Synnytys lähenee ja jännitys tiivistyy..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gemini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle taitaa käydä kuten sulle Pihla että tippa otetaan aamulla avuksi. Vesien menosta nyt 25 h ja kunnon supistukset vaan puuttuu. Kipeitä supistuksia kyllä tulee, mutta ei näillä taideta vielä ketään synnyttää. Vielä toivon sitä ihmettä että yöllä alkaa tapahtumaan oikeen kunnolla!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla meni esikoisen kanssa reilu 44 h vesien menosta ja puolikkaalla cytotecilla saatiin käyntiin. Näin itsestään käynnistyneeseen verraten oli hieman rankempi alku, mutta lopppu ei eronnut.

Mun "onni" oli se positiivinen streptokokki-b, jonka vuoksi sain/piti heti tulla synnärille eikä kännistymistä odoteltu kuin seuraavaan aamupäivään. Kiva näin ekakertalaiselle, kun ei tarttenut kotona jännittää ja arpoa, että koska pitää lähteä.
Muutenkin mä oon ehkä vähän pimee, kun tykkään olla täällä sairaalassa. Huomenna päästäis kotiin, mutta mielelläni voisin olla vielä ylihuomiseen. :grin Tosi kiva henkilökunta ja valmista ruokaa, täydellistä tässä tilanteessa kun itse ei osaa muuta kuin ihmetellä vaan tota vauvaa. :)

Rv 40+0 ja käynnistyspäivän aamu! Just ku ois saanu nukkuu VIELÄ täyvet yöunet, ni eiköhän sitä herrää kesken kaiken eikä ennää väsytä. Kyllä se sitte siellä synnärillä väsyttää oleskella jos ei mittää heti tapahukkaa :/noo, jospa se siitä. Saapi nähä onko nuo kahen päivän jatkunneet kippeet supparit auttanu aukeemisessa, toivottavasti!

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Tänään pääset tositoimiin jenni89 :) Toivotaan ettei homma pitkity :) Minä joudun tänään taas menemään neuvolaan, kun ei mitään tuntemuksia ole että syntyy ikinä :)

Niin pääsen ja toivottavasti tän päivän aikaan :)höh, mutta eiköhän se vauva sieltä kuitenki ulos tuu :)

Pittää välillä kirjotella väliaikatietoja miten homma etenee :)

Huhhuh. Tsemppiä jenni89. Täällä kanssa kelloteltu kipeitä supistuksia kolmesta saakka. Väli on siinä 10-15 minuuttia ollut. Nytvaan pohditaan milloin lähteä sairaalaan jonne tunnin matka ja käsky mennä hyvissä ajoin.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

Tsemppiä Hemmari siullekki! :)

Tsemppiä Jenni89 ja voimia koitokseen!
Toivottavasti synnytys etenee hyvää tahtia :)
Ilmoittele itsestäsi, kun ehdit ja jaksat :Heartred

Olin kyllä niin varma, että tämä syntyisi ennen laskettua, mutta niin vain saapui LA.

Soittelin eilen illalla päivystykseen, kun tuli mitattua verenpaineita päivän aikana ja alapaine oli siellä 90 hujakoilla, kun normaalisti mulla on 69-75 ollut. Oli koko päivän ollut todella huono olo, päätä särkenyt ja silmiin sattunut. Vauvakin oli ollut inhottavan hiljainen..
Eipä ne sanoneet kuin, että lepäile ja ota särkylääkettä.
Sain onneksi unta ja nukuttua kolmeen asti kunnes heräsin ja huomasin, että edelleen päätä särki.
Nyt olet sitten siitä asti ollut hereillä ja olo on aika kaamea tällä hetkellä.

Tänään sitten neuvolaan, mikä toivottavasti jäisi viimeiseksi kerraksi tämän raskauden aikana :)

Kiitos! :)
Jospa sieki pääsisit jo kohta tositoimiin gemini! :)

Nonnih, saataisiinkos me tänään sitten kaksi pikkuista maailman! :dance008

Tsemppiä Hemmari! Pianhan te voisitte alkaa lähtemään :)

Tsemppiä jenni89. Yö vietetty osastolla ja nukkumisesta ei sitten taas tullut mitään. Todella kipeitä supistuksia pitkin yötä, mutta johonkin ne taas katosi kun tuossa käyrillä olin tunnin. Nyt odotellaan lääkäriä ja päätöstä millä aletaan synnytystä käynnistämään :) Enää en suostu kyllä odottelemaan omia supistuksia kun kaksi edellistäkin on vauhditettu maailmaan tipalla.

Kun tulin synnärille ni eka käyrässä se 20min ja eka pala cytotecia kielen alle laitettu. Sinnehän se suli ja tullee suppareita mutta ei vielä kippeitä.

Mä sain myös tuota cytotecia mutta suoraan kohdunkaulaan noin tunti sitten. Ei ole aiheuttanut mitään tuntemuksia...niin turhauttavaa. Varmaan teen tätä lasta vielä ensi jouluna :)

Miulla alko tulla jo 15min jälkeen tuon saannista 2min vällein kippeitä supistuksia. Tosi hyvin piirty käyrillekki niitä, vauvalla hyvä syke ollu suppareitten aikkaan eli kesttää hyvin onneks :)
Ellenolivia, tsemppiä siulle ja toivottaan niitä suppareita sinnekki!! :)

Sovitaanko että tälle päivälle saadaan ainakin nämä kolme ulos. Mulla supistukset jatkuu välillä kipeämpinä ja välillä vähemmän kipeinä vajaan kymmenen minuutin väleillä. Ei siis vielä tarvetta lähteä näytille.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Ei maha puolleen tunttiin ainakkaa täällä niin hyvin ruveta tapahtummaan, eli katellaan vaikka jos illalla sitte :D kiitos♡

Takaisin