Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Felicity
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on jo useammalla jännät paikat :) Vieläkö agronomilla supistukset jatkuu?
Meilläkin oli vähän jännät paikat Tallinnan risteilyllä kun eilen illalla matkalla Tallinnaan alkoi supistella ihan tosissaan (selässä sekä mahassa kovat kivut, aikalailla toispuoleisena oikealla puolella) ja yöllä 3 maissa lähti elimistö tyhjenemään molemmista päistä ihan huolella hyh. Helpotti kuitenkin ja nyt ollaan onneksi Suomen puolella. En välttämättä olisi halunnut Tallinnan sairaalassa synnyttää :/
Viikot 37+1

Päivisin supistaa vaan sillon tällön.. Käytiin kaupungissa ostoksilla eikä suurempia vaikeuksia. Toiveikkaana mentävä vaan nukkumaan ja odotettava josko kovemmat supistukset alkaisi. Pari tuntia aamulla niitä tosiaan tuli ja sitten nukahin uudestaan :D

Onneksi pääsit takasin Suomeen yhtenä kappaleena! Ois varmaan hirveetä alkaa ulkomailla synnyttämään.

Täällä ollut tänään kanssa pitkin päivää suppareita. Ei mitenkään jatkuvasti tule, eivätkä jatku kerralla vielä kovin kauaa. Mutta eipä ole ennen tullut näin paljon saman päivän aikana. Tuikkailut on nekin lisääntyneet eilisen ja tämän päivän aikana. Kuitenkin sen verran pessimisti olen, etten usko lähdön tulevan vielä ihan hetkeen. Mutta selkeästi rupeaa paikat valmistautumaan!

Huomenna "the päivä" ja siks päätin käydä mökillä(ajomatkaa n. 100km suuntaansa) ja nappasin mukaan matonkin pestäväks
:grin

Ei supistuksen supistusta eikä mitään muitakaan enteitä :arghh::banghead: Toivottavasti yöllä jotain :rolleyes:

Huomenna "the päivä" ja siks päätin käydä mökillä(ajomatkaa n. 100km suuntaansa) ja nappasin mukaan matonkin pestäväks
:grin

Ei supistuksen supistusta eikä mitään muitakaan enteitä :arghh::banghead: Toivottavasti yöllä jotain :rolleyes:
Minäkin kävin treenaamassa koiran ja toisen kanssa vaan humputtelemassa frisbeenheiton merkeissä. Huomenna kauppaan, ostoksia sikana (joten huhkimaan pääsee).. Täällä ehkä oli hetken aikaa jotain menkkajomotuksen oloista, mutta voi olla luulosairauttakin.. :oops: Tämä ei synny lauantaina, ei varmana!

Miä oon lopettanut nuo rehkimiset. Rentoutuminen tuntuu toimivan paremmin :)

Mulla oli eilen muutaman tunnin menkkamaisia jomotuksia, ei niinkään selkeitä supistuksia. Ja parin päivän sisään käynyt vessassa n 5krt/pvä, siis kakalla. Kyllähän tässä alkaa vähän kuulostella että mikä meno vaikka raskausvkoja vasta 36+2. On ajatellut ettei kovinkaan ajoissa tulis, mutta ei sinänsä haittaiskaan, kun nyt jo painoarvion mukaan yläkäyrillä menee. Vaikka isohko, niin kasvun suhteen sopusuhtainen. Luulen vaN ettei oo kiinnittynyt vielä, milloin asia otetaan puheeksi (itse meinasin kysyä ensi viikon neuvolassa)?

Mulla on joka neuvolakäynnillä tässä lopussa koittanut heiluuko pää :O Kannattaa vaan kysyä jos kokeilis ens kerralla. Luupaavilta oireilta kuitenkin kuulostaa vaikka ajoissa oletkin :)

Mikä pettymysten yö! Ei tapahtunut mitään muuta kun kerran heräsin kovaan toispuoleiseen selkäkipuun. Piti ihan mennä pallon päälle huojumaan ja lopulta sain sen loppumaan. Siinäpä se olikin ja seuraava veikkaukseni on että yliajalle mennään :D Muuten petyn joka päivä kun mitään ei tapahdu. Toivottavasti teillä muilla on jännempää kerrottavaa :)

Öisin ei saa enää kovin hyvin unen päästä kiinni vessakäyntien jälkeen kun vatsan kiristelyt tuntuu inhottavilta. Ilmeisesti on kuitenkin vaan harjoitussupistuksia.

Toivottavasti teillä muilla on jännempää kerrottavaa :)
Sori vaan, mutta sinä olet ainakin se ketä täällä koneen päässä jännätään. :p

Minä siirryin tuonne "Oireet" -puolelle kirjoittamaan kun kaikki oireet haihtuvat päivä päivältä pois. Ihan kummaa.. :wideyed:

Hui Kurmeliini! Onneksi et alkanut Viron puolella synnyttämään!! :eek:

Jännittävää lukea ja seurata milloin jokaiselle alkaa tapahtumaan :)

Täällä oli eilen muutama supistus, ei kipeitä mutta ei nyt kivuttomiakaan ja myös sellaista menkkakivun tapaista. En usko että ne vielä tositoimiin lähiaikoina viittaisi mutta toivottavasti edes edistivät vähän asiaa. Tuntuu myös että vauva olisi vähän laskeutunut. Mistään limatulpasta tms. ei kyllä ole mitään havaintoa. Nyt siis rv 38+1.

Miä oon lopettanut nuo rehkimiset. Rentoutuminen tuntuu toimivan paremmin :)

Rentoutumistakin on kokeiltu mutta ei johtanu sekään muuhun kuin mun hermojen menemiseen :grin:grin

Hemmetti miten nyt yhtäkkiä voi ottaa korvienvälistä näin tiukille tää odottelu :woot::rolleyes: Pitäs nyt vaan osata olla vaan mutta minkäs teet.

Täällä 38+4 ja kipeitä epäsäännöllisiä supistuksia vähän väliä, vauva riehuu masussa villisti ja kuuluu oikeen semmosia naks ääniä kun potkii niin :nailbiting: mitään vuotoja ei o tullu, ei limatulppaa ei mitään.. maha ollut sekaisin jo n. viikon ja kävely sattuu nivusiin :sad001 Voi kunpa nää oireet ei katoais vaan tarkottais jo jotain :woot:

Ei neuvolassa o sanottu mitään kiinnittymisestä tai koosta, nyt viime kerralla (23.5) tajusin kysästä kokoarviota ja oli luultavasti vielä alle 3-kiloinen, seuraava aika vasta 8.6.. Esikoista odotan ja olo on "hieman" hukassa näiden oireiden kanssa, onneks on täältä voinu lueskella muiden tuntoja :)

Itsellä la oli ja meni 30.5, eikä tällä pojalla mikään kiire tunnu olevan.. Tällä hetkellä menossa siis rv 40+4. Kivuttomia harjoitussuppareita on päivittäin, pää on kiinnittynyt kunnolla lantioon, viikko sitten olin jo sentin auki, mutta muita oireita en ole oikeastaan huomannut. Olen yrittänyt olla liikkeellä, tehdä raskausjumppa-harjoituksia, kävellyt rappuja, siivonnut, juonut hapanta, hieronut akupisteitä ja nännejä jne. mutta mikään ei ole kyllä itselle vaikuttanut mitään.

Alkaa olemaan jo vähän turhautunut olo kun toivoisi jo lapsen olevan täällä. Vaavi liikkuu aktiivisesti ja hikkailee silloin tällöin. Valkovuotoa on ollut paljon, mutta sellainen rusehtava lima kesti vain 3 päivää sen jälkeen kun neuvolassa oltiin sitä vähän ronkittu. Sen jälkeen muuttui taas valkoiseksi ja vetiseksi ja sitä on nyt vajaan viikon jo tullut. Ensi viikon perjantaille sovittiin yliaikaiskontrolli ja parin viikon päähän maanantaille luultavasti käynnistys, jonne en tietenkään haluaisi. Kunpa nyt kuitenkin lähtisi itsestään syntymään..

Nyt on ollut niin kuumia öitä, että hyvä jos saa nukutuksi, päivisin sitten päikkäreitä.. Eniten varmaan rasittaa kaikkien muiden stressaaminen asiasta, esim. "joko se on syntyny", "tee sitä ja tätä" ja "mulla auttoi kun tein niin ja näin".... Itse olen hyvin skeptinen kaikkiin poppakonsteihin, ainakin kun on jo yrittänyt vähän kaikkea, mutta ei ole ainakaan itselleni auttanut. Ei varmaankaan auta kun vaan toivoa, että vaavi ymmärtäisi jo poistua yksiöstään :sad001

Tsemppiä synnytykseen Cherria! Kiva, että täälläkin alkaa oikeasti jollakin tapahtumaan :)

Jännää Cherria! Heti tänne kuulumisia kun pystyt :) Ja onnea koitokseen.

Takaisin