Synnytys

Helli: toivotaan et tällä kertaa saavat sen ilman kommervekkejä mulla oli onni kun oli kerrankin hyvät ja osaavat kätilöt kun mulle muutenkin joutuivat laittaa niitä tippaletkuja molempiin käsiin.Tällä kertaa olis kiva,jos sektio jossen saan niineiolishet alkuun huonoa oloa.
 
Mua kiinnostais kans toi, ettei antais käyttää imukuppia.. En oo kyllä ennen tämmösestä kuullu, että mielellään kuulisin tästäkin asiasta.
 
Siis mä en voi uskoa tätä todeksi!!!!!:excited001 Multa meni nimittäin tässä joku aika sitten lapsivedet! Tai tarkemmin on tässä jonkin aikaa tiputellut. Mikä ihmeen ajoitus kun juuri liityin tänne seuraanne ja pohdiskelin että milloinkahan alkaa tapahtua??!! Eka ajattelin että on vaan pissat, vaikka mitään karkailua ei kyllä tähän mennessä ole ollut. Mutta nyt kun sitä nestettä on lorahdellut jo ainakin parin yösiteellisen verran niin pakko uskoa että vettä se on. Sinänsä outo tunne kun vointi muuten ok, ei supisteluja tms. Vois vaikka tästä lenkille lähteä:smiley-bounce012. Synnärille soitin, sanoivat että ei kiirettä kun vedet kirkasta, vauvalla raivotarjonta (ainakin ollut jo toukokuun alusta) ja ei supisteluja. Kuulemma vaipat pöksyyn ja kunhan tässä illan aikana saapuu näytille niin tsekaavat tilanteen. Ja 48 tuntia on aikaa alkaa tapahtumaan, että voi mennä pitkäänkin vielä... Nyt yritän tässä pötkötellä ja levätä vaikka tässä mitään kyllä nukuta kun jännittää niin mahdottomasti...:happy093

Viikot mulla nyt siis 39+3, eipä ois uskonut että näin ajoissa tulee!
 
Tsemppiä täältäkin :) Itellä tuntuu et kaikki olot ja tuntemukset on kadonnu tuhkana tuuleen. Tänää ei oo tuntunu yhtään miltään. Voi olla et täälläki ootellaa viel neljä viikkoo :sad001
 
Takaisin
Top