Synnytyksen taisteluvammat ja niistä toipuminen

Valitettavasti se on samalta firmalta eikä korvaa... Mutta johan tässä menee aika niin nopeasti muuttohommia ja rakennuslupahakemusta laatiessa, että ei hätää, alle viikon päästä on jo lääkäri :grin

Mietin, että onkohan sulla Pippan mitään oikeutta valittaa siitä, että sitä synnytystä yritettiin niin pitkään käynnistää siinä onnistumatta? Vaikka potilasasiamiehen kautta tms.? Koska ei kai se nyt voi ihan normaalia olla.
 
Kyllä varmaan neljästä viikosta helposti tonni kertyy kun mulla maksoi 250,- kun oltiin 6 pv + 1 käynti etukäteen.
 
Jes, enää 5 päivää niin pääsee sinne lääkäriin...alavatsa juilii päivittäin, tosi tympeetä. Oon nyt alottanut vatsatreenien tekemisen, yrittänyt tehdä kolme kertaa viikossa. Joko tytön päikkärien aikaan tai sitten sitterissä. Aika hakusessa on kyllä tuo keskivartalo, en ole edes kunnon rutistuksia tehnyt ja silti on lihakset sen oloiset, että treenattu on...
 
Täällä yksi onnellinen, jolla menkat alkoivat viime viikolla, kun synnytyksestä reilu 13 viikkoa. :yuck: Kuvittelin, että täysimetyksellä pysyisi poissa vähän kauemmin, varsinkin kun ennen raskautta ei ollut minkäänlaista kiertoa. Katsotaan nyt, miten tilanne etenee. Jotenkin on kyllä kaikki tän kropan kanssa ihan hakusessa.... miten muilla?
 
Ärsyttää jo valmiiks koko ajatus menkoista.. Toisaalta jos kierto olis yhtä selvä kuin ennen raskautta niin saattais uskaltaa sänkypuuhiakin ilman kumia. Oon kyllä kuullut että joillain saattaa kestää kauankin ennenkö kierto palautuu. Eli voi olla monta kk välissä ettei menkkoja tuukaan sit taasen.
 
Mulla alkoi taas pari päivää sitten outoa vuotoa.. Vähän veristä mutta pääosin kirkasta. Haju oli sama kuin menkoissa mutta nyt taas näyttää vähenevän. Enkä myöskään odota kyllä niitä! Vastahan tuota perse vuoti monta viikkoa :D sais nyt vähän olla väliä seuraavaan erään xD
 
Tässä sitä ollaan, sairaalassa. Mulla oli siis vaan lääkäriaika naistentautien polille. Istukkaa tuonne oli jäänyt, vahvistivat sen. Sattui kuitenkin niin, että halusivat uudella menetelmällä tehdä sen poiston het, vaihtoehtona operaatiojonoon ja nukutus. Tuo oli siis joku vähän erilainen kaavinta, tehtiin kohdunkaulanpuudutuksessa. Kaikki saatiin pois, jes! Ja samalla saatiin laitettua kierukka paikalleenkin. Nyt oon seurannassa ja kohta kotiin.

Hyvä oli, että tuon lähetteen tänne sain. Nestettä oli jo päässyt vuotamaan vatsaonteloon, sitä ei ollut 2 viikkoa sitten. Samoin oon tosi iloinen, että hoitui noin pienellä operaatiolla! Vähän se jomotteli, mutta olis se nukutus ollut paljon isompi homma.
 
Takaisin
Top