Synnytysoireita

Saankin ekana kirjoittaa! Eilen illalla alaselkää poltti mutta ajattelin sen johtuvan iskiaksesta. Oli myös järkyt kuumat aallot eilen päiväsaikaan. Tänään rv 34+3 kello kuusi aamulla heräsin pissa hätään..tai niin luulin. Noustessani sängystä lorahti ekat vedet pitkin reisiä. Ruskean väristä. Ajattelin että ei tää nyt sitä voi olla. Otin kuitenkin siteen ja sinne tuli seuraava satsi pinkkiä vettä. Pakko oli netistä tarkista koska sairaalaan lista. Sitten soitin tänne ja täällä nyt ollaan ja odotellaan.
Pakko muokata vähän kun tekstistä saa sen kuvan että oli ihan helppoo... No ei ollut. Mies oli työmatkalla ja olin yksin kotona ihan paniikissa sai kelata että mitä hittoa! Koko päivän vielä miettinyt kun perhevalmennuksessa just sanottiin että teillä kaikilla menee yli ja alkaa supistuksilla. Et ei nyt ihan kyl kohdalle osunut, enpä ehtinyt jännittää etukäteen. kyllä aamulla tänne tullessa jalat oli spagettia.
 
Muokattu viimeksi:
Hurjaa Hepsuli! Itsehän olisin ollut varmasti ihan paniikissa! Tsemppiä kovasti, hyvin se menee :)
 
Ööö miten voi joku sanoo et 'teillä kaikilla menee yli ja alkaa supistuksilla'? Käsittämätön heitto ammattilaiselta.

Hurjasti tsemppiä ja onnea matkaan. Kirjoittele miten voit ja missä mennään. Aika pikkuinen sieltä vielä tulee, jos nyt on tullakseen!

Jännää!!
 
Lokakuisilla tuntuu olevan kiire. Näin tuumas myös synnytyslääkäri reilu viikko sitten, että monen monta lokakuista yrittää tulla ennen aikojaan.

Tsemppiä Lapitar ja Hepsuli :)
 
Voi, tsemppiä naiset!
Itse en ole vielä ollenkaan valmis, mutta onkohan sitä koskaan?! Ei sitä tiedä koska tapahtuu.
 
Niin, ainakin syyskuisten julkisella puolella on synnyttäneiden osalta aika hiljaista... Täällä tuntuu olevan jo paljon enemmän actionia.
 
Huhheijjakkaa! Lykkyä pyttyyn hepsuli ja lapitar! Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin:Heartred. Hurjaa ajatella että toiset ne on jo tositoimissa ja vähemmillä viikoilla kuin itse! :wideyed:
Täällä vauva valmistelut vielä ihan kesken... Kai sitä pitäis oikeesti rueta paikkoja kuntoon laittamaan...
 
Mulla jäi kuntoon laitot ihan kesken kaikki. Junasukat ehdin saada valmiiksi just. Mamax se oli tilastoista se että miten ensisynnyttäjillä yleensä menee. Lapittarelle myös tsemppiä, mukavaa että en ole yksin :wink samasta perhevalmennuksesta on myös tyttö täällä. Hänellä la aika syyskuun lopussa. Hän odottaa/odotti että supistukset alkaisi mulla keissi aivan toinen. Harmittaa vähän kun ei päässyt viimiseen valmennukseen tänään.
 
No nyt sulla alkaa tehovalmennus Hepsuli! Onnea ja sitkeyttä matkaan! Ootte molemmat sinä ja Lapitar meidän uskollisessa seurannassa...
 
Voi Hepsuli, hokasin vasta että aikaisilla viikoilla vielä menet... Siis ootko nyt vuodelevossa vai miten?
 
tsemppiä Hepsuli. eilen kans vasta myöhemmin tajusin, että meilläkin on vähän eri tilanteet, kun mä kans tässä odotan, että supistukset alkais ja sä toivot, ettei vielä alkais... Mutta on tää nyt kyllä melkosta odottelua.
 
Iih, nyt nämä lokakuiset alkaa sitten jo tulla :angel8 Jos sitä nyt pakkais sen sairaalakassin vihdoin valmiiksi, Lapitar mennään aika samoilla päivillä. Sinullehan on juuri täysiaikaiseksi laskettava pakkaus tulossa :) hepsuli tsemppiä!
 
Jospa nyt jo loppukuukauden superkuun voimat vaikuttaisivat painovoimaan ja vauvoja alkaa syntymään kun kaalimaan kakaroita. :D
 
Kia. Ei tarvitse vuoteenomana maata saan liikkua. Neljän tunnin välein pitää vaan olla paikalla tiputuksessa. Kohta annetaan toinen kortisoni ja sitten vauva saa tulla jos supistukset alkaa. :) jänskättää kyllä että huomennako jo vauva sylissä en jaksa uskoa että olis vielä tämän päivän aikana. Herkät fiilikset :Heartred Miettinyt sitäkin kun otettiin se vauvavakuutus että se on just tällaisia tapauksia varten kun joutuu olemaan sairaalassa vähän pidempään!
 
Oot siellä hyvässä hoidossa Hepsuli! Varmasti jänskättää... Nyt kuitenkin sulla turvalliset viikot. :)
 
Mä ilmottaudun tänne synnyttäjien jonoon, kun mieskin sanoi ettei kotiin tulemista ole ilman vauvelia. Raskausmyrkytys siis näyttää uusivan tässäkin raskaudessa ja nyt mietitään kuinka edetään. Tyyppi on jo hyvän kokoinen ja ihan pian täysiaikainen, joten tervetuloa!
 
Kia, kun lapsivedet kunnolla menee niin ei siinä enää voi juurikaan estellä vauvan tuloa, liian suuri infektioriski kun on avoin yhteys kohdun ja maailman välillä. Eli jos vedet menee niin odotellaan supistuksia (ja toki annetaan kortisonit vauvan keuhkojen kypsyttämiseksi tms jos on oikeasti vähän viikkoja), mutta jos ei supparit muutamassa päivässä ala niin sitten käynnistetään.

Tsemppiä Hepsuli, intsu ja lapitar!!!! Niin siinä vaan voi käydä että ihan yhtäkkiä synnytys alkaa :wideyed: Itsekin täällä istuskelen hiljaisen varmana siitä ettei kuukauteen ainakaan tapahdu vielä mitään, mutta eihän sitä mistään tiedä.
 
Takaisin
Top