Hurjasti onnea riina
voi että miten ihanaa 

voi että miten ihanaa 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
voi että miten ihanaa 

Kyllä sitä varmaan pärjää (paitsi mietityttää just se sairaalassa yksin olo - ehtiikö hoitajat oikeasti auttamaan niin paljon kuin olis tarve?), mutta kuten Imme sanoi, mies ajattelee tän asian jotenkin järjellä ja itse niin tunteella. Että harmittaa, jos mies ei pääse näkemään kaikkia pienokaisen ensihetkiä!Hei nyt itsevarmuutta peliin! Mun miehellä ei ole mahdollisuutta jäädä kotiin, ei nyt eikä esikoisen kohdalla. Kaikesta selviää, nou hätä
![]()

hienosti sun mies kuitenkin miettinyt asiaa perheen kannalta. Ja jos päädytte siihen että sä oot aluksi vauvan kanssa yksin sairaalassa niin ota se siltä kannalta että luot äiti-vauvasuhdetta ensin rauhassa ja sitten pääset kotona hieman "opastamaan" isin alkuun. Kuitenkin hänkin lyhyen välimatkan ansiosta pääsee illat osallistumaan sairaalassa niin sekin on jo jotain. 
Meillä on kotona sen verran iso eläinlauma, että oli selvää ettei mies voi jäädä yöksi ja on pakko käydä kotona hoitamassa kotijutut. Mies siis nukkui kotona ja hoiti eläimet ja työn ja kävi sairaalassa aamusta ja töiden jälkeen. Meillä on todella tasa-arvoinen vanhemmuus ja ihan alusta asti olen voinut luottaa siihen, että hän hoitaa homman 110%.Ja nyt mua vaivaa tää asia todella paljon ja jotenkin tasa-arvonäkökulmasta häiritsee, että mun mies aikoo vaan jatkaa elämäänsä ja käydä normaalisti töissä pari päivää, vaikka saa ensimmäisen lapsensaSaako kukaan tästä harmituksesta kiinni? Me on toki puhuttu tästä ja oon kertonut harmitukseni, mutta mies vain harmitteli, että minkäs teet kun Suomessa isyysloma nyt vain on niin surkean lyhyt.