Nodde, toihan on tosi hyvä jos pystyt nukkumaan ilman pikkareita! Siis paranemisen kannalta. Mulla ei onnistu, vuotoa tulee.
Lantionpohjalihaksia kokeilin ekan kerran sairaalassa synnytyksestä seuraavana päivänä ja nyt oon joka päivä pariin otteeseen reenaillut niitä. Hyvä hetki on esim vauvaa syöttäessä, jolloinka on itsekin paikallaan ja aikaa on

. Treenasin niitä jo raskausaikana tosi aktiivisesti ja varmaan se edesauttoi tuon ison vauvan synnytyksessä. Ei ole pidätyskyky mennyt.
Kakkosella käynti (vauvavuosihan on pissakakkajuttuja) jännittää joka kerta, mutta on sujunut hyvin. Syön joka päivä kuivattuja luumuja, että ois tavara notkeeta :).
Muuta liikuntaa en ole aloittanut isommin, 2 pv synnytyksestä kotiuduttiin ja käytin koirat iltapissalla. Eilen sitten meni ihan överiksi, kun mun oli pakko käydä ostoksilla aamupäivällä (tissiliivejä ja pari paitaa) ja iltapäivällä meillä oli parin tunnin pankkireissu tonttikauppojen vuoksi (vauva oli kuulemma kolmen päivän iässä nuorin pankissa käynyt asiakas :) ). Illalla oli niin turvonnut toosa, ettei voinut kuin maata sohvalla. Tänään olen ajatellut tehdä pikkulenkin koirien kanssa ja huomenna lähtee vauva vaunuilemaan :)
Mulla ajatuksena on aloittaa noi vaunulenkit nyt asap (pitää mun parin viikon päästä kuitenkin hoitaa koirien lenkitys sen miehen työreissun ajan) ja kin tässä vähän kerään voimia, niin alan jumppailemaan Gymstickillä. Sit tilanteen mukaan joskus salille, toukokuulle mennee. Pyörälenkille heti kun toi toosa tosta antaa myöden :D