Synnytyksen jälkeiset oireet

Hei! Voiko kertoa kuinka kauan teidän jälkitarkastukset on kestänyt? Itselle huomenna aika klo 10 ja imetysaivoissani varasin kampaajalle ajan klo 11:15.. Ja mitä siellä tehdään muuten?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä taisin olla siellä lääkärin huoneessa puolisen tuntia. Se teki sisätutkimuksen, kokeili kohtua ja tarkisti kohdunsuun sijainnin ja kunnon. Multa otettiin lisäks papa-koe ku edellisestä oli jo muutama vuosi. Puhuttiin hetki ehkäisystä ja se anto mulle pillerit ja kirjoitti jälkitarkastustodistuksen.

Mä tyylikkäästi unohdin oman jälkitarkastuksen ku muistelin et se on tänää.. Tiistaina olin just heränny ku neuvolasta soittaa et enkö pääse tulemaan.. Onneks kerkes viel uuden ajan sit ottaa ennen ku tulee se 12 viikkoa täytee. Nyt on sit 5.5 ja pakko muistaa mennä :D

Selvisin oikein hyvin vielä kampaajalle vaikka lääkäri olikin myöhässä 20 minuuttia, koko raskausaikana tainnut yksikään lääkärikäynti alkaa sovittuna aikana :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tietääks kukaan, mitä tapahtuu synnytyksen jälkeisellä fysioterapiakäynnillä niille, jotka on saanu pahoja synnytysrepeemiä? Tai siis mitä siellä tehdään, minkälaisia harjotteita mahollisesti? Mua vähän jänskättää... :nailbiting:

Kai tää vielä tähän kategoriaan kuuluu...lähteekö teillä muilla tukka päästä? Tuntuu että lähtee ihan tukoittain!

Mullei oo vielä alkanut se, mutta on kyllä edellisten vauvojen aikaan tippuillut sitä tukkaa. Se on kai eessä vielä.

Oon tätä menoa kesään mennessä kalju ;-) kyllä esikoisenkin aikaan tukkaa lähti mutta ei ihan näin hurjasti...

Just viime viikonloppuna itsekin taivastelin lähtevien hiusten määrää. :(

MUt eikö seki lopu sitte ajan myötä, ja hiukset paksuuntuu taas? Kaverilla oheni kans hiukset huomattavasti, mutta nyt on paksuuntunut kyllä jo.

Mäkin luulin ettei alkais se sulkasato mut turha luulo. Nyt on pitkiä hiuksia lattiat ja lavuaarit täynnä. Huoh. Nim. Hääkuvassa kaljuko? ;)

No mulla on aina palautunut ennallee *koputtaa puuta* mutta mulla on muutenkin semmonen hiuslaatu, kasvaa nopeesti ja on vahva. Yks täti isän puolelta on kyllä lähes kalju.. :( Toivottavasti se ei ole geeneissä.

Mulla on myös sulkasato alkanut. Lisäksi tukka rasvoittuu tosi nopeasti ja naama kukkii. Ihanaa... :wtf: Noh, onneks on söpö vauva aina mukana, niin ei kukaan ehdi mun nassua ja kuontaloa tuijottelemaan. :grin

Mulla kans lähtee hiuksia, mutta se on mulle "normaalii". Raskausaikana lähti paljon vähemmän. Hiukset rasvottuu ihan sikana! Ja vanha akne on tullu takasin... Inhottavaa kun jopa häpyhuulissa on tollasii mätäpatteja jotka ei tuu pinnalle. Aikoinaan mulle sanottiin että tollaset saattaa onteloituu ja sillon ne pitää tyhjentää. Yök!

Takaisin