Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulevaa synnytystä ajatellen mulle laitetaan ylimääräinen lähete synnärin pelkopolille, jossa mut ultrataa paria viikkoa ennen synnytystä. Edellinen synnytys oli niin pitkittynyt ja haastava, että haluavat tarkastaa vauvan tarjontavirheet ja käydään edellinen synnytys alusta loppuun yksityiskohtasesti läpi yms. Varsinaista pelkoa mulla ei oo, mutta en mä kieltäytynytkään :)
Mulla vesien menosta meni 60h ennenku neiti tuli maailmaan. Varsinainen synnytys kesti 10tuntia ja reilun puolitoista tuntia siinä joutui ponnistaa. Tyttö tuli kasvot edellä ja jouduttiin auttaa imukupilla, joka sekin irtos kahdesti... eihän se mikään hehkee kokemus ollu, epiduraali ehti loppua ja ilokaasua ei enää ees tajunnu hengittää. Mutta onpahan tuon kaiken jo autuaasti unohtanu ja hyvällä luottavaisella mielellä oon menossa seuraavaa tekemään :D
Mulla meni melkein samoin. Vesien menosta tosin ei mennyt kuin 44h, mutta tyttö myös otettiin lopulta imukupin avulla (irtosi myös lahdesti) ja lähes kaksi tuntia kesti ponnistusaika. Mulle jäi tosin pikkaiset traumat, kun jouduin itse lopulta vielä leikkuriin ja menetin verta aika paljon. Jospa tällä kertaa menisi toisin!
Joo mulle kans varattiin hätäleikkaus ja hälytettiin aneatesiat välittömästi yms. Olin ollu kokopäivän hyvin vähäpuheinen mutta olin haistattanu kuulemma pitkät leikkaukselle ja ponnistanu tenavan sitte kerralla ulos. Toivotaan tosiaan, että tää reissu menis paremmin! :D