_nisupulla_
Jostain jotain jo tietävä
DiaLia, mie esikoisen odotusaikana olin ihan pimee..kyynelsilmin kattelin kaikki raskaus ja synnytys ja vauva aiheiset ohjelmat ja netistä luin...olikohan kenties just vau: sivuilta synnytyskertomuksia ja ahmin kokemuksia ja tietoa joka tuutista. :D Kiinnostaa mua edelleenkin katsoa ja lukea kaikkea aiheeseen liittyvää mutta HUOMATTAVASTI maltillisemmin olen muut odotusajat mennyt kun ekan raskauden..ehkäpä luonnostaan kun on omaa kokemusta jo takana niin pääpiirteittäin tietää mitä tapahtuu :) Eipä sillä ettei mieskin ollu esikoisen aikaan kiinnostunu asioista selvää ottamaan..varsinki alkuraskuadessa se etti tietoa netistä miten kaikki menee ja mitä tulee tapahtumaan..raskauden edetessä sitä kiinnosti se neuvolasta saatu kirja missä kerrotaan viikko viikolta sikiön kehityksestä ja luki se sen äidistäkin kertovan osan aina..kai siinä toivossa että ois ymmärtäny mua hiukka paremmin. :D xD
Epiduraali ei vaikuta synnytysasentoon..kyllä mua on ainaki pyöritelty asennosta toiseen vaik piuha selkään meneekin.Loppujen lopuksi puolistuvas asennossa olen synnyttäny eikä se piuha siellä selänalla tunnu millekkään. Vessaan ei kaikistelle pääse jos on epiduraalin saanu..saattavat tuoda sen "potan" tai sit katetroivat.
Epiduraali ei vaikuta synnytysasentoon..kyllä mua on ainaki pyöritelty asennosta toiseen vaik piuha selkään meneekin.Loppujen lopuksi puolistuvas asennossa olen synnyttäny eikä se piuha siellä selänalla tunnu millekkään. Vessaan ei kaikistelle pääse jos on epiduraalin saanu..saattavat tuoda sen "potan" tai sit katetroivat.