Synnytyksestä toipuminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mannaryyni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna kohtukontrolli.. Toivottavasti pääsis kuulemaa, et 4vkoa taistelua kohdun kaa riitti että ois parantunut.. Mie nii haluun jatkaa elämääni terveenä.. Toivottavasti nää masukivut johtuisi biooteista eikä siit et taistelu jatkuu yhä ja sehä tietäisi tähystystä.. Ja sitä ettei heinäkuussakaa seksitä ja uida... Tai saunota..

Luulin jo, että ois parempi mieli. Ei olekaan. Tunteeseen tämä kyllä käy, mutta vain niihin huonoihin ja onnettomiin. Miksi tämä ei tunnu hyvältä? Miksi tuntuu siltä, etten tee oikein? :sad001

(Teen oikein: lapsi on erittäinkin terve ja komeasti kasvanut, koti pysyy järjestyksessä ja rintamaitoa riittää. Minä vain itse olen aivan totaalinen kaaos.)

^Anna Aretha niiden tunteiden vaan tulla ja olla, ei kannata niitä pidätellä, sitten ne lähtevät enempi vellomaan. Sä teet oikein ja tiedät sen itsekin, toistele ennemmin itsellesi myönteisiä asioita kuin jos on joku asia mennyt pieleen. Ja juttele jos mahdollista sun tuntemuksista edelleen!

Voi paska, kohta sitä mennään.. Juma eile iski paskahalvaus. Kaupassa vissiin "pienenmoinen" paniikkikohtaus, ko jännittää tään päivän kontrolli. Toivon että pääsisin tänään VIHDOIN kotiin positiivisten uutisten kera. En halua tähystykseen. Sen jälkeen meitsi ois kipee................. Ääääääää.. :crybaby2:crybaby2

Itellä neljäviikkoa synnytyksestä ja melkein kaikki näkyvät tikit on välilihan leikkauksesta lähteneet. sisäisistä en tiiä enkä uskalla ruveta kokeilemaan. muutamana päivänä käyny pidemmällä vaunulenkillä ja sen jälkeen alapää on ollu kipee, hyvä et pääsee sohalta ylös. Ja en oo ennen tiennytkää et aivastaminen/yskiminen tuntuu alapäässä... Oon unohtanu neuvolassa kysyä, et millon voi mennä saunaan tuon välilihan leikkauksen jäljiltä? onko jotain rajotuksia sen suhteen?

Miul oli tarkastuksen jälkeen saa vasta seksiä, saunoa ja uida ja ei pahemmin urheilla muutaku lenkkeillä vaunuillen. Sitä lupaa ja käyntiä ootellessa. Kysyn nyt jo haavan tilannetta jos pääsen kotii. Viimeksi se oli ummessa ja muutama tikki kiinni. Mut en oo tikkejä tuntenu about 2vkoon.

Ja vuoto jatkuu monen päivän tauon jälkeen :confused:
Muistelen että oli kuitenki normaalia, että loppuu, ja alkaa uudestaan.... Mutta tosi ärsyttävää silti!

^Kurjaa Mannaryyni noi sun vaivat :sad001. Mä kanssa mietin, että mitä siellä mun kohdussa on kun jälkivuotoa edelleen ja 5,5 viikkoa synnytyksestä.... Ensi viikolla lääkäriin.

Eiks jälkivuotoa ole normaalisti se 4-6 viikkoa joten Ameeba sullakin vielä normaalin rajoissa. Mullakin on jo sen yli 5 vkoa...

Mulla 6 viikkoa tänään täynnä vuotamista. Että saapa nähdä että vuotaako vielä jälkitarkastuksessakin. Neuvolaan oon soitellu aiheesta mutta ei mitään epänormaalia muka kun en ole kipeänä.
Mene ja tiedä, ärsyttävää. Tihuttaa tihuttaa

Mannikselle tsemppiä kovasti! Kurjaa tuommoinen! :(

No juu, on se varmaan normaalin rajoissa. Ärsyttää vaan. Ja se pahin vatsakipu on jo ohi. Onneksi enää ei oo tullut enää hyytymiä. Kun viikko synnytyksestä tuli sellainen pienen kananmunan kokoinen hyytymä ja vatsa oli kipeä monta päivää :confused:

Joo lääkäriki sano, et ei oo tälläst tullu vastaa ikin, et todella harvinaista on.. Pidemmä kaavan kautta toipuminen..

Jos nyt vaan vihdoin vuoto loppui lopullisesti niin jesh! Olo kun muuten on niin hyvä! Pääse vehtaamaankin kun ei ole kauhesti kiinnostanut mennä sorkkimaan vuodon aikana :D

Mulla on tullu vuotoa tosi tiputtelemalla varmaan kaks viikkoa. Kokeiltiin sitten seksiäkin (kortsun kanssa), niin eipä tuo mihinkään mitään vaikuttanu :)

Takaisin