synnytys

No siis kirjoitin sinne toiveisiin että mahdollisimman vähän puuttumista ylipäätään.. Et sit tietty erikseen pakko jos tilanne vaatii mut oon kuitenkin avoin kaikille vaihtoehdoille mitä tulee..
 
joo ei kai ne kysymättä puudutteita laita. Pitäiskö mun tulostaa erillinen lappu, vai oisko neuvolakortin toivelista hyvä?
 
Joo siis kysytään ensin ja mie laitoin ipanaan.. Tosin sielläkin hoitaja sanoi että vaikka ei mitään muuta oli niin joku lappu vaikka neuvolakortin väliin niin sekin riittää :)
 
Vius, meillä on sähköinen lomake jonka myös tulostin paperille mukaan. Mikä vain paperi neuvolakortin välissä on ok.

Synnytysasentoja kokeilin valmennuksessa, siinä puoli-istuvassa tuli huono olo, kontallaan ja silleen jalkojen päällä etunojassa tintui mukavimmilta
 
Mun pitäis päivittää synnytystoivelistaa, ekan version oon kirjaillu jo joskus pari kk sitten, mutta jotenkin ei vaan saa inspiraatiota. Ehkä se tulee viimeistään siinä vaiheessa kun alkaa supistelemaan tai vedet menee :hilarious: Ehkä tää on jotain itsepetosta, että en mä vielä mihkään synnyttää oo menossa. Ei tarvii vielä kirjottaa. (rv 37+6):rolleyes:
 
Mäkään en ole saanut aikaiseksi rustata toivelistaa. Sentäs olen toiveista puhunut miehen kanssa. Ja osittain itsepetosta tämä, mulla ei mitään tuntemuksia että synnytys lähestyisi, vaikea uskoa että lähtö ois niinkuin anytime. Nyt rv 38+4 :nailbiting:
 
Kaveri oli "rohkaiseva" kun totesi, että mulla tää toinen raskaus voi mennä vielä enemmän yliajalle kuin ensimmäinen. Johtuen siis siitä, kun esikoinen meni yliajalle 9 päivää. En kyllä toivo sitä vaan mun puolesta nykyinen masu asukki saisi syntyä aikaisemmin.
Välillä kyllä on sellainen tunne, että yliajalle mennään kun ei oo ollut sellaisia supistuksia mitä oli ennen esikoisen synnytystä.
 
Ihanaa Numea etten oo ainoo näissä fiiliksissä!

Juu et tosiaan ole, mulla ei vaan mene kaaliin että vaikka homma kuinka venyisi niin kyse on enää vain muutamasta viikosta. mulla on ensi viikoksi täysi agenda, joka päiväksi sovittu ohjelmaa eikä siihen sovi yhtään esim synnytys :smiley-angelic006

Tavallaan kaikki valmiina vauvaa varten. Paitsi minä :smiley-angry026
 
Nyt kahden päivän kokemuksella alatiesynnytyksen jälkeen; tehkää ihmeessä niitä lantiopohja harjoituksia! Mulla ei ole mitään tuntemusta onko rakko täynnä vai ei ja lihaksissa ei oo mitään pitoa et jos yskäisee niin on kyllä sairaalan 'vaipat' tarpeen. .
 
2 synnytystä takana ja ylipainoa paljon eikä ikinä oo karkaillu pissa. Että ei se välttämättä kaikille tuu. Ei sitä tiiä mitä ny kolmas kerta tekee mut ei pelota.
 
Ei mullakaan pissavaivaa ollut esikoisen syntymän jälkeen :) toki nyt jännittää miten toisen synnytyksen jälkeen käy mutta toivoisin että nämä pienet treenit, liikunta, tosin nyt vähäinen yms auttaa edes vähän siihen että palautuu suht nopeasti :)
 
Jaa, mun sisko teki niitä lihaksia ahkerasti ja on muutenkin varsin timmi mimmi. Mutta silti lirahteli jo ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen ihan kunnolla. Ja pitkään.
 
Takaisin
Top