskon myös, että kaikki tuntemukset ovat eteenpäin. Siksi se jotenkin turhauttaa, että tuntemuksia oli aikaisemmin huomattavasti enemmän. Mikään tarve ei synnyttää heti kunhan vaan tosiaan ei älyttömästi menisi yliajalle (koko pelottaa..).
Aaltomaisia täälläkin mutta ei oo mitään edistystä tapahtunu
Mä luotan kanssa että kaikki tuntemukset on.eteenpäin. Mut on tää rasittavaa ku itte on kokoajan et jokojokojoko ja sit kaikki muutkin viel kyselee et jokojoko. :banghead:
Tuo on kyl rasittavinta, jos ihmiset kyselee jokojokojoko! Eiköhän ne saa kuulla kyllä kun vauva syntyy!
Toivottavasti itseltä ei hirveesti kyseltäs, sit kolmen viikon päästä, jokojoko. Voi olla muuten, jotta avaan sanaisen arkkuni, tässä herkässä mielentilassa... :D
On tosi turhauttavaa päivästä toiseen vaan tunnustella niitä aaltomaisia kiristyksiä ja miettiä viekö ne eteenpäin.. :| Mutta omalla kohdalla olen ajatellu, että ne valmistaa kroppaa ja mieltä ottamaan vastaan niitä kovempia supistuksia. Vähän ku totuttelee pikkuhiljaa ja "lempeesti" ajatukseen, miltä ne tuntuikaan/voi tuntua.
Mut nää tosiaan näitä mun omia kokemuksia ja jaarituksia :)
Mulla lääkäri teki sisätutkimuksen toissapäivänä, sanoi kohdunsuun olevan sormelle auki ja "vähän" venytti. Tämän jälkeen tullut hieman rusehtavaa vuotoja ja kaskummaa nyt illasta rv 38+5 vuodon mukana ilmeisesti osa limatulpasta. Viime yönä vähän menkkajomoja, ei muuta. Saas nähdä.
Nyt oon huvikseen kellotellut tunnin supistuksia ja tulee 8min välein. Ei satu kun vähän alussa. Varmaan ne loppuu kun nousen sängystä ylös :D Kuitenkin ensimmäistä kertaa on säännöllisiä. Enkä olis edes pettynyt vaikka kohta loppuisikin supistukset. Tää on vaan jännittävää kattoa mitä tapahtuu seuraavaksi :) Sitä tyhjentymistä odotan innolla :D