Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satuvee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli yläpaine ihan normiluokkaa oisko ollu 116 mut alapaine olikin normaalia korkeempi jotain 89 tais olla. Mutta sano luultavasti johtuvan huonosti nukutusta yöstä ja kun illalla ja yöllä olin niin kipee. Mulla on muutenkin se alapaine noussut normitasolta nyt raskauden loppua kohden, vissiin sitten ihan normaalia. Kotona onneks anopin mittari lainassa, että vois kuitenkin kotonakin nyt mittailla paineita.

Mulla oli lähes koko raskauden mun omia normaaliarvoja alemmat verenpaineet, sellaista 65/110 keskimäärin, nyt on noussut parin viime viikon aikana noin 85-90/130. Nämä siis neuvolapaineita, kotona aina tietty vähän vähemmän. Ei kuitenkaan enempää olla huolestuttu, kun muuten ei ole mitään huolestuttavaa. Veikkaan että mullakin voi johtua kivuista ja unettomuudesta, ja nyt varmaan jo mittausjännityksestäkin, kun on kerran koholla ollut.

Niin tressihän siitä mittailusta jo tulee ;) Äskettäin mittailin niin 94/137 oli. Mulla oli edellisessä raskaudessa sama homma, koholla olivat vaikkei mitään ihmeitä ollutkaan ja kaikki oli ok. Mutta tuossa 4 aikaan mittaan uudelleen ja soittelen sit äippäpolille niin saavat kertoo et onko syytä käydä näytillä jos ei muuta kuin paine koholla. mielellään tietty käynki jos vaikka näkis vaavin ultrassa ;) Mulla oli kans painoa tullu kilo :O herrajumala sehän on aika paljon ku nyt miettii :D voi luoja sentään mikä pallo oon :D Oon tosi kipee joka puolelta, ihan kun olis tehnyt urheilusuorituksen isonkin :P

• Tykkään
Reaktiot: NM
Tää kuullostaa nyt niin dorkalta, mut en oo varma menikö multa äsken vedet... Koko päivän supistellu 8-10 välein ja äsken kastu pöksyt ihan kunnolla. Tosin viimeks ku noin kävi ni se olikin vaan tooooooodella vetistä valkovuotoa. Ihmettelen nyt täällä ja toivon et noi supistukset voimistuis ihan tosissaan ja toivon et ne ajaa mut synnärille parin tunnin sisällä. Fingers crossed!

Arvatkaa vaan loppuko supistukset iltaa kohden... Nyt niitä on tullu taas pisin yötä. Voi kukkakeppi mä sanon. Oon varmaan kohta jossain hermoparantolassa ku tää pitää mut täysin varpaillaan koko ajan. Mites muilla menee?

No voi kun ois ees tuollaista! Minulla edelleen kaveri vaikuttaa päättäneen viettää koko kesän masussani...

Minulla supisteli koko yön, kuuden jälkeen otin banadolin, nyt supistuksia tullut 20-30min välein, aika kipeitä. Aamuyöstä vuoti vähän vertakin. Nyt vaan ootellaan jos vaikka suppareita alkas tulee enemmän. Tai vaikka veet menis. Että pääsis synnärille.

Juu... mä laittelin just kuntoon alakerran hoitopöydän (pitää olla kaksi ettei tartte koko ajan rappuja sitten ravata), ja nyt on sellainen olo, että olis isommankin kuntopiirin tehnyt... vielä on aikomuksissa tänään pedata tuo vauvan sänky. Ja laitella ruokaa yhdessä tuon helluntaiheilan kanssa :Heartred

Eilen ei mitään oireita taas, tänään koko päivän tullut limatulppaa joka vessakäynnin yhteydessä ja housuihinkin. Yök ja jee :D Vaikka eihän se mitään meinaa, mutta toivossa on hyvä elää ;) Oon aamulla siivoillut, nyt päivällä pitäis lähteä äidin luokse grillaamaan ja illalla saunaan rentoutumaan! :) Sitten saiskin tyyppi alkaa tulemaan

Mulla ei oo tänään taas supistellu juurikaan. Juilii vaan menkkamaisesti ja kävellessä pistelee kohdunsuulle. Odottavan aika totisesti on pitkä :/ Huomenna taas neuvolaan kattelemaan noita mun jatkuvasti kohoavia paineita :D

Ei oo ihme että paineet nousee kun oottelee vaan :D itellä paineet ollu myös koholla mutta nyt olleet tän päivän ihan hyvät.

Harkkasupparit on sentään palanneet, hirviä paine lantiossa koko ajan... eipä muuta. Vauva melskaa menemään niin kun ei mitään ahtausongelmia olisi... :grin

Jumankauta kun on tylsää vaan odottaa ja odottaa ja odottaa.... että jotain tapahtuisi :D
tiedän, että nyt pitäisi tehdä kaikkea muuta kuin odottaa toiveikkaana milloin jotain tapahtuu, mutta kun ei jaksa edes tehdä mitään erikoista :/ eikä innosta nähdä tiettyjä kavereita kun siellä heti ollaan kärkkymässä että eikö vieläkään ja mitä oireita nyt ollut plaa plaa.
Arkipäivinä oon puuhaillut ihan mukavasti ja käynyt lenkillä, mut vkloppuisin on sit ihan veto pois.

Kaikenlaista menkkamaista jomotusta, supistelua, vihlontaa, painetta alavatsassa, limatulppaa ynnä muuta ollut jo muutaman viikon, mutta eipä ne nyt mitään synnytystä ennakoivia oireita ole ollut. Vauva edelleen masussa, kiinnittynyt jo pari viikkoa sitten ja on alhaalla.

Mä alan olla jo ihan loppu tähän raskauteen, kun koko ajan joku paikka on kipeenä, mut mitään ei kuitenkaan tapahdu.

Sori masisteluviesti, mut kun ei vaan jaksa! Toivottavasti muilla vähän paremmat fiilikset :)
Huomenna lupaan piristyä taas, kun viikonloppu ohi ja voisi tehdä kunnon pitkän kävelylenkin!

Takaisin