Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satuvee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin neuvolassa ja täti kirjotteli lähetteen äippäpolille valmiiks ja kävi faxaan sen kun lähin :) huomenna epäili et ovat yhteydessä ja ens viikolla käynnistetään jos ei ote älyä tulla ennen :) kaikki sukulaiset molempien puolelta on 15.5.15 kannalla :D mä voisin kyllä vaik tänään jakautua :D

Täällä näkyy olevan muitakin kenellä mennyt LAn yli tämä odotus. Mulla kipeähköjä suppareita tulee vain illalla kun vauva myllää mahassq tai jos rasitan liikunnalla. Oisinko mä vetänyt täällä jo pohjat kun tänään menossa 41+4. Huomenna sairaalaan kattelemaan jos käynnistellään. Vauva on liikkunu hyvin ja mamma voi hyvin paitsi eri kärsimätön olo tietty itsellä kun haluis jo babyn syliin :) tsemppiä kaikille synnytystä kovasti odottaville äipille!

Täti tuossa soitteli ja ennusti sunnuntai-lasta... Näillä tuntemuksilla tuskin. Oon 100-varma, ett menee ens viikolla käynnistykseen. Ainoastaan liikkeellä ollessa kiristelee vatsaa. Muut sukulaiset toivoisivat 18.5. joka olis mun mummon 104 v. synttäripäivä...

kuukiurustakesään, onnea ihan tuhannesti! :):Heartpink Ei sit poksahdettu kuitenkaan lopullisesti yhtä aikaa, hih :joyful: Ihanaa, kun sait oman pienen tytön jo viereesi :shy:

Ps. nyt lähetät paljon poksahdustuulia tänne suuntaan, josko minäkin pääsen sitten joskus räjähtään :p

Paljonkos nyt onkaan viikkoja? Ootko saanut levättyä? Ei kyllä varmaan malttaisi..:D kyllä se Jonsku siitä lähtee eteneen, onnea matkaan!

Suuret tsempit Jonskulle! Toivottavasti pääset huomenna heti aamusta tosi toimiin!

Tsemppiä Jonskulle hirmuisesti! Kohtahan sitä on ainoo joka ei oo saanu omaa pientä syliin ;) Maanantaina tulis 40 viikkoa täyteen, hirmu vähän on ees supistellut. Vatsa on kylläkin viimeaikoina ollut löysällä mutta eipä taida sekään edistää ;)

Iltatähti: mulla oli ihan samat mietteet tossa herätessä ja tajutessa, että oon vaan nukkunu yön eikä mitään oo tapahtunu :p Mutta eeeeeeiköhän ne pikkuset meillekin saavu ainakin viikkojen sisällä :woot:

Hellis: Toivon mukaan :) Ja hehän tulevat kun olevat siihen tarpeeksi valmiita :) Illalla tosiaan miettii että nyt äkkiä nukkumaan et kerkee nukkuu jos sattuukin tulee herätys, ihana sellainen <3

Nyt kiitos supistuksia tänne ja paljon! Mies tulee illalla kotiin ja voitais sit lähteä viettämään yhdessä laatuaikaa synnärille ;) ois niin helppo saada nuo olemassa olevatkin mukulat hoitoon ilman jatkuvaa heittelyä paikasta toiseen. Ja perjantaina ois viimeinen neuvola, jonka mieluusti jättäisin väliin.

Takaisin